Onko sinulla joku peruste siihen, että haluat tehdä tuolla itse keksimälläsi(?) ohjelmalla? Minä nimittäin heitin ensimmäisen vuoden liki hukkaan, kun väänsin väkisin jollain omalla paskalla ohjelmaviritelmällä. Tai siis kehitys olisi ollut paljon parempi hyväksi havaitulla ohjelmalla. Teen nyt kolmatta kiertoa elaston 2-jakoisella, ja progressio esimerkiksi kyykyssä on todella ilahduttavaa.
Alakertapäiväsi näyttää ainakin siltä, että kuukauden päästä on vähintään pää tukossa, siis jos teet tasoosi nähden kehittävillä painoilla etkä kevyttä keppijumppaa. Olen tehnyt joskus itsekin maven ja kyykyn samana päivänä ja kyllähän ensimmäinen syö toisen tehoja. Jos kuitenkin haluat tehdä ohjelmallasi, niin pidempää puntannut kaveri tykkäsi tehdä maven ensin, koska saa siten keskikropan tiukaksi kyykkyä varten.
Dipit ovat kai ojentaja- eivätkä rintaliikkeenä sulla tossa? Teetkö kulmasoudun kp:lla vai tangolla? Selkä voi olla tiukilla tangon kanssa. Vaihda toiset vatsat vinoihin vatsalihaksiin ja tee välillä kylkiä.
Kyllähän tossakin rasitusta tulee aika monipuolisesti, mutta alakertapäivä näyttää liian rankalta ja yleensä itse kehitellyissä ohjelmissa unohtuu jotain / tekee jonkun jutun tyhmästi. Suosittelen valmista ohjelmaa. Tämä ei siis ole millään pahalla sanottu, uskon vaan, et kehityt paremmin ja tykkäät hommasta enemmän järkevästi tehtynä.