Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
must tuntuu, et tos nettijutus on painovirhe, mut käyn tsekkaa tänää illal. no ei toi solanakaa enää opiskelijan paikka ole, jos hinta nousee 500€/12kk. sitäpaitsi solanas on ne kuntopyörät aina paskan, ei yhtää spinning pyörää, kauheen vähän yleensäkkää beibejä ja kesäsin se pukkari on yks paskan tuoksunen sauna.

gymille maksaa vuosikortti 3kk/100€ + 468€ loput 9kk. sit, jos liittys lahden voimailuklubiin niin sais kai jonkinmoisen alennuksen gymin kortista..

jos toi hintojen korotus on todellinen ni gymi taitaa kutsua 5kk jälkeen. beibet + spinning pyörät + ohjatut jumpat + aina päällä oleva sauna ajaa 68€ ohi :)

tiieitiijuu sanoi:
jos toi hintojen korotus on todellinen ni gymi taitaa kutsua 5kk jälkeen. beibet + spinning pyörät + ohjatut jumpat + aina päällä oleva sauna ajaa 68€ ohi :)
Olette tervetulleet, mutta sen verran täytyy sanoa, että sauna ei ole aina päällä vaan 17-21, vanhalla gymillä oli pikku sauna joka oli napin painauksella valmis saunottavaksi, mutta se oli vanha ja nyt on vaan uusi.

must tuntuu, et tos nettijutus on painovirhe, mut käyn tsekkaa tänää illal. no ei toi solanakaa enää opiskelijan paikka ole, jos hinta nousee 500€/12kk. sitäpaitsi solanas on ne kuntopyörät aina paskan, ei yhtää spinning pyörää, kauheen vähän yleensäkkää beibejä ja kesäsin se pukkari on yks paskan tuoksunen sauna.

gymille maksaa vuosikortti 3kk/100€ + 468€ loput 9kk. sit, jos liittys lahden voimailuklubiin niin sais kai jonkinmoisen alennuksen gymin kortista..

onko gymillä myös naisten puolella sauna? :D

sad but true se on salin vaihto edessä. vuosikorttia ei ilmeisesti enää ole ollenkaan ja 6kk kortin hinta on oikeasti vaihtunut 245€.

Kannattaa muuten käydä katsomassa Maken sali, on muuten parempi mielestäni kuin Gym. Gymiltä on muutenkin kuulemma siirtynyt enemmänkin väkeä Makelle treenaamaan. Ihan kilpailijoita kuin muitakin treenaajia.

Nykyään Make on hinnaltansakin selvästi halvempi kuin muut paikat. Ja kuka nyt talvella jumpissa käy, silloinhan haetaan lisää massaa kroppaan... :D

beeibe sanoi:
onko gymillä myös naisten puolella sauna? :D
Beibee gymillä on kaikki mitä ihminen tarvii. On sielä saunat ja kaikki ja kuulemma on koko ajan päällä toisin kuin miesten, mutta miehet tulee vasta klo 17 treenaa heti kun aurinko laskee, emme kestä päivän valoa..:D

Hmm siis käykös nyt gymillä keitä pakkislaisia muuta kuin minä ja entinen Lobo ja Goldberg varmaan tulee takas? Mutta olisihan se kiva jos ihan aktiivinen treeni kaveri löytyis.

Mä oon samaa mieltä.... kävin katsastaan gymin ja maken ja ostin kortin Makelle.... Vähän oli orpo olo ku ei ketään tuttuja, nii tällanen pikkutyttö siel sähläämäs :D mut eiköhä se tästä... Kohat sitä kuuluu jo vakiokalustoon. Makella ainaki tyttöjen puolella pukuhuone ja suihkut saa multa 10+ Oli siistit lukolliset kaapit ja suihku oli puhtaampi mitä tääl kämpillä :D

millaset gymillä on noi pukkarit ? onks niissä ilmanvaihto tyydyttävä, keskinkertainen vai hyvä ? solanas ei vieläkään viiti käydä suihkus, ku sinne aina menee joku ruandalainen ja laittaa oven & ikkunan kiinni ni ilma vaihdu yhtään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
millaset gymillä on noi pukkarit ? onks niissä ilmanvaihto tyydyttävä, keskinkertainen vai hyvä ? solanas ei vieläkään viiti käydä suihkus, ku sinne aina menee joku ruandalainen ja laittaa oven & ikkunan kiinni ni ilma vaihdu yhtään.

Ei mitään hajua, eikä mitään väliä. En mä siellä pukuhuoneessa treenaile. Eli ihan sama =)

Mutta muuten ilmanvaihto on suoraan helvetistä. Sesonkiaikaan salilla on 100+n tyyppiä tekemässä treeniä, eikä ilmanvaihdosta tietoakaan. Silloin on kuuma ja vittumainen ihmisen olla. Rupee arvostamaan solanan ikkunnoita =D

Ei mitään hajua, eikä mitään väliä. En mä siellä pukuhuoneessa treenaile. Eli ihan sama =)

Mutta muuten ilmanvaihto on suoraan helvetistä. Sesonkiaikaan salilla on 100+n tyyppiä tekemässä treeniä, eikä ilmanvaihdosta tietoakaan. Silloin on kuuma ja vittumainen ihmisen olla. Rupee arvostamaan solanan ikkunnoita =D

Onks hyvännäkösiä kisuja siellä ? Eihän siel treenata tarvikkaan, mut oishan se kiva suihkussa käydä treenin jälkeen.

