Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuohon elaston 2-jakoseen ohjelmaan haluaa lisätä dipin niin mille päivälle ja minkä liikkeen korvaajaksi se kannattaisi laittaa?
Itse teen ainakin 8-10 ja 12-15 toistolla viparit, oli sitten sivulla tai taakse. En itse saa muuten tuntumaa, pystypunnerruksen otan sitten välillä lyhempinä.Miten toi elaston ohjelmassa oleva takaolkapääsoutu on tarkoitus tehdä ja eikö 4-6 toistoa ole turhan lyhyt kyseiselle liikkeelle kun se on niin pieni lihas?
Pahoittelen syvästi jos tätä on jo kysytty aiemmin, mutta jos haluan tuohon elaston ohjelmaan änkeä kapean penkin, niin laitanko sen treeniin 1a ranskalaisten tilalle vai treeniin 2a pushdownin tilalle. Vai miten se kannattaisi ujuttaa ohjelmaan? Kiitos vastauksista
Jos sen kapean penkin haluaa mukaan ohjelmaan, niin laitat sen tuohon ranskalaisten tilalle.Kysytääs uusiks, eli
Etusivun ohjelmaa jos aloitan jossain vaiheessa tekemään, niin meneekö se käytännössä esim. näin:
Päivä 1: treeni 1a
Päivä 2: treeni 2a
Päivä 3: lepo
Päivä 4: treeni 1b
Päivä 5: treeni 2b
Päivä 6: lepo
Päivä 7: lepo tai alusta 1a
Selailin kyllä ketjua läpi, mutta en päässyt mukaan, että missä vaiheessa etusivun ohjelmasta keskusteltiin? Ja laitan osittain väsymyksen piikkiinki tyhmän kysymyksen. :(
Juurikin noin. Itse olen tehnyt viikon syklillä eli jossain vaiheessa tulee kaksi lepopäivää peräkkäin.äh..siis treeni 1a ja 1b peräkkäin ja sit lepo ja 2a ja 2b
Etusivun ohjelmaa jos aloitan jossain vaiheessa tekemään, niin meneekö se käytännössä esim. näin:
Päivä 1: treeni 1a
Päivä 2: treeni 2a
Päivä 3: lepo
Päivä 4: treeni 1b
Päivä 5: treeni 2b
Päivä 6: lepo
Päivä 7: lepo tai alusta 1a
Selailin kyllä ketjua läpi, mutta en päässyt mukaan, että missä vaiheessa etusivun ohjelmasta keskusteltiin? Ja laitan osittain väsymyksen piikkiinki tyhmän kysymyksen. :(
Itse teen 1a ma, 2a ke, 1b pe, 2b la.
(Eiks tää oo ihan hyvä?)
Mut eihän tossa oo järkeä ku teet esim. pe ja la 1b ja 2b, niin sulla tulee pohkeetki peräkkäisinä päivinä siinä?
Miten muuten tämä ohjelma toimisi dieetillä?
Anteeksi, tulee double post.Oho, nyt on tullu typo.
Siis 1a ma, 1b ke, 2a pe, 2b la.
Näin vähän ajattelinkin.. Varmistin vielä, että jos olisi jotain merkitystä.Nyt jotain järkeä näihin kyselyihin. Ei sitä lihasta kiinnosta onko tiistai vai torstai. Ja voi tehdä 1on1off.
Eli, onko se fiksumpaa tehdä 1a,1b peräkkäisinä päivinä ja sitten 2a,2b peräkkäisinä päivinä? Ite olen nyt tehnyt 1a ma, 1b ke, 2a pe, 2b la. Eli 1a ja 1b ei ole ollut peräkkäisinä päivinä.