RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ainakin tulee mieleen, että olkapäävaivaiselle tuo slingshot on oiva apuvälinen säästämään olkapäitä punnerruksissa. Kehuuhan kova pro-puolen raw-nostaja Konstantinovskin tuota linkoa, on kuulemma saanut sillä treenatessa paikat kestämään ja raw-penkin nousuun.

Ja eihän tuo tietenkään mitään raw-penkkiä ole ton slingshotin kanssa, mutta uskosin että tuskin sitä kukaan ostaa pelkästään sen takia että saa vähän isommat painot mahdollisesti käyttöön. Ja kehumaan että on tulokset nousseet.

Itse ainakin innolla odotan tuota linkoa postilokeroon, jos pystyisi tekemään leveätä penkkiä tuon kanssa, kun ilman ei ole pystynyt vähään aikaan olkapäävaivojen takia. Ja on silti huomattavasti lähempänä raakanostoa kuin paitapenkit.
 
itse en aio kyseistä värkkiä ostaa, koettaa voisin kyllä. Mielestäni helppokäyttöisempi kuin kumit tai ketjut, ei tarvitse mitään powerrackeja tai muuta kumien kiinnittämiseen. Pelkkä penkki siis riittää!
Joskaan en ole itse saanut koskaan mitän hyötyä kumeista tai ketjuista, ainoastaan ojentajat ihan tukkoon...:hyper:
paras apuliiike penkille on isot tissit ja ne tulee vain bodailemalla :jahas:
 
Kiitos! On sitä jonkunkerran joutunut lenkille vääntäytymään! Kunto sattui kohdalleen tohon kisaan. Raw Powerin finaalissahan 190 tuli tosi takkuisesti, joskin painokin oli alempana, mutta kuitenkin. Salinostona on 210kg tullut, uskon kyllä että se tästä vielä kehittyy kun vaan saa syödä...:D
 
5x5 185kg tuli eilen. voisi sanoa että melko kevyestikkin vielä. :thumbs: saattaapi olla että alkais olemaan 220kg penkki jo lähellä..:rolleyes: sen näkee sitten varkaudessa mitä se sitten on.. :D 215kg on tullu otettua jo kaksissa kisoissa mutta nyt tuntuu että kunto ois paremipi..:david: painoa oli puntarilla aamulla 109.1kg
 
Kiitos! On sitä jonkunkerran joutunut lenkille vääntäytymään! Kunto sattui kohdalleen tohon kisaan. Raw Powerin finaalissahan 190 tuli tosi takkuisesti, joskin painokin oli alempana, mutta kuitenkin. Salinostona on 210kg tullut, uskon kyllä että se tästä vielä kehittyy kun vaan saa syödä...:D

Ja otetaan ihan chillisti vaan niin kaikki menee hyvin niinku sanoitki! :D :dance:
 
Juu, tota vinopenaa kässäreil ollaankin tehty. Mitä mieltä olette mun melko kapeasta otteesta, pikkurillit merkeissä? Tosin olen aika lyhyt, 168cm. Tuntuu että aika kapeella kulkee parhaiten. Laitetaas oikee kisanostokin tänne.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuossa videolla loppuu voima lähinnä rinnasta ja yläselästä (asento särkyy välittömästi kun rauta lähtee rinnalta)
Mutta pikkuvikoja,heleppo korjata.

Yläselkään:
Ala-talja leveellä otteella toimii hyvin tuohon, paremmin kuin kulmasoudut. Muistat vaan olla repimättä millään He-man painoilla ja haet hyvän supistuksen loppuun.

Rinnalle ei kannata mitään Mikki-Hiiri liikkeitä alkaa tekemään jos voimaa haluaa. Yksi hyvä on ns.nykypenkki, eli teet ilman pomppua muutaman sarjan normipenkin päälle sellasta n.10cm liikerataa omaavaa penkkiä...eli siis loppuojennus jää pois.

Otteesta:
kannattaa treeneissä vaihdella, mutta tietty kovat raudat sillä otteella millä kulkee parhaiten. Ei se levein ole kaikille paras.
 
ote ei ole kapeata nähnytkään, lähinnä se on optimaalinen. älä vaan ainakaan levennä sitä.
ja sellasta oikeesti kapeeta kannattaa treenatakin eli etusormet sileällä.
 
Ajoittain ellei jopa jatkuvasti kannattaa myös pysäyttää tanko kunnolla rinnalle. Ylipitkien pysäytysten jälkeen peruspenkki ilman pysäytystä ei tunnu miltään.

Tuo on niin kaksipiippuinen juttu. Liikaa otat stopeilla niin katoaa terävyys täysin. Jos ei voimanostoa treeni niin ei kyllä kannata stopeilla ottaa olleskaan *mielipide
 
Back
Ylös Bottom