RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos! ehkäpä suurin syy tuohon on ollut aina kovat punnerrusvoimat ja totaalinen kyllästyminen läskinä olemiseen! esimerkiksi voimat jalkaliikkeissä tai jossain selkäliikkeissä ovat pudonneet hyvinkin paljon vaikka niitä on treenattu aivan yhtäkovaa kuin punnerrusliikkeitäkin! Suurin auttava tekijä on ehkä se että olen Nutrend lisäravinnemerkin "myyntijohtaja" ja täten pystyn käyttämään firman kaikkia ravinteita mielinmäärin, joten rasvanpolttajat ja haaraketjuiset aminohapot ovat nousseet isoon asemaan dietin aikana.Lisäravinteisiin on palanut vähintään 250e kuluttajahintaa kuussa.
Ja varmaan tuo dietti on suunniteltu oikein, koska lihasmassaa on säilynyt todellahyvin ja onhan tuota kertynytkin n. 8 vuoden bulkin aikana =D
 
Kiitos! ehkäpä suurin syy tuohon on ollut aina kovat punnerrusvoimat ja totaalinen kyllästyminen läskinä olemiseen! esimerkiksi voimat jalkaliikkeissä tai jossain selkäliikkeissä ovat pudonneet hyvinkin paljon vaikka niitä on treenattu aivan yhtäkovaa kuin punnerrusliikkeitäkin! Suurin auttava tekijä on ehkä se että olen Nutrend lisäravinnemerkin "myyntijohtaja" ja täten pystyn käyttämään firman kaikkia ravinteita mielinmäärin, joten rasvanpolttajat ja haaraketjuiset aminohapot ovat nousseet isoon asemaan dietin aikana.Lisäravinteisiin on palanut vähintään 250e kuluttajahintaa kuussa.
Ja varmaan tuo dietti on suunniteltu oikein, koska lihasmassaa on säilynyt todellahyvin ja onhan tuota kertynytkin n. 8 vuoden bulkin aikana =D

No tuo selittää asiaa mutta ei se kyllä suorituksen arvoa yhtään vähennä! Motivaattorin voisi kuvitella olevan melko tehokas :D Kerrassaan ällistyttävää!
 
Ojanahon penkkiennätys 290kg(tammikuu 1995)

Viralliset penkkikisat: Virkkala 2/1989, 190 kg
Virkkala 2/1990, 222,5 kg
Varkaus 5/1992, 250 kg
Hyvinkää 3/1993, 255 kg
Ravintola penkkikisa Lohja 4/1994, 280 kg

tämän jälkeen ei Penkkikisoissa,vaan joitakin Penkki/Punnerrus näytöksiä (kivi/tukkipunnerrus yms).

Ojanaho ei ole ollut "Äiskän" penkkareissa milloinkaan, tämä on pakko korjata.

Parhain Terveisin J
 
Ojanahon penkkiennätys 290kg(tammikuu 1995)

Viralliset penkkikisat: Virkkala 2/1989, 190 kg
Virkkala 2/1990, 222,5 kg
Varkaus 5/1992, 250 kg
Hyvinkää 3/1993, 255 kg
Ravintola penkkikisa Lohja 4/1994, 280 kg

tämän jälkeen ei Penkkikisoissa,vaan joitakin Penkki/Punnerrus näytöksiä (kivi/tukkipunnerrus yms).

Ojanaho ei ole ollut "Äiskän" penkkareissa milloinkaan, tämä on pakko korjata.

Parhain Terveisin J
 
Taitaa tuo nimimerkki isokitara, viitata Jorman kitaransoitto harrastukseen. Näin muistan lukeneeni et kitarointi olis IsoJorman harrastuksia kanssa. Sjöman, Kiri ja Ojanaho, onhan sitä punnerrus voimaa yhteen maahan.
 
On se vain nättiä tuo raw-punnerrus, ei voi mitään, jos siis verrataan ammattilaisten varuste-räpeltämiseen. Ihan sinällään penkkipunnerrus taas on kyllä tylsä ja rumalaji :D

Täysin samaa mieltä.

koko lajihan on nykyään täysin pilalla. Varustepelleily pilannut lajin.

Voimanostokisoissakaan ei oikein enää jaksa kiinnostaa kuin veto, jossa puhutaan oikeasta voimasta.
 
Ihmettelen kyllä miten kyseinen kapistus voi olla loppuunmyyty tuossa eräässä suomalaisessa voimailuvälineisiin erikoistuneessa nettikaupassa... Ei sillä, että olisin itse sitä tilannut, mutta isolla luki siellä oikeassa reunassa... :nolo:
 
mä en ymmärrä miks toi slingshot on niin hirveä juttu? varmasti ihan kivaa vaihtelua treenata tollasella. en nyt itse ole tuota hankkimassa mutta jos joku tuttu tuollaisen ostaa niin mielelläni kokeilen sitä
 
Back
Ylös Bottom