Saisko ihan yleistä keskustelua kumpaa suosittelette ja miksi esim kaksijakoisessa, elikkä vastaliikkeet (työntävät-vetävät) samana vai eripäivinä? itse toivun tällä hetkellä polvileikkauksesta joten jalat jäävät pois ohjelmasta (ja tämä on sitten ihan oikeasti totta), joten pelkkä yläkroppa pitäisi jaksottaa. Vatsat ja (ala) selät voisin tehdä mahdollisina välipäivinä.
Esimerkkejä: selkä-hauis ja rinta-ojentaja-olkapää/hartia VAI rinta-hauis ja selkä-ojentaja-olkapää/hartia
Aika ei ole ongelma, joten miten saisin mahollisimman paljon näitä salipäiviä yläkropalle mahdutettua viikkoon, kuitenkin silleen järkevästi, että jäisi myös tarvittavalle levolle aikaa. Olen nuori, palaudun nopeasti.
Esimerkkejä: selkä-hauis ja rinta-ojentaja-olkapää/hartia VAI rinta-hauis ja selkä-ojentaja-olkapää/hartia
Aika ei ole ongelma, joten miten saisin mahollisimman paljon näitä salipäiviä yläkropalle mahdutettua viikkoon, kuitenkin silleen järkevästi, että jäisi myös tarvittavalle levolle aikaa. Olen nuori, palaudun nopeasti.