2-jakoinen ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miten toi elaston ohjelmassa oleva takaolkapääsoutu on tarkoitus tehdä ja eikö 4-6 toistoa ole turhan lyhyt kyseiselle liikkeelle kun se on niin pieni lihas?
Itse teen ainakin 8-10 ja 12-15 toistolla viparit, oli sitten sivulla tai taakse. En itse saa muuten tuntumaa, pystypunnerruksen otan sitten välillä lyhempinä.

Muutaman viikon tälläsella menny:

1. Penkki
vinopenkki kp
ojentajat taljassa
ranskalainen
alatalja
leuat
mave

2.askelkyykky
kyykky
pohkeet
pystypunnerrus
viparit sivuille
takaolkapäät kyljellään penkillä
hauis tangolla
hammer

Joka liikkeessä kolme sarjaa ja toistot 8-12, miltä vaikuttaa?

Kysytääs uusiks, eli
Pahoittelen syvästi jos tätä on jo kysytty aiemmin, mutta jos haluan tuohon elaston ohjelmaan änkeä kapean penkin, niin laitanko sen treeniin 1a ranskalaisten tilalle vai treeniin 2a pushdownin tilalle. Vai miten se kannattaisi ujuttaa ohjelmaan? Kiitos vastauksista :)

itse laittaisin kakkoseen (*insert joke here*) koska tossa ykköstreenissä on jo penkkipunnerrus tangolla,mutta eipä tolla nyt suurta väliä ole IMO

Etusivun ohjelmaa jos aloitan jossain vaiheessa tekemään, niin meneekö se käytännössä esim. näin:

Päivä 1: treeni 1a
Päivä 2: treeni 2a
Päivä 3: lepo
Päivä 4: treeni 1b
Päivä 5: treeni 2b
Päivä 6: lepo
Päivä 7: lepo tai alusta 1a

Selailin kyllä ketjua läpi, mutta en päässyt mukaan, että missä vaiheessa etusivun ohjelmasta keskusteltiin? Ja laitan osittain väsymyksen piikkiinki tyhmän kysymyksen. :(

Etusivun ohjelmaa jos aloitan jossain vaiheessa tekemään, niin meneekö se käytännössä esim. näin:

Selailin kyllä ketjua läpi, mutta en päässyt mukaan, että missä vaiheessa etusivun ohjelmasta keskusteltiin? Ja laitan osittain väsymyksen piikkiinki tyhmän kysymyksen. :(

äh..siis treeni 1a ja 1b peräkkäin ja sit lepo ja 2a ja 2b

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tossa 1-sivun ohjelmassa tarkoitus voimapäivinä käyttää elaston suosittelemaa progressiota vain pääliikkeisiin vai myös pienempiin liikkeisiin esim. ranskalaiseen puunerrukseen?

Itse teen 1a ma, 2a ke, 1b pe, 2b la.
(Eiks tää oo ihan hyvä?)

Itse olen joka liikkeen tehnyt loppuun asti, kuuluuko niin tehdä vai ei?
Esim. Kyykky 5x6 : 5,5,5,5,8
Esim2. Hauis 3x10 : 10,10,13 + 2 avustettua toistoa

Toisena kysymyksenä kysyn vielä noista treeni päivistä :D facepalm
Eli, onko se fiksumpaa tehdä 1a,1b peräkkäisinä päivinä ja sitten 2a,2b peräkkäisinä päivinä? Ite olen nyt tehnyt 1a ma, 1b ke, 2a pe, 2b la. Eli 1a ja 1b ei ole ollut peräkkäisinä päivinä.

Eli, onko se fiksumpaa tehdä 1a,1b peräkkäisinä päivinä ja sitten 2a,2b peräkkäisinä päivinä? Ite olen nyt tehnyt 1a ma, 1b ke, 2a pe, 2b la. Eli 1a ja 1b ei ole ollut peräkkäisinä päivinä.

Miksi ei ole ollut peräkkäisinä päivinä?

1a - maanantaina
1b - tiistaina

2a - torstaina -> nyt siis 1a:stä on jo kaksi päivää, eli lihakset ovat saaneet kaksi päivää palautumiseen
2b - perjantaina -> nyt siis 1b:stä on jo kaksi päivää, eli lihakset ovat saaneet kaksi päivää palautumiseen.

Lauantai - lepopäivä
Sunnuntai - lepopäivä

..ja kierto alusta, jolloin lähdettäessä taas maanantaina 1a:han ja tiistaina 1b:hen, ovat lihakset saaneet 3 lepopäivää.

Suositut

Back
Ylös Bottom