• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Mikä ilahdutti tänään salilla?

Jerkku

Dino
Ikä
27
Kaupunki
Kuopio
En noppeesti hakua käyttämällä löytäny tällästä aihetta. Eli ku on tuo Mikä potuttaa salilla käynnissä -aihe, niin vastapainoks tämmönen et mikä ilahdutti tänään salilla -aihe. Tarkoitus ei ole kirjoittaa jokaista hyvää kappaletta radiosta ja jne, vaan oliko tänään salilla käydessäsi joku asia oikein ilahduttava, jos oli niin kerro toki mikä se oli.

Itelle tuli tänää helvetin hyvä fiilis ja hirveästi motivaatiota ku huomas että jakso tehdä vielä hyvillä painoilla liikkeitä vaikka on ollut 2kk taukoa salista.

Jos tämmönen aihe löytyy jo niin perkele kirjottakaa sinne ja modet poistakoot tämän aiheen.

Punttimimmi tiukoissa vaattehissa

Itteäni ilahduttaa nyt jatkossa kun sain treenikaverin. Pitää kyllä kädestä pitäen näyttää kaikki, mutta kyllä se siitä :)

Ikä
34
tajusin että osaan kirjottaa suomea

Nyt ilahdutti tää ketju, koska oon monesti miettiny, et perustan tänne tällasen. Tänään en tosin ollut salilla, joten sieltä suunnalta ei valitettavasti mikään ilahduttanut.

Olisin ilahtunut jos ketjun otsikon kirjoituksessa olisi nähty 2 sekuntia enemmän vaivaa.
Tuli varmaan haun jälkeen kiire kun joku muu olisi voinut viedä hyvän otsikon ;)

Tänään ilahduttin salilla se, että treeni kulki paskan viikon jälkeen. Tästä on hyvä jatkaa.

Kaupunki
Helsinki
Jotenkin mä muistelen että tällainen olis ollut. Olen kyllä etsinyt sitä pariin kertaan löytämättä. Tänään ei ilahduta mikään, kun oon taas kipeenä, muttei siitä enempää tänne, vaan juuri ennen flunssaa ilahdutti kyllä se, että tuntui kuin olisin löytänyt oikeamma tekniikan rinnallevetoon.

Maastaveto tai etukyykky. Riippuu kumman valitsen. Ja se että pääsen vetämään maksimit!

e: Oikeastaan ejakuloin hunajaa koko viikon, koska aion tehdä koko viikon maksimeita ja saatananmoisia määriä ykkösiä.

Tänään ilahdutti helvetin hyvä meininki minkä sai itselleen päälle salilla. Penkissä paukkui sarjaenkat (2x6x122,5kg), nyt on menty sarjapainoissa tasan 10 kiloa eteenpäin siitä ensimmäisestä tasanteesta mihin kehitys tällä Miken 2x6 systeemillä viimeksi tyssäsi. Ja tuntuu että hyvällä psyykkauksella enemmänkin voisi mennä. Varmaan käytävä nappaamassa viimeinkin se maaginen 150 kunhan vakituinen reenikaveri palaa maisemiin, vaikken mitään varsinaista hermotustreeniä ole edes yrittänyt tehdä.

Reenin päätteeksi pystärikin tuntui kevyeltä. Jos tämä jostain tullut vatsakipu menee ohi iltaan mennessä, käyn rykäisemässä vielä intervallilenkin.

EDIT: Aijoo ja se ilahdutti aivan erityisesti että sai reenata melkein puolet reenistä YKSIN! Hommaan kyllä kotisalin kun joskus on tarpeeksi iso talo siihen, toi sopii mulle ihan täydellisesti. Keskittyminen on ihan eri tasolla kun ei ole ylimääräisiä häiriötekijöitä.

nicholai

Banned
Hymy tuli huulille ku huomasin ettei ollu niitä perinteisiä kuolaavia aivokuolleita "mustalaisia", ei läähättävää "venäläistä" niitä muutamaa "ruotsalaista" hauiksen kääntäjää salilla

Omistaja päästi salille ilman korttia ja oli löytänyt mun käsikorun.. :D