OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot 2024-11-14 at 21.06.56.webp

Oikee pieni karhu toi viimene 🤣😊

Ei taida ihan heti tulla sellasta pakkasta että tolla karvalla tulis kylmä.

Joutuuko harjata usein ettei mee takkuu?
Pentukarva vielä, niin harjaaminen alkaa sitten kunnolla kun se vaihtuu. Kuumahan noilla kahdella on 24/7, läähättävät kokoajan ja vettä menee paljon. Ongelma ton veden kanssa on se, että etenkin Esko tykkää kaataa sen vesikipon joka kerta ja läträä siinä lammikossa. Pitää sitten vettä antaa ja juottaa aktiivisesti itse. Onneksi seuraavassa kämpässä saa takapihalle veden kesällä ja talvella suihkussa on tilaa pitää vesikippoa että sinne kaikki mahtuu, nää kun nää sitten nukkumaan sen kipon viereen. Ismosta tulee valtava jättiläinen, sen isä oli 180cm kun nousi takajaloilleen, se oli isoin koira mitä oon livenä nähnyt ikinä, ei Irlannin susikoirakaan ole mitään sen vieressä, nää kun on myös paksuja karvansa kanssa.

Tossa videossa Esko on vasta 14 viikon ikäinen ja kasvaa 1 vuotiaaksi asti joka suuntaan, 3 vuotiaana ovat vasta aikuisia.
Screenshot 2024-11-17 at 16.57.09.webp

Screenshot 2024-11-17 at 16.57.25.webp

Viimeksi muokattu:
Pentukarva vielä, niin harjaaminen alkaa sitten kunnolla kun se vaihtuu. Kuumahan noilla kahdella on 24/7, läähättävät kokoajan ja vettä menee paljon. Ongelma ton veden kanssa on se, että etenkin Esko tykkää kaataa sen vesikipon joka kerta ja läträä siinä lammikossa. Pitää sitten vettä antaa ja juottaa aktiivisesti itse. Onneksi seuraavassa kämpässä saa takapihalle veden kesällä ja talvella suihkussa on tilaa pitää vesikippoa että sinne kaikki mahtuu, nää kun nää sitten nukkumaan sen kipon viereen. Ismosta tulee valtava jättiläinen, sen isä oli 180cm kun nousi takajaloilleen, se oli isoin koira mitä oon livenä nähnyt ikinä, ei Irlannin susikoirakaan ole mitään sen vieressä, nää kun on myös paksuja karvansa kanssa.

Tossa videossa Esko on vasta 14 viikon ikäinen ja kasvaa 3 vuotiaaksi asti joka suuntaan.
Mitä rotua tää ensimmäinen videossa on? Koska oot tuon pennun ottanu?

Meillä on tuo englannin mastiffi ihan jäätävä köntti 90kg mutta kiltti kun mikä, kuolaa helvetisti ja kuorsaa🤣

Meillä on tuo englannin mastiffi ihan jäätävä köntti 90kg mutta kiltti kun mikä, kuolaa helvetisti ja kuorsaa🤣
Hän on Ismo ja on nyt 8 viikkoinen Landseer. Aikamoisia kavereita noista tuli, ovat kyllä ku paita ja perse.

Mastiffit on kyllä lutuisimpia koiria mitä olen eläessäni tavannut 😄
Uskomattoman kilttejä mutta pelottavan näköisiä, ainakin muiden mielestä.

Suositut

Back
Ylös Bottom