Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sen verran off-topiccia jo että jospa tehää uus CF Ketju?? Norjalainen hiihtäjä ja sen hauis ei liity asiaan millään tavalla Imo?
vBulletin viesti
Sorry - no matches. Please try some different terms.
ei vastaa mitenkään mun ehdotukseen tuo?
Kyseessä ei siis ole virallinen CrossFit -sali, vaan ihan tavallinen "ketjusali", jonka yhteyteen on rakennettu CrossFit tilat ihan omana "osastonaan" ja siihen puoleen ilmeisesti panostavat tulevaisuudessa paljon lisää.
Ihan mielenkiinnosta, missä moinen?
onko mun salitreeni siis aerobista kun koko treenin ajan ~1h on semmonen kevyt hengästys päällä mutta ei kuitenkaan missään vaiheessa "hapota" (ala pistämään? vai miten sen huomaa?). Ja jos aerobinen on kerta pahasta niin pitääkö mun tehä kovellamma sykkeellä? Sori kun bumppasin tän väännön taas esille...
Hyvä kunto sellanen, että jaksaa kävellä ja on näkyvissä muutama lihas?No ei ole todellakaan huono juttu jos haluaa juosta. Mutta eipä sitä juosta tartte jos haluaa hyvässä kunnossa olla, sitä tässä olen itse yrittänyt tuoda esiin. Ei se juoksu ole mikään hyvän kunnon mittari vaikka Cooper-testi onkin olemassa. ;)
Ja ihan yhtä paljon sitä tartte penkkiykköstä kuin kuntoa juosta 20 kilometriä yhdellä kerralla.
EDIT: Niin enkä sitten yritä käännyttää ketään pois juoksun tai minkään muunkaan urheilumuodon parista. Kunhan olen itse totenut, että pitkän aerobisella tasolla olevat suoritteet heikentää omia tuloksia nimenomaan punttipuolella. Näin ei tapahdu jos tekee jotain muuta missä sykkeet käy korkeammalla. Tästä kelistäkin riippuen joutuu joskus kovastikin temuamaan lumikolan kanssa, ei ongelmia tehdä punttia vaikka hetikohta tuon perään kunhan saa ravintoa välissä. Mutta jos vetää jotain tunnin kuntopyöräsettejä niin jotenkin sei itselläni vaikuttaa negatiivisesti punttitouhuihin. Ehkä itselläni on päässä vikaa? Todennäköistä jopa. Mutta tämä ketju on vasta herättänyt pohtimaan asiaa...