Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkos kenelläkään mitään infoa tuosta uudesta Classic Gym:stä?
www.classicgym.fi löytyy jotakin mm. väkeä otetaan aluksi 200 (nyt 120 ilmoittautunutta). Voisi ehkä olla ihan hyväkin paikka, mutta ei millään kehtaisi ilmottautua ennenkuin on nähnyt paikan/laitteet.
Hintana näyttäisi olevan 55e/kk. Mielestäni "kylmästä salista" aika paljon, ellei sitten ole tosi luksus laitteet sekä pukkarit.

Enpä menis ainakaa viel liittymään, vaan itse odottelisin Lahteen marraskuussa avautuvaa uutta Finnbodya :thumbs:

Enpä menis ainakaa viel liittymään, vaan itse odottelisin Lahteen marraskuussa avautuvaa uutta Finnbodya :thumbs:
Mitä olen juttua kuullu ja omasta kokemuksista on peukut aika serbin kaukana. Sali on pahempi gaypumppaus paikka kuin gymi, yeah buddy, peukut pystyy vaa..

No sitten itse asiaan. Olen Lahtelaine paluumuuttaja, poissa kaupungissa est.1999. Nyt takas kotona, ja pitäs löytää sali. Mikä meininki tänä päivänä? Ainakin Solanaa on kehuttu täällä? Mesta vois olla sellanen että paljo vaan rautaa, ei sen kummempaa hilanvitkutinta tarvi. Suosituksia?

Jos saisin valita, niin itse menisin Makelle tai odottaisin Classic Gymin aukeamista. Solanolla kävin, eikä mielyttänyt. Maken sali sentää mielytti todella paljon, siellä jos missä on paljon vapaata rautaa.

Gym 1 = keskustassa
Nicks = Jäähallin luona keskutan laitamille
Maken = Kirjaston vieressa keskustassa
Solana = "ytimessä"

Sit tais naisten(?) saleja olla
- möysän esson luona (mut mitä viereisesta terassilta seurannu kerran niin näytti olevan myös äijiä)
- Sokoksella tais olla joku

Äääää fak it tosta linkillä eteenpäin
http://www.inoa.fi/companySearch.do...Word=Kuntosali+Lahti&x=44&y=16&subSearchType=

Jos syksyllä koittas ruveta käymään salilla vähän järkevämmin ja vaihtelun vuoksi menis vaikka Solanalle.

Toimintamme nykyisissä tiloissa päättyy 22.6.07

SOLANA FITNESS MUUTTAA UUTEEN
OSOITTEESEEN KESÄN AIKANA
UUSI OSOITTEEMME ON ASKONKATU 9 (Askon kiinteistö radan
varrella)
RAKENNAMME UUTTA, VIIHTYISÄÄ SOLANA FITNESSIÄ UPEAAN
TEHDASMILJÖÖSEEN LÄHIETÄISYYDELLE KESKUSTASTA.
KUNTOSALI SIJAITSEE KIINTEISTÖN ENSIMMÄISESSÄ KERROKSESSA,
JONNE OMA SISÄÄNKÄYNTI SUORAAN KATUTASOSTA. ALUEELLA ON
HYVÄT PAIKOITUSTILAT.
TILOIHIN TEHTÄVIEN MUUTOSTÖIDEN VUOKSI
KUNTOSALI ON
SULJETTU 23.6. – 15.8.07.

Huomenna ajattelin käydä Gym 1 haistelemassa onko rauta siellä köykäsempää kuin solanan ex tiloissa. Lauantaina on sitten maken vuoro. Kummassakaan en ole aikaisemmin käynyt joten mielenkiintoista nähdä kuinka salit eroavat toisistaan. Solanalle sitten muutan takaisin jos uudet tilat miellyttävät. Harmittaa tuo solanan muutto kyllä hieman. 5min kävely matkan päässä kun on toimiva sali niin se on ihan kiva juttu, nyt matka pitenee joka tapauksessa :( Uusi osoite on jo sen verran kaukana luukustani että paluumuutosta en ole varma :(

Huomenna ajattelin käydä Gym 1 haistelemassa onko rauta siellä köykäsempää kuin solanan ex tiloissa. Lauantaina on sitten maken vuoro. Kummassakaan en ole aikaisemmin käynyt joten mielenkiintoista nähdä kuinka salit eroavat toisistaan. Solanalle sitten muutan takaisin jos uudet tilat miellyttävät. Harmittaa tuo solanan muutto kyllä hieman. 5min kävely matkan päässä kun on toimiva sali niin se on ihan kiva juttu, nyt matka pitenee joka tapauksessa :( Uusi osoite on jo sen verran kaukana luukustani että paluumuutosta en ole varma :(

Raportoitko tänne, että millaset on maken käsipainot. Kaverin mukaan ovat huonot. Muuten make kuulostaa kyllä parhaalta evakkovaihtoehdolta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raportoitko tänne, että millaset on maken käsipainot. Kaverin mukaan ovat huonot. Muuten make kuulostaa kyllä parhaalta evakkovaihtoehdolta.

