RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
19-vuotias Susanna Törrönen parantaa SE-tuloksiaan (kahdeskymmenes SE-nosto raw penkissä alkaen 100,5 kg:sta 2013). Painoluokan vaihduttua taas 72-kiloisten juniori-ME-tuloksen jälkeen -84:ään on penkkitulos taas noussut. IPF-maailmanmestari kokeili SE:n 123,5 kg jälkeen SFIM-kisoissa vielä 125,5 kg:n nostoa, mutta hieman kesken jäi tällä kertaa. Saliennätys Susannalla on 130 kg ja tavoitteena on klassisen penkkipunnerruksen MM-kisoissa ainakin juniorien ME 125 kg, joka jäi huhtikuussa Teksasissa MM-kisoissa loppuojennusta vaille.

https://svenska.yle.fi/artikel/2017/10/28/susanna-torronen-i-rekordtagen
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=F1CabXbt5Zw


Omia ryskäyksiä. Sillon kun olis voimaa kohtuullisesti niin ei paikat enää kestä. Saatto olla meikäläisen viimenen kerta kun yli 200kg tangossa, jos ei sitten kapealla kiinnosta nostella lyhyttä sarjaa tai tehdä ihan kunnon voimatreenejä tekniikkaa muuttamalla (kyynärpäitä kylkiin). Ei kiinnosta ainakaan tällä hetkellä, mutta eihän sitä tiedä jos joskus vielä innostuu.
 
Kyllä vaan pitää laskea tanko näköjään nopeasti rintaan. Etenkin Hokkasen alaslasku on todella nopea. Itsellä hukkuu voimaa ihan älyttömästi tuohon rinnalle laskuun, kun jarrutan ja jarrutan. Kaikkialle sattuu ja pelkään hajoavani. Stopilla tietysti tuo suunnanvaihto ei ole niin hullun nopea, mutta itse nostelen ilman pysäytystä, niin pelottaa kyllä se todella nopea suunnanvaihto... Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten tuota nopeaa laskua voi harjoitella? :david::david::david:

Onko se vaan päästä kiinni?
 
Se on yksilöllinen juttu. Nopeessa laskussakin pitää kuitenkin kyetä lapakontrolli ja lihaskontrolli säilyttämään, muuten se ei onnistu. Ite pystyin leveellä otteella laskemaan suht nopeesti (ei kylläkään Hokkasen nopeudella) tekniikan hajoamatta, mutta kapeammalla on mulle luontaisempaa ja tehokkaampaa laskea hitaasti. Mutta tuossa pätee samat lait kuin muihinkin tekniikkamuutoksiin, että varovasti asteittain sisäänajaa ja paljon toistoja niin kyllähän se alkaa luonnistua ja näkee onko siitä hyötyä.

Oli muuten hemmetin siisti tuo Thundertepin video. Tuommosella materiaalilla saa voimailustakin mahtavan kuvan/tulee se adrenaliinin käry kotikatsomoihin asti.
 
onko tässä tarkotus dissata raskaana olevia naisia vai mitä? nyt pää käteen. kyse on tulosurheilusta, ei kehonrakennuksesta. täsmälleen ja nimenomaisesti SE juttu ON nostaa mahdollisimman paljon, mieluusti 500kg. jos nyt jollaki on vähä mahaa, mitä sitten? ilmeisesti näytät alahampaita kadullakin kaikille, joilla on rasvat yli 10%...? ja semmonen pehmentävä hymiö tähän nyt perään... tai facepalm...
 
Jos ihan rehellinen olen,uskoakseni en ole ainoa,tommonen raskaana olevan naisen näköinen nosto ei ole se juttu,vaikka työntäisi 500KG.
Big dislike!

Itellä vähän sama bodareiden kaa. Hirvee kasa lihaa, painoa hirveästi mutta silti joku alle 93 kilonen naturaali penkkaa enempi. Ei vaan voi arvostaa heikkoa kävelevää lääkekaappia.
 
Jos ihan rehellinen olen,uskoakseni en ole ainoa,tommonen raskaana olevan naisen näköinen nosto ei ole se juttu,vaikka työntäisi 500KG.
Big dislike!

mommymomentsbutton2a.jpg
 
Back
Ylös Bottom