Onks hyvännäkösiä kisuja siellä ? Eihän siel treenata tarvikkaan, mut oishan se kiva suihkussa käydä treenin jälkeen.

Itse oon aina tykännyt treenata salilla, jossa on vähän tai ei ollenkaan porukkaa.Kaiken maailman beeibet sun muut sotkee vaan treenit/ajatukset.

Itse oon aina tykännyt treenata salilla, jossa on vähän tai ei ollenkaan porukkaa.Kaiken maailman beeibet sun muut sotkee vaan treenit/ajatukset.

no kukas niitä on käskeny katteleen :D en mäkään nyt kulta treeniä siihen et tsekkailen äijiä... Sitä varten käydään baarissa jos tahtoo vaimoo ettiä. Mut sen oon kyl tääl huomannu et ihmiset ei juurikaan puhu toisilleen. Niinku yks poika tuol Makella sano et ties heti etten oo täältäpäin ku aloin jutteleen. Ei niinkään mun murteen takia, vaan siks ettei tääl ihmiset juttele tuntemattomille. Ihmettelen vaan et miten sitä sitten oppii tuntee. Musta on kiva tehä tuttavuutta ihmisten kaa ja salilla varsinkin kun sit niiltä saa yleensä hyviä vinkkejä jne :rolleyes:

Lotilassa se rauta nousee. Aukeaa illalla ja menee kiinni illalla. Ei maksa penniäkään, saa piereskellä, huoritella painoja, käyttää tarjoustalon verkkareita ja olla muutenkin oma itsensä.

Lotilassa se rauta nousee. Aukeaa illalla ja menee kiinni illalla. Ei maksa penniäkään, saa piereskellä, huoritella painoja, käyttää tarjoustalon verkkareita ja olla muutenkin oma itsensä.

Mun piti käydä tsekkaamassa tämä lotilan sali mutta aina se vain jäi.
Aika klassiselta paikalta kuullostaa:D

mitä ite oon kuullu ko. salista niin siellä on kuulemma kovassa huudossa karjala-lippikset ja flanellipaidat ja sarjoja on turha edes yrittää tehdä näiden ihmisten välissä.

no kukas niitä on käskeny katteleen :D en mäkään nyt kulta treeniä siihen et tsekkailen äijiä... Sitä varten käydään baarissa jos tahtoo vaimoo ettiä. Mut sen oon kyl tääl huomannu et ihmiset ei juurikaan puhu toisilleen. Niinku yks poika tuol Makella sano et ties heti etten oo täältäpäin ku aloin jutteleen. Ei niinkään mun murteen takia, vaan siks ettei tääl ihmiset juttele tuntemattomille. Ihmettelen vaan et miten sitä sitten oppii tuntee. Musta on kiva tehä tuttavuutta ihmisten kaa ja salilla varsinkin kun sit niiltä saa yleensä hyviä vinkkejä jne :rolleyes:

ai vaimooks sä oot ettimässä ? :lol2:

mä en ymmärrä tota salilla jutustelua ollenkaan. lähinnä vituttaa, jos joku tulee häiritseen treeniä ja siinä sarjojen välillä on aika turha alkaa jutteleen, ku yleisesti ottaen vaan haukkoo henkeä.

ai vaimooks sä oot ettimässä ? :lol2:

mä en ymmärrä tota salilla jutustelua ollenkaan. lähinnä vituttaa, jos joku tulee häiritseen treeniä ja siinä sarjojen välillä on aika turha alkaa jutteleen, ku yleisesti ottaen vaan haukkoo henkeä.

No vaimoo vaimoo... kuka nyt ei vaimoo haluis? :jahas:
No enkai mä nyt niin tyhymä oo et meen siihe tsirppaileen ku nään et toine henkihieveris veivailee niitä painoja... En mäkään TYHMÄ ole...(vaik siltä ehkä toisinaan vaikuttaa :D )
Mut jos muuten vahataan joka helvetin välissä niin on se nyt kumma jos ei pysty sitten puhumaan päin naamaa...
Jos viereisillä penkeillä istuu nii kyl mä tunnen itseni paljon idiootimmaksi jos yritän olla siin niinku siin ei ketään oiskaan...
Monesti kyl on niistäkin tilanteista saanu hyvät naurut.
Jenkeissä ku alotin salilla käynnin, nii siel oli semmonen aivan ihana tumma mies joka tuli aina poriseen ku satuttii yhtä aikaa... Sit se anto tosi hyviä vinkkejä, vaikka joutui melkeen rautalangasta vääntään ku oli oma sanavarasto aika hukas sillon alussa. Harmittaa ettei täällä suomes tunneta sellasta suvaitsevaisuutta tai halua auttaa... No ei tietenkää ku ei siitä makseta palkkaa!!! JA personal trainerithän ois sitte työttömiä... Mut kai se vaan on surullinen tosiasia et pohjoses on yleisesti ystävällisempää porukkaa...
Monet sitä sanoo, mut jotenki nyt ajatteli et ei 500km voi niin paljoo vaikuttaa... Mulle nyt saa ainaki tulla jutteleen ja antaa neuvoja jos joku samaan aikaa samalle salille sattuu :)

Kukin tehköön tavallaan... Ja mä LUPAAN etten tuu tiieitiijuu sulle ainakaan jutteleen! :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom