Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no kukas niitä on käskeny katteleen :D en mäkään nyt kulta treeniä siihen et tsekkailen äijiä... Sitä varten käydään baarissa jos tahtoo vaimoo ettiä. Mut sen oon kyl tääl huomannu et ihmiset ei juurikaan puhu toisilleen. Niinku yks poika tuol Makella sano et ties heti etten oo täältäpäin ku aloin jutteleen. Ei niinkään mun murteen takia, vaan siks ettei tääl ihmiset juttele tuntemattomille. Ihmettelen vaan et miten sitä sitten oppii tuntee. Musta on kiva tehä tuttavuutta ihmisten kaa ja salilla varsinkin kun sit niiltä saa yleensä hyviä vinkkejä jne :rolleyes:

Toi on sitä "kulttuurishokkia";)

no kukas niitä on käskeny katteleen :D en mäkään nyt kulta treeniä siihen et tsekkailen äijiä... Sitä varten käydään baarissa jos tahtoo vaimoo ettiä. Mut sen oon kyl tääl huomannu et ihmiset ei juurikaan puhu toisilleen. Niinku yks poika tuol Makella sano et ties heti etten oo täältäpäin ku aloin jutteleen. Ei niinkään mun murteen takia, vaan siks ettei tääl ihmiset juttele tuntemattomille. Ihmettelen vaan et miten sitä sitten oppii tuntee. Musta on kiva tehä tuttavuutta ihmisten kaa ja salilla varsinkin kun sit niiltä saa yleensä hyviä vinkkejä jne :rolleyes:

Kattelet kuitenkin;) tai kyllä mä ainakin katselisin sua.No sama se liikkuuko siellä salilla naisia/miehiä vai ei, itse kuitenkin tykkään treenata rankasti ja mieluiten yksin.Tottakai sitä tulee yleensä juteltua ihmisten kanssa ketkä siellä salilla pyörii

Kattelet kuitenkin;) tai kyllä mä ainakin katselisin sua.No sama se liikkuuko siellä salilla naisia/miehiä vai ei, itse kuitenkin tykkään treenata rankasti ja mieluiten yksin.Tottakai sitä tulee yleensä juteltua ihmisten kanssa ketkä siellä salilla pyörii

No joo, kattelen tietty :D Se vaan on karu fakta et mä kattelen enempi naisia ku miehiä... Vertaa aina itteensä niihin ja sit jos joku on sikahyväs kunnos nii siitä saa kummasti tsemppiä treeniin -> Minäkin jonain päivänä näytän tuolta :)

Ja onhan yksin kiva olla salilla. Sunnuntai aamuna oli ihana ku siel oli ehkä kaks ihmistä mun lisäksi ja sai puhista iha rauhassa. Mut jos niitä ihmisii kuitenki siin vieres on, niin en mä ymmärrä miks pitää olla töykee ja olla niinku ei oliskaan :wall:

Niinku yks poika tuol Makella sano et ties heti etten oo täältäpäin ku aloin jutteleen. Ei niinkään mun murteen takia, vaan siks ettei tääl ihmiset juttele tuntemattomille
Tosi jännä juttu, kyllä mä nyt tuntemattomille puhun ja ajan kanssa niistä tulee tuttuja. Näin ainenkin meillä gymillä.

...Gymillä treenaa HC miehet ei siellä akat oo ku jumpissa ja ne jotka treenaa, treenaavat kovaa ja armotta!

Heh. Viimeks, ku kävi, niin iski armoton totuus vasten kasvoja heti pukkarista tullessani nimittäin stereoissa soi ja kovaa Ricky Martinin Livin' La Vida Loca, eikä tullu radiosta, vaan cd:ltä =D ja mammat vääntää laitteissa minkä kerkeää. Kenelläkään ei vittu ole edes hiki!

Tuli mieleeni, notta H-A-R-D-C-O-R-E baby HARDCORE for sure!

Musiikki on suoraan perseestä gymillä, kuten myös kävijät. Yllättävän paljon ihme pintaliitelijä perseilijöitä...Kyllästyin, vaihdan Lotilaan. Lotilassa treenaa miehet, miehet eikä pojat.

Kukin tehköön tavallaan... Ja mä LUPAAN etten tuu tiieitiijuu sulle ainakaan jutteleen! :jahas:

mutulla sanosin, että ne tummat miehet siellä jenkeissäkin haluaa ihan muuta kuin neuvoa :D

kyllä ihmiset pukkarissa ja saunassa jauhaa *piip*, ko aukasee vaan suun, tai kassajonossa, mut ei kesken treenin hirveesti pysty ettei mee pitkäksi ja testotasot laske. Eri asia tieten notta, jos oisin nainen niin voisin siinä iltapäivälehtien tuoksinassa hyvinkin juoruilla whatever *piip*, mutta kun en ole.

kyllä ihmiset pukkarissa ja saunassa jauhaa *piip*, ko aukasee vaan suun, tai kassajonossa, mut ei kesken treenin hirveesti pysty ettei mee pitkäksi ja testotasot laske. Eri asia tieten notta, jos oisin nainen niin voisin siinä iltapäivälehtien tuoksinassa hyvinkin juoruilla whatever *piip*, mutta kun en ole.
Nyt jauhat totuuden siemeniä. Eipä meikäläinenkään kovin sosiaaliselta tuolla salillla näytä, MP3 -soitin sanelee musiikin (hyvä keino välttää ihmisten turhaa lässytystä) ja kello kellottaa palautumiset sarjojen välillä. Täysin eri asia on sitten avata suunsa pukkarissa tai salin kahviossa, missä voin lässyttää shaissea vaikka väsymiseen asti.

niin no mä nyt aina välillä unohdan et miehet ei voi keskittyä kun yhteen asiaan kerrallaan :D Ei voi kattoo kelloo ja puhuu samalla...

