Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
EN tiedä onko tämmöstä threadia ollu, mut jos niin ei kai pahitteeksi kysellä tuntoja uudelleen....

Mua ottaa eniten päähän se, että pukuhuoneessa monet käyttää näitä suihkuteltavia dödöjä ja kovan treenin jälkeen ois kiva tulla raikkaaseen pukuhuonetilaan. Tämä ongelma on varsinkin ruuhka-aikana.

Toinen ongelma on salilla soitettava musa. Välillä tulee hyvää rokkia, mutta se teknojumputus ei nosta fiilistä yhtään. Onneksi on oma soitin välillä mukana, mutta ei sitäkään korvilla voi kaikissa liikkeissä pitää.

Tuossapa nuo suurimmat ongelmat. Muutenhan kaikki onkin mennyt ihan mukavasti ja nauttimalla.

Ja niin... kolmas on varmaan se, että kaikki nauraa kummonen heikko kynis mä olen.... Koko sali raikaa, kun saavun paikalle. (oho heräsin, olikin unta...) Mutta missäs ne lihakset? :lol2:

Kyllä mä olen kypsynyt tuijottaviin ihmisiin nyt oikeasti. 12 vuoden treenaamisen jälkeen kun pitkästä aikaa siirryin uudelle salille, niin oikeasti on kuin olisi aloittanut alusta. Ei meinaa kehdata mennä enää salille kuin vain aamuisin, kööri kyylää kuin olisin alasti.

Mua ei vituta salissa tai siellä kävijöissä ihan yhtään mikään. Hienoa kun käyvät, suihkutelkoot rauhassa vaikka mitä, tuijotelkoot jos kiinnostaa tahi ihan mitä vaan :)

Ainoo mikä vituttaa ni on jos ei syystä tai toisesta saa itsestä sitä 110% itrti.
Eli siis laiska reeni vituttaa aina :curs:

Mua ärsyttää eniten se kauhee nappulahulabaloo mitä saa tehdä ennen joka treeniä. Puoli tuntia ennen treeniä ota sitä, ota tätä.. kauheet rituaalit, vaan silti on pakko. :D Arginiiniin meinaa tukehtua joka kerta kun itsepäisesti aina vaan ostan niitä pillereitä jotka on niin tajuttoman kokoisia. Onneks on pienet murheet!

Toinen mikä ärsyttää on musiikki salilla. Jos oma rakas ipod on jäänyt kotiin, niin ei oo samanlainen treenifiilis kuin sillon kun saa tunkea kossit korvakäytävien uumeniin ja treenata omassa päänsisäisessä proteus-tykityksessä.

Eniten vituttaa kun työt haittaa harrastuksia..välillä vetää puhtia pois treenistä.
Onneksi salille on matkaa pari sataa metriä, niinkuin töihinkin.

Salilla vituttaa oikeastaan vaan aina rikkinäiset käsipainot.

Mike sanoi:
Kyllä mä olen kypsynyt tuijottaviin ihmisiin nyt oikeasti. 12 vuoden treenaamisen jälkeen kun pitkästä aikaa siirryin uudelle salille, niin oikeasti on kuin olisi aloittanut alusta. Ei meinaa kehdata mennä enää salille kuin vain aamuisin, kööri kyylää kuin olisin alasti.
Sä olet julkkis sopeudu siihen:)

Metalviking sanoi:
Eniten vituttaa kun työt haittaa harrastuksia..välillä vetää puhtia pois treenistä.
Nyt olet asian ytimessa. Siksipa pidan huomenna omaa lomaa jotta sais oikeesti rinta- ja kasitreenista kaiken irti. Nain meilla.

Edit: Toiseks eniten mua vituttaa se, etta mun salilla on niin vahan oikeaa treenaamisen meininkia. Kolmanneks eniten tungos juuri silloin kun ma haluisin treenata. Siksi parhaita aikoja on perjantai- ja lauantai-illat, silloin ei pahemmin tungos vaivaa..

Kyl toi musapuoli kans monasti ärsyttää. Liian hiljasella ja joskus jopa soitetaan jotain poppii tai tecnoa. Toi siis eniten. Enkä mä muita sit oikein keksi mikä oikein ärsyttäisi, paitsi se et oon aina vaan liian heikko...

Se sama vanha potuttaa eniten, eli painojen jättäminen laitteisiin/tankoihin. Kaikkien näiden vuosien jälkeenkään en ole sitä hyväksynyt: jos jaksaa painoja sarjan ajan liikutella, on ne jaksettava myös laittaa takaisin telineisiin.

Lisäksi vituttaa saliharrastuksen tuoma "liikatietoisuus" ravintoasioissa. Oi niitä aikoja joskus viime vuosikymmenellä, kun sai iltamyöhään töllöä katellessa vetää extra-vaaleita paahtoleipiä mukavilla höysteillä navan täyteen. Mutta ei enää, hiilari ennen nukkumaan menoa on pahasta, senhän tahvokin tietää ja nopeat hiilarit itse saatanasta.

Lisäksi vituttaa kehittymättömyys. Muutaman vuoden kun on täysiä treenannut, on kunto koko ajan alaspäin, mikäli ei ehdi tehdä kaikkea optimaalisesti: alussa riitti kun söi PALJON ja treenasi, nyt tulee paljon syönnillä vain läskiä ja huonolla syönnillä pysyy paino samassa, mutta kunto löystyy. Unohdinko mainita loukkaantumiset...? Ne potuttaa!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällaiset pikkuseikat, kuten salin musa, dödöt pukuhuoneessa jne. ei merkkaa mulle mitään.

