RAW-penkki

Olisikohan kehityksen tyssäämiseen yksi keino diiettaaminen vähän aikaa, ja bulkkaaminen takaisin entiseen painoon? :whip:

Vaikuttaa ainakin että kroppa säilyttäisi pohjat pidemmänkin aikaa, ja parissa kuukaudessa tasot nousisivat ainoastaan plussakaloreiden takia ilman että entinen paino välttämättä tulee kokonaan takaisin.

Kaikki ihmisethän on tietysti erilaisia, mutta veikkaatko Freddi että sulla tulokset voisivat parantua entisestään jos tavoitteet olisi 5 vuoden päässä diietti->bulkki menetelmällä? :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika mielenkiintoista että ihmiset täällä tietävät tai veikkaavat minkälainen asenne minulla on kohti kiellettyjä aineita. Olen aina ja tulen aina olla urheilija joka EI käytä dopingia. Mitä muut tekevät on niiden asia.

Freddi on hyvin esikuvallinen ja lahjakas nostaja!
 
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
WPC:n mm-kisoissa Latviassa Laslo Mezaros nosti alle 140 kilon sarjassa eilen tasan 300 kiloa.
Allan Jokinen sai pronssia sarjassa 90 kg tuloksella 215. Voiton nosti 250 ja kakkonen 235. Erittäin kova taso. Onnea Jokiselle mitalista!
 
WPC:n mm-kisoissa Latviassa Laslo Mezaros nosti alle 140 kilon sarjassa eilen tasan 300 kiloa.
Allan Jokinen sai pronssia sarjassa 90 kg tuloksella 215. Voiton nosti 250 ja kakkonen 235. Erittäin kova taso. Onnea Jokiselle mitalista!

Lazlo jäi mieleen ipf em:istä oisko ollu vuonna 2005 nosti alle 125kg penkin lämmittelyt raakana 290 asti ja sit paita päälle ja silloin irtos mm ja me tulos tais olla vain 322.5 body oli niin rajussa kunnossa silloin et bodyn smissä ois nähty nähty rajut ja tiukat massat
velipoikansa tibor on taas loistava+400kg maastavetäjä

sitte vielä katkeruuskommentti perkele
tiputaan raakana todella heikkotasoisissa baarikisoissa mitalleilta sitte nostetaan paidalla mm mitaleita...
hävettää on tämä touhua ei saata...
 
en tiä onko ollut vielä tääl ku kuitenkin vanha ku mikä itse video... elikkäs painonnostaja Evgeny Chigishev kokeilee penkkii...

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
en tiä onko ollut vielä tääl ku kuitenkin vanha ku mikä itse video... elikkäs painonnostaja Evgeny Chigishev kokeilee penkkii...

Ohhoh, onkohan jostain syystä treenannut penkkiä vai ihan painonnostotreenillä noin kova penkki? Jalat penkillä ja nostomatka pitkä kuin nälkävuosi.
 
Itse olin samalla salilla ku Arsi treenaamassa, opiskeli tuolloin Kokkolassa. Oisko ollut 16 v niin otti kevyesti sen 170kg penkkiin ilman mitään rytkyä. Treenas muutenkin aivan järjettömillä painoilla, keskivartaloliikkeet lisäpainoilla oli sitä luokkaa että normaali samanikäinen olis mennyt poikki.
 
Itse olin samalla salilla ku Arsi treenaamassa, opiskeli tuolloin Kokkolassa. Oisko ollut 16 v niin otti kevyesti sen 170kg penkkiin ilman mitään rytkyä. Treenas muutenkin aivan järjettömillä painoilla, keskivartaloliikkeet lisäpainoilla oli sitä luokkaa että normaali samanikäinen olis mennyt poikki.

Oli viikonloppuna Savon Sanomissa juttua herran paluusta ensivuonna rinkiin! Olihan muuten vahvannäköinen! Sen verran oli hartiaseudulla painetta että Testot on oltava teinipojan tasolla vielä noin niinkuin vanhalla iälläkin :D
Oli muuten rasvatkin huomattavasti alempana kuin aktiiviaikana poskimittarilla arvioituna!
Tuossa vielä linkki juttuun
http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/arsi-harjun-tähtäimessä-on-moskovan-mm-kisat/718061
 
Back
Ylös Bottom