Kettu kuittaa :thumbs: Eivät salin pitäjät tajuakaan millainen undercover treenari ovesta paukkaa sisää :D

Luultavasti eivät, koska sali on la-su auki vain avainkortilla...

Hokasin homman kanssa aamulla kun katselin interneetistä aukioloajat. Kyllä VAAN SOLANA ON AUKI LAUANTAISIN :) Pitää jätää tuo visiitti sitten ensi viikon perjantaille.

Mä lähden kanssa tonne Makelle haistelemaan ens perjantaina. Gymi on kokeiltu ja poissa laskuista, ei maistu. Solanan kortti on voimassa just tuohon torstaihin asti ja Makelle olis se edukas 2 kk kesäkortti, joka ei vois sopivampi olla kun Solana aukee elokuun puolessa välissä uudessa osoitteessa. Mun paluumuutosta voi ainakin olla varma, kun tulevat tosissaan tohon duunipaikan alakertaan. :D

Hankin tänään makelle kk-kortin , aikaisemmin kävin Solanalla. Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa tosin hieman kalliimpi kuin Solana ja pukukoppien kaapit on kyl tosi pienet. Just just saa laukun lompakon kännyn ja muut arvotavarat sekä vaatteet ängettyä sisään. Varmaan sit kun solana aukeaa uudestaan niin meen sinne takas kun puolet lyhyempi matka.

Tänään olin Sopenkorvessa salin edessä tasan klo 10:00 ja olinkin sitten ensimmäinen joka sinne oli tullut. :D
Sali oli MAHTAVA! Dippi vyötä kysyin, niin KP heti sanoi, että maanantaina tulee ja mitä ikinä tarvitaan niin kysymällä saa. Unohtakaa jätkät se sali jota pidätte HC:mpana ever, tää on sali suoraan taivaassa. Jos taivaassa saleja on niin ne ovat tälläisiä, meikäläisen paratiisi. Salilla oli kaksi jätti kuvaa Arskasta ja muitakin hienoja kuvia jotka kyllä ovat motivoivia. En voi muuta sanoa, kuin että asteikolla 1-10 Sopenkorven Classic Gym on about 2305,9781.

Moro lahtelaiset. Missä helvetissä se Lotilan koulun sali oikeen piileksii ja monelta se aukeaa? Yks ilta kävin katsomassa, mutta enhän mä sitä löytänyt. Tällä hetkellä treeniohjelma on sitä luokkaa, että hcsali riittää vallan mainiosti.

Moro lahtelaiset. Missä helvetissä se Lotilan koulun sali oikeen piileksii ja monelta se aukeaa? Yks ilta kävin katsomassa, mutta enhän mä sitä löytänyt. Tällä hetkellä treeniohjelma on sitä luokkaa, että hcsali riittää vallan mainiosti.

Saimaankatua launeelle päin. Eli aleksanterinkatua jos tuut möysästä keskustaan päin, ni käännyt vasempaan saimaankadulle ja nouset sen mäen ylös, ajat suoraan, tulee pieni kiertoliittymä, siitä suoraa mäkeä alaspäin ja vasemmalla siinä mäessä on koulu. Saliin mennään sieltä sisäpihalta(oikealta puolelta mikäli tota mun neuvomaa reittiä pitkin tulet) ja salit(3kpl) on toisessa kerroksessa.

Sali aukee arkisin muille kuin koululaisille koulupäivän jälkee eli joskus 15-16.00...ja menee kiinni 21.00(tosin ei sieltä koskaa oo pois häädetty ainakaan muo...periaate on se, että viiminen sammuttaa valot ja sulkee ovet). Viikonloppusin ovet taitaa aueta joskus n.10 aikoihin ja yleensä viimiset taitaa lähteä ennen 14, eli sitä ennen kannattaa mennä(muuten voi olla ovet lukos).

...ja toiseks: semmosta treeniohjelmaa ei ookaan, jota ei Lotilas pystyis noudattaa! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom