- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ihan rehellinen olen,uskoakseni en ole ainoa,tommonen raskaana olevan naisen näköinen nosto ei ole se juttu,vaikka työntäisi 500KG.
Big dislike!
Mitä helvettiä? Raskaana olevan naisen näköinen nosto?
Mitä helvettiä? Raskaana olevan naisen näköinen nosto?
Tarkoitti varmaan mahakkaampaa nostajaa
Jollaki Itsenääsyyspäivä meni salilla ja jollaki meni taas pussillinen keppanaaSe olikin vähän kolmen promillen humalassa olevan miehen näköinen postaus.
Oli muuten hemmetin siisti tuo Thundertepin video. Tuommosella materiaalilla saa voimailustakin mahtavan kuvan/tulee se adrenaliinin käry kotikatsomoihin asti.
Jos ihan rehellinen olen,uskoakseni en ole ainoa,tommonen raskaana olevan naisen näköinen nosto ei ole se juttu,vaikka työntäisi 500KG.
Big dislike!
Entä jos on lihava ja heikkoItellä vähän sama bodareiden kaa. Hirvee kasa lihaa, painoa hirveästi mutta silti joku alle 93 kilonen naturaali penkkaa enempi. Ei vaan voi arvostaa heikkoa kävelevää lääkekaappia.
Entä jos on lihava ja heikko
Big dislike!
Vähän materiaalia Tammisaaren SM kisoista.