- Ikä
- 41
Makelle uusitaan koko käsipainosetti syyskuussa, vielä kun saatais kunnon dippivyö tuonne niin hyvähän tuolla on treenata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvähän se nykyinen vyö on. En ainakaan missään mitään kummosempaa nähnyt. Ne muut vyöt on kyllä ihan paskoja.Makelle uusitaan koko käsipainosetti syyskuussa, vielä kun saatais kunnon dippivyö tuonne niin hyvähän tuolla on treenata.
Saimaankatua launeelle päin. Eli aleksanterinkatua jos tuut möysästä keskustaan päin, ni käännyt vasempaan saimaankadulle ja nouset sen mäen ylös, ajat suoraan, tulee pieni kiertoliittymä, siitä suoraa mäkeä alaspäin ja vasemmalla siinä mäessä on koulu. Saliin mennään sieltä sisäpihalta(oikealta puolelta mikäli tota mun neuvomaa reittiä pitkin tulet) ja salit(3kpl) on toisessa kerroksessa.
Sali aukee arkisin muille kuin koululaisille koulupäivän jälkee eli joskus 15-16.00...ja menee kiinni 21.00(tosin ei sieltä koskaa oo pois häädetty ainakaan muo...periaate on se, että viiminen sammuttaa valot ja sulkee ovet). Viikonloppusin ovet taitaa aueta joskus n.10 aikoihin ja yleensä viimiset taitaa lähteä ennen 14, eli sitä ennen kannattaa mennä(muuten voi olla ovet lukos).
...ja toiseks: semmosta treeniohjelmaa ei ookaan, jota ei Lotilas pystyis noudattaa! ;)
Classic Gym, HC:n paikka koko Lahdessa, mistään muualta et löydä 70 kg kässäreitä tai yhtä paljon rautaa rakastavia treenaajia., mikä on tämän hetken hyvä paikka?
Tuota vois pitää mielessä, tuo ois hyvä että ois nuita käsipainojakin isompia kuin 30kg.Classic Gym, HC:n paikka koko Lahdessa, mistään muualta et löydä 70 kg kässäreitä tai yhtä paljon rautaa rakastavia treenaajia.
Itelläki tulee muutto lahden alueelle niin pitää alkaa jollai salilla käymään, mikä on tämän hetken hyvä paikka?
maken fitness todella hyvä vaihtoehto. todella hyviä normanin vipuvarsi koneita ja aivan uudet penkit, vinopenkit, smitti ihan uus, jalkalaitteet todella hyviä. parhaat joilla ite olen tehnyt. +viikko sitten tuli ihan upouudet käsipainot. 12,5-60kilosiin murkuloihin, samat käsipainot mitä on lahden classic gymillä. aivan oven edessä on ilmaista parkkitilaa. ja paikkana muutenkin tosi siisti ja viihtyisä. ja suhteellisen halpa
Itte oon kulkenu nyt noin kk tuolla lahden kamppailukeskuksella. minusta hintaansa nähden hyvä paikka ja omitaja tosi asiallinen kaveri. nyt tulee tuo uus finnbody paikka tuohon lahden keskustaa sitä pitää kävästä kattoo kun sinne huokuttelivat. Jos ei hyvältä näytä niin siirryn takas kamppailulajikesk. sinne on tulossa isommat käsipainotki kun neuvottelin omistajan kanssa ainakin 40kg näin aluksi. magneetti kortilla suunnillee 8-22 joka päivä tais päästä, hyvää porukkaa näyttäis käyvän.Tuonne Makelle harkitsinkin meneväni, tosin tuo Solana houkuttaisi enemmän sijaintinsa puolesta asuntooni nähden, hinnaltaan taas ei.
Mites tuo kamppailulajikeskuksen sali ? Nettisivujen mukaan 35€/kk mutta millainen mesta mahtaa olla, pääseekö mg-kortilla, miten on laitteita ja painoja jne. ?
Kaikki tieto tervetullutta, ei tarvitsisi tehdä "turhia" tutustumisvisiittejä.![]()
Ois sali Lahdesta haussa. Kävin jo tutustumassa Foreveriin, mutta suolainen kk maksu ei houkuttanut (58 e/kk). Netistä olen katsellut Maken Fitness Centerin kotisivuja. Tietääkö kukaan käykö sinne työnantajan liikuntasetelit?
Mitä muita saleja suosittelette jos vaatimuksena on pelkkä punttisali jos perus bodailu onnistuu?
Ois sali Lahdesta haussa. Kävin jo tutustumassa Foreveriin, mutta suolainen kk maksu ei houkuttanut (58 e/kk). Netistä olen katsellut Maken Fitness Centerin kotisivuja. Tietääkö kukaan käykö sinne työnantajan liikuntasetelit?
Aamen :DSolana nyt on ylivoimaisesti lahden paras sali, mut kannattaa mennä makelle, niin me saadaan jatkossakin treenata solanalla ilman mitään ruuhkia.