No joo... ehkä sitten kun minäkin käsitän tätä kovaa treenaamisen niin muutan mieltäni. Mut voin sanoo et kyllä varmaan pohjosessa ihmiset treenaa kovaa (huom. esim kotkansalon jaana) ja silti se juttelee kyl jos satutaan samaan aikaan treenaileen. Niin mun kun muidenkin ystävien/tuttavien kanssa. Ja siitä ette voi ainakaan sanoo ettei se treenaa kovaa!... Mut oma maa mansikka muu maa.....

Ankeuttaja sanoi:
Heh. Viimeks, ku kävi, niin iski armoton totuus vasten kasvoja heti pukkarista tullessani nimittäin stereoissa soi ja kovaa Ricky Martinin Livin' La Vida Loca, eikä tullu radiosta, vaan cd:ltä =D ja mammat vääntää laitteissa minkä kerkeää. Kenelläkään ei vittu ole edes hiki!

Musiikki on suoraan perseestä gymillä, kuten myös kävijät. Yllättävän paljon ihme pintaliitelijä perseilijöitä...Kyllästyin, vaihdan Lotilaan. Lotilassa treenaa miehet, miehet eikä pojat.
Joo joku homo oli menny laittamaan jotain Ricky Martinii sinne soimaan ja se äijä katuu tekojaan.:curs: :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo joku homo oli menny laittamaan jotain Ricky Martinii sinne soimaan ja se äijä katuu tekojaan.:curs: :curs:

Kylmä totuus on, että HC:tä ei ole se, että kehonrakentajat käy samalla salilla.

Mitä hardcore treeni/asenne/sali muutenkaan on?

http://www.davedraper.com/mag-draper-dungeon.html

Dave Draper sanoi:
The Dungeon at Muscle Beach was small. There was barely room to move around. Located at the corner of Fourth and Broadway in Santa Monica, California, the Dungeon was a famous hideaway gym for some of bodybuilding's most powerful men. Dark and dirty, the Dungeon was also quite smelly since it was located in a basement below an old hotel that had a taproom.

During the hot California summers, the old beer taps would leak and the brew would eventually make its way through cracks in the floors to the Dungeon. In the winter, when it rained, the walls and floor would also leak and pretty soon, with the rank odors of stale beer and mildew mixing with smells of new and old sweat, the Dungeon had a most unusual aroma. No one who worked out there, though, seemed to mind.

The Dungeon had no fancy equipment. No Universal or Paramount machines and, of course, Nautilus was still nothing but a seashell since we're talking '60s here. There was no daylight in the Dungeon, either. Lighting was provided by four rows of overhead bulbs. Benches weren't padded. Splinters were picked out in the shower. Clothesline served as cables, there wasn't even a hack or leg press machine and most of the stuff teetered on rusty nails and bolts. But, oh, the bodies that came out of the Dungeon!

Dungeon täyttäisi "perinteisen" HC salin määritelmän(paskainen, likainen ja vain askeettiset perusvälineet) ja suurin osa kyseisen salin treenaajista oli vielä tinkimättömiä kehonrakentajia.

Koko helvetin HC termistä voisi luopua, kun ajatuksena, että ihannoidaan "vanhaa hyvää aikaa":

Aikana jolloin salit olivat tyypillisesti kylmissä ja kosteissa kellareissa ja käsipainot/tangot ym. välineet olivat millien paksuisen ruosteen peitosssa ja niillä aivan perusvälineillä tehtiin kovia treenejä ja hyviä kroppia nykyajankin standardein mutta tämä oli vain siitä syystä, että kaupallisuutta ei juuri ollut ja kehonrakennus/voimailut oli tosiaan alakulttuuria, mikä piti sulkea usein alle katutason.

Näin tehtiin, kun muuta ei tunnettu.

Jokainen saa toki pitää saliaan HC:nä mutta koko helvetin hardcore käsite lähti käsistä siinä vaiheessa, kun "kuntokeskukset" yleistyivät ja joku keksi alkaa nimittämään perusvälineillä varustettuja kellarisaleja/alkeellisia saleja hardcoreksi.

Jotain "mentaalista masturbaatiota" voi toki harjoittaa kutsumalla omaa saliaan hardcoreksi, jos haluaa mutta mitään kovin suurta seksuaalista merkitystä sillä ei oikeasti ole(toivottavasti).

