- Ikä
- 45
Monnarin salilla ei ole köysiä tai renkaita. Tiedän tämäm siksi, koska itse treenaan siellä. Telinesalin puolelta löytyy, mutta niitä käyttääkseen pitää olla JYVO:n jäsen ja treenata saa vain tietyn kurssin aikataululla kurssin maksavana jäsenenä (jollet siis ole ammattivoimistelija). Jos kelkka on turhake, niin miten ajattelit tehdä esim räjähtäviä juoksutreenejä joissa pitää vetää lisäpainoa perässä? Ei niitä kuntosalin painokiekkoja voi parkkipaikallekaan raahata ja vetää ketjulla itseensä kiinni.
Miksi on tehtävä juuri tuollaista liikettä? Siksi että CF vai oliko jokin muukin syy?
Kyllä minäkin haluaisin tehdä pulloveria siihen tarkoitetulla koneella ja ylhäältä vedettävä vipuvarsiselkäkone ois kanssa aivan bueno. No nyt ei sellaisia käytössä ole ja sitä on tehtävä jotain muuta, ei se kehitys jää siitä kiinni.
Ja onko noita "räjähtäviä vetoja" aivan pakko tehdä sisällä kelkan kanssa? Miksi niitä ei voi tehdä ulkosalla. Kaveri vaan pitämään köyden päästä vastaan niin saa molemmat treeniä. Ja nyt kun kelit paranee, niin kyllä tuohonkin konstit löytyy miten sitä voi ulkona tehdä. Mutta joo, siellä voi vaikka sataa vettä joka tekee hommasta ikävää.
Se miksi tästä jaksan edelleen vääntää, on se että harrastaakseen jotain CF tyyppistä, ei tarvitse olla jotain tiettyä salia tietyillä vermeillä. Ihan kuten tuo oma esimerkki siitä ettei se selkätreeni jää jostain härpäkkeestä kiinni.
Ja Monnari oli sitten huono esimerkki. Minä en ole siellä käynyt kuin joskus jossain lasten peuhupäivässä ja silloin siellä oli kaikenmaalman köysiä ja renkaita. En tiedä miten niitä saa käyttää tai miten ei saa.
Mutta saishan tuollaiset renkaat varmaan tavan salillekin jos niille käyttäjiä olisi? Nehän ei tarvitse kuin vähän tilaa ympärilleen.
- - - Updated - - -
Ei kai, eikös Uttikin tuolla treenireissullaan Tanskassa? jotain kelkkaa työnnellyt ja kehui hyväksi. Oli siis ihan normaali sali ja kelkalle oma työntöväylä. Harvassa ne taitaa kuitenkin olla..
Edit: Puhuin työnnettävästä, mutta kai Timba79 siihenkin sertifikaatin tarvii.
Minä en tarvitse koko kelkaa, että ihan turha se on alkaa pillittämään tuosta sertifikaattikommentista. Seuraavaksi varmaan sitten siitä että olen moderaattori ja sen jälkeen taas jostain muusta.
Tämä ketju oli siis jo startista "vastakkainasettelu" ja saa sellaisena pysyäkin. Turha siitä on mitään pillittää. Pistää vaan puolustusta peliin joka keksii. Yritän keksiä vastakommentteja, tää on ihan mielenkiintoista.