Joskus on ryysistä ja joutuu olemaan kärppänä, et saa varattua jonkun tangon & telineet käyttöönsä. Joskus urheiluseurojen porukka valtaa paikat..ei haittaa jos ne on naisia;)

Cassyput: Asennetta!

Potuttaa treenata salilla missä on porukkaa niin,että joka vehkeeseen joutuu odottamaan,tai jos sattuu olemaan penkkauspäivä,niin eiköhän ne mopopojat hiero sitä 50min.pyrin nykyään ajoittamaan treenit mahdollisimman hiljaiseen aikaan,mukavampi treenata täydellä sykkeellä ja puhkua naama punaisena painojensa kanssa,eikä porukka kato kieroon,että mitä toi kynis tuolla säätää:hyper:

hmm. harmittaa kipeytyneet tai muuten vaan tukossa olevat lihakset. olis kiva noudattaa sitä ohjelmaa ja progressioo minkä on itselleen asettanut, mutta aina ei pysty.
musasta en diggaa (keikkamuusikko kun oon), ihmiset on kivoja ja muuten kaikki menee mainiosti.
harmittaa tietty lueskella maanisesti pakkista, kun vois lukea vaikka kouluhommiakin (opiskelen historiaa). siitäkin harmituksesta pääsee kyllä meditoimalla yli.

Topah sanoi:
Mua ottaa eniten päähän se, että pukuhuoneessa monet käyttää näitä suihkuteltavia dödöjä ja kovan treenin jälkeen ois kiva tulla raikkaaseen pukuhuonetilaan.
douh, mie taidan olla yksi noista paskijaisista :nolo: onneks meidä pukkarissa on yleensä melko vähän porukkaa.

SavonPoika sanoi:
Ne jotka ovat nostaneet ''isoilla'' painoilla, ja sitte tuijottavat silleen '' Hahaa näitkö ku nostin ehheh'' :jahas:
Ootko varma ettei ne kato silleen "vittu taasko ne mua mulkaa ku vähänki laitoin rautaa tankoon"? :) No joo, onha tollasiaki kuvaamisiasi tyyppejä varmasti...

Omassa salissani ärsyttää monikin asia, kuten musiikki, ruuhka ja se että salilla käy liika vähän tosissaan treenaavia. Yleisesti salillakäynnissä harmittaa se kun en kehity, ja se kun en kehity.

ehec sanoi:
douh, mie taidan olla yksi noista paskijaisista :nolo: onneks meidä pukkarissa on yleensä melko vähän porukkaa.

Ällös kumminkaan murheesta hukuttaudu kun et varmastikaan ihan ainoa ihminen ole joka dödöä suihkuttelee :D Itsekin tykkään että tuo suihkutettava malli on hygienisempi kuin "hierottava" ja yleensä ruukaan sitä suihkun jälkeen kainaloihin tupsauttaa vaikka sitten pukkarissa salin jälkeen olisinkin..

Toki on totta, että jos ruuhka-aikaan (tai sen jälkeen) sattuu pukkariin lompsimaan niin ilma on yleensä "huonohko" mutta onneksi siellä ei asua tartte ;)

Gdane sanoi:
Ällös kumminkaan murheesta hukuttaudu kun et varmastikaan ihan ainoa ihminen ole joka dödöä suihkuttelee :D Itsekin tykkään että tuo suihkutettava malli on hygienisempi kuin "hierottava" ja yleensä ruukaan sitä suihkun jälkeen kainaloihin tupsauttaa vaikka sitten pukkarissa salin jälkeen olisinkin..

Toki on totta, että jos ruuhka-aikaan (tai sen jälkeen) sattuu pukkariin lompsimaan niin ilma on yleensä "huonohko" mutta onneksi siellä ei asua tartte ;)
Niin, noi stikit ja roll-on vermeet kun tuppaa lisäks pilaamaan paidat kainaloista, siinä varmaan se mun syyni tohon on. Noooh, mut ei se tuolla tän hetkisellä salillani varmaa ketään haittaa... tossa välillä kun kävin atleettiklubilla ja sattu ~50 ninjaa samaan aikaan pukkariin niin vähän kyllä jännitti suihkutella ja piti venailla sopivaa rakoa ettei ketään silmään vain suihkauta.

semmoset jotka tulee salille vain arvostelemaan ja "neuvomaan" muitten tekniikoita ,nostoja. ja eivät ite saa mitään aikaan:curs: onneks kovin monella salilla ei oo niitä:)

Eniten minua vituttaa salihommissa MINÄ itse. Se että ei löydy riittävästi itsekuria esim. juomisen suhteen, ravinnon suhteen ja menin prkl vielä lauantaina 1. kertaa yli 2 vuoteen kännissä polttamaan savuketta. Ja vielä äskenkin piti pölli vetää. Eli minä olen itseni pahin vihollinen. Se vituttaa. Onneksi virheitä sattuu ja niistä oppii. Jokainen hetki on kohti parempaa. Ja toki kokoajan kehityn joka osa-alueella ylöspäin. Mutta silti nää hommat joskus vituttaa. Tsemppiä kaikille treeneihin. Tää oli tämmönen yöllinen avautuminen.

Suositut

Back
Ylös Bottom