Tuosta musiikista voi sanoa, että aivan helvetin sama vaikka mitään musiikkia ei soisi salilla.

Enjoy the silence.

No meikkishän on osittain Lotilan salin kasvatti. Hmm.. Miten nyt pitäs suhtautua, kun oon sieltä pois lähteny? Pitäishöhän taas joskus käydä ja todeta tosi Harc Core-salin ilmapiiri. (varsinkin se loistava ilmanvaihto ja seiniin pinttynyt tunkkanen hien tuoksu + samat äijät ja samat jutut, jotka kävi siellä jo 15v.sitten):5:

Mut hei sieltä se kaikki lähtee ja Lotilan jälkeen tuntuu huonompikin maksullinen sali aivan mahtavalta. :rolleyes:

PS. Onks Ankeuttaja oikeesti menossa Lotilaan............?

Ite käyn ainaki Lotilas ja en kyllä yhtää häpeile myöntää sitä ;) . Lotilahan on ihan kuningaspaikka :5: . Ei maksa penniäkää ja ainaki ite pystyn tekemää siel kaikki liikkeet, jota haluanki tehä (mitää hienostelu-laitteit en kaipaakaan). Lotila sopii erittäin hyvin tälläselle köyhälle opiskelijalle. Aukiolot on tosin välillä vähä kusisia - muutaman kerran käyny toteamas oven olevan lukossa..PRKL. Ja myös välillä noi painoilla sähläävät teinilaumat alkaa närästää...muuten ihan hyvä paikka ja ilmanvaihtokin uusittiin viime keväänä.
Ja ei Lotila mun tietääksee oo ainoa ilmanen sali Lahessa; ainaki ahtialan työväen talo on ilmanen ja vissii myös tuol suurhallil on joku ilmanen sali kans(en o kyl ihan satavarma). Mut en nyt sillee välttämättä haluu tota lotilaa liiemmin mainostaakaan - siel käy vähä liikaa porukkaa muutenkin.

Onha se tietty totta, et lotilaa ei varmaa voi mihkää gymeihin yms verratakaan. Mut onhan se tullu todettua jo moneen kertaa, että parhaita liikkeitä on ihan noi perusliikkeet...ja ne pystyy kyllä tekemää ihan samanlailla lotilassa ku gymilläki. Että sillee... :rock:

Lahden saleista testannu Solanaa ja lotilaa ja kyllä Lotila vie voiton 6-0. ainut miinus on tosiaan ne kerrat kun on jääny ulos kun ovet menny jo kiinni,se ettei ole la/su iltapäivisin/iltaisin auki ja ne kersa jengit. Kerran hävinny lompakki repusta ja X määrä rahaa. Onneks ajo kortti ja passi oli himassa eikä pankki korttia ole.

Tarpeeks karu mesta eikä laitteetkaan turhan "hifi" sarjaa. ei kokovartalo peilejä eikä radio pauhaa. toimii!

Lotila Rokkaa:rock: tankoja paljon ja painot ei lopu kesken. Kyllä siellä saa tehdä sarjojen välissä kunhan kysyy vaan jotta sopiiko... rento meininki ja hyvää porukkaa. viikonlopun aukiolojat vaan mitä milloinkin.

Solana kiinni heinäkuuhun asti, minne siksi aikaa???

Kesä alkaa tosin vähän epäselvissä tunnelmissa, kun kotisali menee kuukaudeksi muuton vuoksi kiinni:jahas: ja varmaan joutuu keksimään jotain muuta tilalle tai vaihtaa salia hetkeksi, se selviää parin viikon päästä.

Itse ajattelin mennä Gym1 evakkoon siksi aikaa.

No niin laitetaan vähän listaa minne kukakin lähtee evakkoon siksi aikaa, ennen kun askonkadulla tilat valmistuu. Toi Make ja Gym1 on sijaintisa takia ainoot vaihtoehdot mulle, Gymi ois lähempänä....

Kesä tulee asusteltua Lahdessa. Mitä salila suosittelisitte kesä-heinäkuuksi. Plussaa ois jos ois lähellä Mukkulaa, kun asunto on siellä.

Kesä tulee asusteltua Lahdessa. Mitä salila suosittelisitte kesä-heinäkuuksi. Plussaa ois jos ois lähellä Mukkulaa, kun asunto on siellä.
Itse hommasin just pari päivää sitten kesäkortin(69e/2kk+kortti 6e) Makelle. Mitään valittamista en paikasta nyt äkkiseltään keksi. Vieläpä aika "lähellä" Mukkulaa.

Onkos kenelläkään mitään infoa tuosta uudesta Classic Gym:stä?
www.classicgym.fi löytyy jotakin mm. väkeä otetaan aluksi 200 (nyt 120 ilmoittautunutta). Voisi ehkä olla ihan hyväkin paikka, mutta ei millään kehtaisi ilmottautua ennenkuin on nähnyt paikan/laitteet.
Hintana näyttäisi olevan 55e/kk. Mielestäni "kylmästä salista" aika paljon, ellei sitten ole tosi luksus laitteet sekä pukkarit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom