Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tohon mun ohjelmaan tule keneltäkään mitään kommenttia?
Hyvät perusliikkeet ja fiksun oloiset sarjat. Varmasti tulee tulosta.
Teetkö rinnallevedon raakana vai kyykyn kautta? Jos vedät raakana, niin ottaisin tuohon "puntti 2":een etukyykyn mukaan. Muuten tulee etureisille aika vähän rasitusta viikon aikana. Ja tosiaan tuossa 2. päivänä en tekisi kahta eri versiota vedosta. Joko tavallinen mave tai sitten SJMV.
voiskos tähän ohjelmaan:
Kyykky 4*10-12
Penkki 3*8-10
Kulmasoutu 3*8-10
Leuanveto 3*max
Dippi 3*10-12
lätkästä viel vinopenkin kaveriks? vai tuleeko sitten liian raskasta?
voiskos tähän ohjelmaan:
Kyykky 4*10-12
Penkki 3*8-10
Kulmasoutu 3*8-10
Leuanveto 3*max
Dippi 3*10-12
lätkästä viel vinopenkin kaveriks? vai tuleeko sitten liian raskasta?
Mää oon nyt kuukauden jyystäny yksjakoisella, kun kolmijakoinen ei tuntunu tarpeeksi tehokkaalta. Vinkit huonompien liikkeiden poistamiseen, parempien lisäämiseen ja treenijärjestykseen tervetulleita. ;)
1. Penkki tangolla + käsipainoilla
2. Hauiskääntö tangolla + käsipainoilla
3. Ojentajat tangolla ja taljalla
4. Alatalja
5. Ylätalja niskan taakse
6. Kyykky
7. Prässi
7½. Pohkeet
8. Etu- ja takareidet koneessa
9. Alaselkää
10. Vatsalihaksia
11. Voimapyörä
12. Pystypunnerrus
13. Viparit
Tätä oon tehny pari kuukautta 2x6 ja pari viikkoa sitte vaihdoin 3-4x10, että sais vaihtelua ja tulokset ei jummais
Joten jos teen esim. hauista niin kuinka monta eri liikettä sille pitäis treenin aikana tehdä?
no siis, eikö se oo perus 1-jakoisissa että tehdään 1 liike/lihas... itse teen G6:sen mukaan, eli 3x10.
Et välttämättä tarvitse ojentajille edes mitään tollasta hilavitkutusliikettä. Jos teet penkin rinnalle ja olkapäille vaikka jonkun pystärin ni ojentajat on 1-jakoseen reeniin siinä saanut jo luultavasti ihan kohtuullisesti sivussa kyytiä.elikkä tarkoitatko siis että jos teen esim. ojentajaa niin setti vois olla vaikka penkkipunnerrus ja esim. ojentajapunnerrus taljassa (piste) eikä enempää kyseiselle lihasryhmälle?
Joten jos teen esim. hauista niin kuinka monta eri liikettä sille pitäis treenin aikana tehdä?