Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne kyykkyhypyt yksistään mutta kokonaisrasitus ei saa kasvaa liian suureksi. Kuinka monta treeniä viikossa, treenien luonne, otteluiden määrä jne. kaikki vaikuttaa siihen kuinka kovaa ja useasti pystyt sali ohjelmaa tekemään.No entäs kun pelaan jääkiekkoa ja siellä tehdään ennen jäälle menoa kyykkyhyppyjä ja loikitaan voiko se haitata reeniohjelmaa? Ja kannattaako se huomioida salilla käynnissä?
entäs onko väliä jos ei tee noina tiettyinä reenipäivinä vaan pitää välillä vaikka 4päivää taukoa ja välillä vähän epäsäännöllisesti?
Treeni jatkuu kuin jatkuukin - tänään kyykyssä sarjapaino 70 kg, oma paino ~73 kg.
Kuinka matala allemeno muuten muuten on "hyväksyttävä" power cleaniksi (raaka rive? Suomennokset sekaisin)? Jossain sanotaan, että täydellä kyykyllä on vaan "clean". Jos sarjapainon kanssa on rivessä kuitenkin tarpeellista levittää jalkoja ja dipata muutamankymmentä senttiä, niin pitäisikö sarjapaino ajatella jo liian isoksi?
Kannattaa vaihdella, seisten pystyy "huijaamaan" mutta se ei silti takaa muuta kuin että isompi rauta liikkuu, ei välttämättä kehity yhtään sen paremmin.Onko merkitystä tekeekö pystypunnerruksen seisten vai istuen ? omasta mielestä helpompi on istuen
Kirjoitit tuossa että viikonloppu, mulla viikonloppuun lasketaan myös sunnuntai, eli treenit ti,to,su.Tällä hetkellä mahollisuus päästä treenaamaan kunnolla salilla (nimenomaan vapailla painoilla) on mulla ti, ke ja pe/vkloppu. Eli kysyisin, että miten tota ohjelmaa kannattaisi soveltaa niin, että treenit olis ti, ke ja pe/la? Mitä liikkeitä vois muuttaa, niin että lihakset ehtis palautua tai voisko noita muutamia liikkeitä jakaa niin, että ti osa liikkeistä ja ke loput liikkeet ja pe/la kaikki läpi?
Kirjoitit tuossa että viikonloppu, mulla viikonloppuun lasketaan myös sunnuntai, eli treenit ti,to,su.
Ei tarvi muutella eikä treenata peräkkäin ti ja ke. Jos kerran sunnuntai käy niin treenaat ke, pe ja su.Joo su käy, mutta torstai ei sovi millään tällä hetkellä. Ni pointti oli, että miten muutan ohjelmaa, jotta voin treenata peräkkäin ti ja ke?