Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Räkki löytyy

Mitä nyt kamppailulajikeskuksella pari vuotta olen käynyt, niin en ole kyllä räkkiä nähnyt?? :hyper: Teline kyllä on. http://kamppailu.fi/sali.html kuvista juuri ulkopuolella lava ja smith hökötys.. Suurin miinus salille että KUNNON leuanveto paikka puuttuu lähes kokonaan. Dippi / leuanvetohökötys on nimittäin aika suutari, mutta menee paremman puutteessa :david:

e: vai olenko vain sokea etten ole tuota räkkiä nähnyt :o

Voi olla meikäläisellä termitkin hakusessa, mutta eikö siinä kyykkytelineen ja shoulderpressin välissä olevaa hökötystä kutsuta räkiksi? :o

Classic gym sulkee ovensa huhtikuun lopussa :itku:

Nyt tuli sit eteen uuden salin etsiminen.. Mikä olisi lähellä tuota lähinnä rennon ilmapiirinsä puolesta? Gym 1:stä ja makea olen kuullut kehuttavan.

Nyt tuli sit eteen uuden salin etsiminen.. Mikä olisi lähellä tuota lähinnä rennon ilmapiirinsä puolesta? Gym 1:stä ja makea olen kuullut kehuttavan.

Miksi Classic sulkee ovensa? :wtf:

Ohho, tulipa puun takaa... Eikö muka kävijämäärä riittynä kattamaa menoja, tai jotai vastaavaa?

Noh, makea voin suositella. Hyvät yhteydet ja puitteet kunnossa. Henkilökunnan palvelu toimii myös loistavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kamppis on kyllä ihan jees, vuoden kikkailun jälkeen kävin neppailemassa kiviäni makella kerran. Lotila on ilmainen, mutta aika huonot vermeet. Amiksen uimahallin sali on suoraan sanottuna skeidaa.

Edellä mainituista kamppailulajikeskus, miinuksena tosiaan että esim. penkille pääsyä saa venata. Itseasiassa tänäänkin (kohta) menossa pahimpaan ruuhka-aikaan, saas nähä miten saa odotella. :zzzz:

Edellä mainituista kamppailulajikeskus, miinuksena tosiaan että esim. penkille pääsyä saa venata. Itseasiassa tänäänkin (kohta) menossa pahimpaan ruuhka-aikaan, saas nähä miten saa odotella. :zzzz:

Itte en oo ikinä joutunu venailee :rolleyes: Tosin käyn usein päivisin vääntämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom