Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatka vaan reippaasti. Kyllä ne sarjat vielä raskaiksi käy.
Tuntui itselläkin aluksi raskaalta, kunnes huomasin, että 1 työsarjahan tuota maastavetoa vaan tehdään..Maastaveto 3x5x70kg tota noin... ajatusvirhe ja tein vahingossa 2 sarjaa liikaa... noh, meni liikeradan harjoitteluksi sitten...
Mitä ohjelmia ehdottaisitte tän jälkeen, onko jotain ehdottomia lemppareita?
Itse teen tuolla NS (Needsize) tyylillä. Eli painoa rinnalle, siinä vinopenkissä laskeudutaan vaakatasoon ja pidetään 5sek, noustaan ylös. Itse teen 8-12 toistoa, jos saa enemmän niin lisää vaan painoa.ja eikö nua istumaannousut voisi korvata jollakin toisella vatsaliikkeellä esim voimapyörä "vastarulla" itse olen huomannut että noi istumaannousuilla ei hirveästi kehitystä tule
Itse teen tuolla NS (Needsize) tyylillä. Eli painoa rinnalle, siinä vinopenkissä laskeudutaan vaakatasoon ja pidetään 5sek, noustaan ylös. Itse teen 8-12 toistoa, jos saa enemmän niin lisää vaan painoa.
no, enhän mä mitään 1,25 pysty painoja nostamaan ku niitä täytyy laittaa kaksi... hö. tää blondi lähtee ny lätkimään.
ihan sama. :D
mä alan silti treenaan tällä systeemillä; kait ne voimat joka tapaukses kasvaa ku aika pienistä lähdetään.