Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos reisiä kiertää ulospäin ja jalkaterät osoittaa luotisuoraan eteenpäin tuntuu ainakin omassa lonkassa jännitystä lievää "kipua" ihan ilman painoja. Toisaalta miksi kierrät sjmv:ssa ulkoreisiä?
Jos reisiä kiertää ulospäin ja jalkaterät osoittaa luotisuoraan eteenpäin tuntuu ainakin omassa lonkassa jännitystä lievää "kipua" ihan ilman painoja. Toisaalta miksi kierrät sjmv:ssa ulkoreisiä?
Totta puhuakseni, en tiedä. Kai se jostain se ajatus kumpusi että kun kerta kyykyssäkin polvia ulospäin, niin miksei voisi sjmv:ssäkin kokeilla + kun jalat on mallia räpylä, niin pysyy jalkaterässä edes jonkinlainen kaari olemassa. No, enpä kokeile enää tuollaisia :wall:
^ Kyynerpäät liian alaspäin&tanko liikaa käsien varassa. Ei kuitenkaan ole tarkoitus vetää niitä kyynärpäitä ihan täysin lattiaa kohden, myös hyvä lapatuki (lavat alas ja yhteen), auttaa saamaan selälle paremman tuen kannattelemaan tankoa.
Mihin suuntaan pitäis kyynerpäitä kääntää? Lavat yritän vetää yhteen ja tuleekin sellainen soma tyyny lihaksista ettei tanko vastaa ollenkaan luihin.
Onkohan mahdollista että olen liian pystyssä kun yritän kiinnittää ryhtiin huomiota ettei yläkroppa niiaa eteen kyykätessä?
Mulle ainakin paljon uutta asiaa ja semmosia juttuja mitä ei aiemmin edes osannu ottaa huomioon, ehdottomasti katsomisen arvonen video!
Kontrolli. Musta tuntuu että mun viimeset kymmenen viestiä tähän threadiin on tämä vastaus kirjoitettuna eri tavalla. Ja eri ihmisille.Mitä veikkaatte, mikä voisi olla vikana kun valakyykkyä/tempausta tehdessä alaselkä pyöristyy? Tavan kyykyssä näin ei käy, syvyys sama (atg).