• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Miken 2x6 systeemi

nimimerkki Mike on muutamaan otteeseen suositellut 2x6 systeemiä penkkipunnerruksessa (ok taas penkkithread sori ).Olisiko tämä Miken systeemiin perustuva treenijako hyvä.

maanantai:

penkki 2x6
vinopenkki 2x8

perjantai:

lattiapenkki 2x6
ranskalainen punnerrus 2x8

oisko vielä jotain liikettä maanantaiksi vielä jotain liikettä rinnalle ja pitäskö perjantaiksi ottaa yksi ojentaja liike?
btw.Nämä ovat sitten vaan rinta/ojentaja treenin liikkeet perjantaina ja maanantaina tehdään tietenkin muutakin kuin kahta liikettä.

Ikä
34
mä oon nyt pari viikkoa vetäny tota miken 2x6 penkkiohjelmaa, penkin jälkeen 3 sarjaa vinopenkkiä. Lattiapenkkiä en ole tehnyt ollenkaan, mutta kyllä tuo itselläni ainakin on toiminut, vaikka vain 5 sarjaa tulee yhteensä rintalihaksille. Eli ainakin omalla kohdallani on toiminut, uskoisin, että toimii muillakin.

tommih

Fishmaster
Joku eristävä liike lisää vaikka 2x10 ja toi vinopenkki kannattais tehdä kp:lla. Ja jos ei sulla ole ojentajille muita liikkeitä niin joku eristävä liike ainakin lisää.

Itse sovellettu "Iso Miken" penkki ohjelmani:

Tiistai: Rinta-olkapää

Penkkipunnerrus tangolla 2x5

Loivapenkki tai vinopenkki käsipainoilla 2-3x6-12

Vipunostot 1-2x12-15

Perjantai:ojentaja

Nopeuspenkki 4 sarjaa

Loppuojennus 2x2

ojentajapunnerrus taljassa 2-3x6-15

kahdenkäden ranskalainen niskantakana kp:lla 1-2x15

Ranskalainenpunnerrus otsalta 2x6 (VAAN JOS EN OLE TEHNYT LOPPUOJENNUKSIA). Ja tämä nopeuspenkin jälkeen.

Tossa on aika vitusti sarjoja, kun vertaa sun ohjelmaan ja voin sanoa, että ihan hyvin jaksaa.:kippis1:

Mut nyt alkaa sinkkuelämää:blow:

Baarikello

Banned
Originally posted by pååtta
Olisiko tämä Miken systeemiin perustuva treenijako hyvä.
No, eipä pahalta näytä. Hei, teepä siten, että kokeilet tuota omaa ohjelmaasi ihan tuollaisenaan esim. kuusi viikkoa ja tulet tänne kertomaan, miten kävi. Sitten pohditaan ja yritetään parannella sitä (entisestään:) ) täällä Pakkiksella. Ole pioneeri. :)

Kysynpäs tässä samalla...

Mitäs mieltä tästä:

tiistai:

penkki 2x6
vinopenkki 3x6

perjantai:

kapee penkki 2x6
ojentaja taljassa 3x6

Originally posted by Mike
Stick, ihan ok, voit toki tehdä vielä rinnalle ja ojentajille vähän enemmän sarjoja. Esim ristikkäistalja rinnalle ja ranskalainen ojentajille.
Juu, mutta mä otan rinnalle vipunostot penkiltä. Ja ojentajille vaikka toi ranskis, en vaa oo sitä ennen tehny, mutta kyllä se siitä.

Thanks for the vinkit!

Ikä
34
Originally posted by Sherm Stick
Kysynpäs tässä samalla...

Mitäs mieltä tästä:

tiistai:

penkki 2x6
vinopenkki 3x6

perjantai:

kapee penkki 2x6
ojentaja taljassa 3x6
Mulla lähes vastaava systeemi menossa, ojentajapäivänä on vielä 1-2 sarjaa dippiä. Pitääpä antaa raporttia tässä kuukauden sisään.

näin offtopiccina: mites skull crusher suoritetaan? en oo mistään oikeen pätevää ohjetta löytäny, mutta käsittääkseni vähän samantyyppinen kuin ranskalainen punnerrus? pitäs jotain vaihtelua saada...

Originally posted by H0J
Mulla lähes vastaava systeemi menossa, ojentajapäivänä on vielä 1-2 sarjaa dippiä. Pitääpä antaa raporttia tässä kuukauden sisään.
Joo, pistä raporttia tulemaan. Ootko kauan tehny tota systeemiä?

Mä alotan ton ens viikolla.

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
42
Originally posted by gotto
näin offtopiccina: mites skull crusher suoritetaan? en oo mistään oikeen pätevää ohjetta löytäny, mutta käsittääkseni vähän samantyyppinen kuin ranskalainen punnerrus? pitäs jotain vaihtelua saada...
Heittäisin villinä veikkauksena, että kyseessä on tavallinen ranskalainen punnerrus, jossa tanko käytetään otsan kohdalla. Jossain mainitaan myös "nenänmurskaaja" = ranskalainen punnerrus jossa tanko lasketaan nenän kohdalle.

Ikä
35
Originally posted by Sherm Stick
Mike tais joskus sanoa, ettei kannata tehdä enempää ku sen 6 toistoa vaikka menis enemmän, pitääkö kutinsa??
joo kyllä se näin tais olla..en oo kuitenkaan 100% varma..mutta ite ainakin teen aina sen 6 en yhtään enempää..

Kannattaako penkissä valita paino ekalle treenikerralle sellaiseksi että saa just ja just sen 2 kuutosta vai sellaiseksi että menee löysästi ne 2 kutosta

Ikä
35
Originally posted by pååtta
Kannattaako penkissä valita paino ekalle treenikerralle sellaiseksi että saa just ja just sen 2 kuutosta vai sellaiseksi että menee löysästi ne 2 kutosta
no tietenkin ois varmaan parempi et sais just sen kuusi..mutta mieli pysyy ainakin virkeänä..kun joka kertaa saa laittaa sen 2,5kg..

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Treeni 7
Treeni 8
Treeni 7
Treeni 9
Treeni 5