1-jakoinen

Okke eipä mitään, toivotan tsemppiä ja tuloksia! Ohjelma ainakin on järkevä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tohon mun ohjelmaan tule keneltäkään mitään kommenttia?

Hyvät perusliikkeet ja fiksun oloiset sarjat. Varmasti tulee tulosta.

Teetkö rinnallevedon raakana vai kyykyn kautta? Jos vedät raakana, niin ottaisin tuohon "puntti 2":een etukyykyn mukaan. Muuten tulee etureisille aika vähän rasitusta viikon aikana. Ja tosiaan tuossa 2. päivänä en tekisi kahta eri versiota vedosta. Joko tavallinen mave tai sitten SJMV.

Hauiksista vielä. Nyt niille tulee paljon rasitusta viikkoon. Kokeile leukoja eri otteilla ja leveyksillä ja keskity puristaan latseilla. Tämä olisi todennäköisesti parempi lääke, kuin lisätä hauisten tekemistä. Jos kuitenkin päädyt tekemään tuon haukan, niin nimenomaan leuat ensin kuten ilmeisesti olitkin kaavaillut. Ja kumpaakaan ei tappiin, ainakaan kovin usein.

Hyvät perusliikkeet ja fiksun oloiset sarjat. Varmasti tulee tulosta.

Teetkö rinnallevedon raakana vai kyykyn kautta? Jos vedät raakana, niin ottaisin tuohon "puntti 2":een etukyykyn mukaan. Muuten tulee etureisille aika vähän rasitusta viikon aikana. Ja tosiaan tuossa 2. päivänä en tekisi kahta eri versiota vedosta. Joko tavallinen mave tai sitten SJMV.

Mave-SJMV-kyykky-rive -nelikkoa olen koittanut pyörittää niin että 2 liikettä per treenikerta, ja päädyin siksi Kyykky/rive ja Mave/SJMV -jakoihin.

Olisko Mave/Kyykky ja Rive/SJMV -jako parempi? Vai mikä olisi optimijako noista neljästä liikkeestä kahteen treeniin?

Oon vähän miettinyt jos tekisin hetken aikaa seuraavanlaista 1-jakoista. Eli olennaisimpana muutoksena entiseen G6-pohjaiseen että toinen alakropan liike lisää per treeni, toinen selkäliike lisää haukan tilalle ja kaikki hifiliikkeet pois. Toimisiko tälläinen runko?

Kyykky
SJMV
Punnerrukset kahvoilla lisäpainot selässä (En omista penkkiä kun ei oo rahaa eikä tilaa :jahas: )
Kulmasoutu tangolla
Pystypunnerrus seisten tangolla
Kulmasoutu kp

Tarkoituksena olisi tehdä tuo treeni joka kolmas päivä, eli:

Treeni
Lepo
Lepo
==> Uusi rundi

Epäilyttää ehkä eniten tuossa alaselkä ja sen jaksaminen. :jahas:

voiskos tähän ohjelmaan:

Kyykky 4*10-12
Penkki 3*8-10
Kulmasoutu 3*8-10
Leuanveto 3*max
Dippi 3*10-12

lätkästä viel vinopenkin kaveriks? vai tuleeko sitten liian raskasta?

voiskos tähän ohjelmaan:

Kyykky 4*10-12
Penkki 3*8-10
Kulmasoutu 3*8-10
Leuanveto 3*max
Dippi 3*10-12

lätkästä viel vinopenkin kaveriks? vai tuleeko sitten liian raskasta?

Uskoisin että homma alkaa pissiä kintuille jossain vaiheessa jos tulee joka treenissä yli 2 työntävää moninivelliikettä kun ojentajat ja etuolkapäät ei enää palaudu. Kierrätä penkkiä ja vinopenkkiä mieluummin vuoropäivin. Sivuolkapäillekkin kannattaisi jotain laittaa, vaikka vähä vipareita tai pystysoutua treenin lopuks.

Mää oon nyt kuukauden jyystäny yksjakoisella, kun kolmijakoinen ei tuntunu tarpeeksi tehokkaalta. Vinkit huonompien liikkeiden poistamiseen, parempien lisäämiseen ja treenijärjestykseen tervetulleita. ;)

1. Penkki tangolla + käsipainoilla
2. Hauiskääntö tangolla + käsipainoilla
3. Ojentajat tangolla ja taljalla
4. Alatalja
5. Ylätalja niskan taakse
6. Kyykky
7. Prässi
7½. Pohkeet
8. Etu- ja takareidet koneessa
9. Alaselkää
10. Vatsalihaksia
11. Voimapyörä
12. Pystypunnerrus
13. Viparit

Tätä oon tehny pari kuukautta 2x6 ja pari viikkoa sitte vaihdoin 3-4x10, että sais vaihtelua ja tulokset ei jummais

Mää oon nyt kuukauden jyystäny yksjakoisella, kun kolmijakoinen ei tuntunu tarpeeksi tehokkaalta. Vinkit huonompien liikkeiden poistamiseen, parempien lisäämiseen ja treenijärjestykseen tervetulleita. ;)

1. Penkki tangolla + käsipainoilla
2. Hauiskääntö tangolla + käsipainoilla
3. Ojentajat tangolla ja taljalla
4. Alatalja
5. Ylätalja niskan taakse
6. Kyykky
7. Prässi
7½. Pohkeet
8. Etu- ja takareidet koneessa
9. Alaselkää
10. Vatsalihaksia
11. Voimapyörä
12. Pystypunnerrus
13. Viparit

Tätä oon tehny pari kuukautta 2x6 ja pari viikkoa sitte vaihdoin 3-4x10, että sais vaihtelua ja tulokset ei jummais

Meinaatko tehdä nämä kaikki samalla sali kerralla :wtf: Jos et niin sit vaan toi ylätaljaEteen.

yksjakoisesta...

teen tällä hetkellä 1-jakoisen treenin mukaan ja haluaisin tietää mikä olis hyvä sarja/toistomäärä kullekin liikkeelle.
usein teen tyyliin 3-4 sarjaa ja 8-12 toistoo mutta se on jo aika paljon jos tekee useamman eri liikkeen ja vielä useamman kerran viikossa.
Joten jos teen esim. hauista niin kuinka monta eri liikettä sille pitäis treenin aikana tehdä?

vähän sekava kysymys mut toivottavasti joku osais neuvoa.

(joo tiedetään että näitä threadeja löytyy mutta nyt ei ehtiny ettimään :))

no siis, eikö se oo perus 1-jakoisissa että tehdään 1 liike/lihas... itse teen G6:sen mukaan, eli 3x10.

1-jakonen meinaa että koko kroppa tehdään joka treenissä, toisin sanoen kroppaa ei ole jaettu eri päiville. Tehdään treenikerralla 1-2 isoa moninivelliikettä per lihasryhmä.

elikkä tarkoitatko siis että jos teen esim. ojentajaa niin setti vois olla vaikka penkkipunnerrus ja esim. ojentajapunnerrus taljassa (piste) eikä enempää kyseiselle lihasryhmälle?:rolleyes:

elikkä tarkoitatko siis että jos teen esim. ojentajaa niin setti vois olla vaikka penkkipunnerrus ja esim. ojentajapunnerrus taljassa (piste) eikä enempää kyseiselle lihasryhmälle?:rolleyes:
Et välttämättä tarvitse ojentajille edes mitään tollasta hilavitkutusliikettä. Jos teet penkin rinnalle ja olkapäille vaikka jonkun pystärin ni ojentajat on 1-jakoseen reeniin siinä saanut jo luultavasti ihan kohtuullisesti sivussa kyytiä.

Joten jos teen esim. hauista niin kuinka monta eri liikettä sille pitäis treenin aikana tehdä?

Tee ennemmin vaikka pari ekstrasarjaa selälle, se on hyödyllisempää kuin hinkata 1-jakoisessa pikkulihaksia kuten hauista kahella liikkeellä.. Yks perushaukkaliike kuten hauis seisten tangolla riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom