RAW-penkki

Kiva oli nähdä Kennellyn raw nostojakin, arvostukseni Sjömania ja Kiriä kohtaan ei kärsinyt inflaatiota. Sitä Hendersonin ennätys nostoa ei ole kyllä näkynyt, mutta Järvenpään -97 nostot olen nähnyt olikos se tulos 292,5 kg ja 302,5 kg yritti. Uskoisin kuitenkin et Henderson on suurimmat raudat merkistä työntänyt tällä planeetalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tiedä yhtään miten olisi stopilla tullut. Voi olla, että olisi jäänyt rinnalle. Kyllä se stoppi vaan syö niin perkeleesti kun ei ole paitaa avittamassa rinnaltalähtöä.

Niin se syö, itsellä sama rauta pikku pompulla rävähtää ylös, sillä millä pikku pompuilla tekee 3-5 toistoa niin tulee stopilla ykkönen. Stoppi syö helkkaristi tulosta.
 
Niin se syö, itsellä sama rauta pikku pompulla rävähtää ylös, sillä millä pikku pompuilla tekee 3-5 toistoa niin tulee stopilla ykkönen. Stoppi syö helkkaristi tulosta.

No IMO sitä stoppia kannattaa reenata, esim. itselläni sarjapainoista laskettuna eroa stopin ja normipenkin maximissa olisi vain n.5kg
 
sitä enemmänhän stoppi syö tulosta mitä isommat raudat on, itselläni aikoinaan n. 15kg
240kg merkistä ja 255kg "salirunkkupaskapenkkinä"
 
Joo kunnon mutuilua täällä. Joillakin runkkupenkki pomppupenkki melkein samoissa. Tarkoituksena sanoa että joillakin yllättävän vähän syö stoppi maksimia ja joillakin yllättävän paljon. Isoissa raudoissa tietenkin pompusta saatu hyöty suurempi.Kokemusta on IPF kisoista joten tiedän mistä puhun se vaan riippuu miten on tottunut harjoittelemaan ja turhaa kenenkään tämän palstan kaverin varmana sanoa miten Kennelly on treenaillut ennen noita kisoja. Iso rispeksti Kennellylle ja kaikille jotka edes jonkinlaisiin kisoihin menevät kokeilemaan sekä kannustamaan muita.:rock:

Tuo 295 rauta oli joko loukkaantuminen tai voimat eivät lähelläkään onnistunutta kisanostoa(tai joku tilapäinen tajunnanmenetys:rolleyes:).
 
Ei tarvitsisi mutuilla jos Kennelly olisi nostanut sen 295kg sääntöjen mukaan. Naurettavaa spekulointia on: "olisi se tullut stopistakin". Kumma juttu on se, että lähes järjestään nämä penkkipaitahirmut nostelevat näitä kovimpia raw-tuloksiaan touch'n go -nostoina ja ne myös hyväksytään. Jos katsotaan esim. Mendelsonin, Hoornstran, Wintersin, Sjömanin, Al Davisin tai Allen Barian stopista nostettuja +280kg:n kisanostoja, niin touch'n go -salipenkit ovat kaikilla 20-30kg edellä ja yleensä nuo vielä näyttävät melko helpoilta nostoilta.
 
kyllä varmasti noissa 300kilon romuissa puhutaan hyvinkin 20-30kilon erosta pysäytyksen ja hipaisun välillä! Johan tuo on ylä asteella fysiikan tunneilla todettu että kyllä se melkopaljon vaatii enemmän energiaa lähteä liikuttamaan esinetta joka on paikallaan, kuin jo vähän liikkeessä! Minulla esim tuo 240kg pysäytyksellä oli melkotiukka, kun taas 255kilon touch N go tuli melko kevyesti =O
 
Olkapään kuntoutus onnistunut hyvin! Penkistä tuli jo 190kg, tosihelppo mutta vielä pitää säästellä olkapäätä, 9kk ilman punnerruksia ollut! Omapaino tosiaan oli tänäaamuna 91,4kg joten suurin osa tuskin edes tunnistaisi jos näkisi =) oli kuitenkin kesällä 09 +140kg
Pikkuhiljaa takaisin kuvioihin takaisin.
 
Olkapään kuntoutus onnistunut hyvin! Penkistä tuli jo 190kg, tosihelppo mutta vielä pitää säästellä olkapäätä, 9kk ilman punnerruksia ollut! Omapaino tosiaan oli tänäaamuna 91,4kg joten suurin osa tuskin edes tunnistaisi jos näkisi =) oli kuitenkin kesällä 09 +140kg
Pikkuhiljaa takaisin kuvioihin takaisin.

Hieno homma! Tsemppiä kovasti treeneihin!
 
Olkapään kuntoutus onnistunut hyvin! Penkistä tuli jo 190kg, tosihelppo mutta vielä pitää säästellä olkapäätä, 9kk ilman punnerruksia ollut! Omapaino tosiaan oli tänäaamuna 91,4kg joten suurin osa tuskin edes tunnistaisi jos näkisi =) oli kuitenkin kesällä 09 +140kg
Pikkuhiljaa takaisin kuvioihin takaisin.

Ei juma mikä penkkimies äijä on kun 9kk tauon jälkeen 91 kiloisena 190 helposti. Tsemppiä treeneihin!
 
Siinä Freddi näytti että kyllä sitä on oikeaakin voimaa miehessä ( vrt. paitapenkkiin ). Painonpudotus mennyt aika kohilleen kun näyttää voimat vain kasvaneen. Hyvä Freddi.
 
Voimat eivät ole kasvanneet mutta olen oppinnut tekniikka. Ruotsalainen Stefan Jamroz kävi täällä 3 viikkoa sitten ja opetteli mulle miten saadan selästä ja jaloista paras hyötyä. Fyysisesti olen aika rapakunnossa nyt. Polvi vääntyi töissä, käsi on ollut kipeä 5kk toki vähän parempi nyt ja jatkuva kurkkukipuu jatkuu ja olen leikkausjonossa nieluriojen kanssa. uskon että tällä tekniikalla tulen saamaan 265-270 kun olen fyysisesti siinä kunnossa mitä olin keväällä 125 kiloisena. Ongelma tällä tekniikalla on että perse nuosee muutaman millin alaslasku vaiheessa, toivotaan että saan sen pois reenattu.

140+ kiloisena otin 8x225kg, samalla tekniikalla nousee nyt 2-3x225. Eli voimat eivät ole kasvaneet. Mutta kuten sanoin, nyt olen 12 vuoden jälkeen oppinnut nostamaan penkkiä. Ihme touhua kun tulin maailmanmestariksi kylähullu tekniikalla. :)
 
Toivottavasti saat Freddi paikat kuntoon. Itselläkin ollut toinen käsi jo pari vuotta kipeenä mutta täytyy vielä sinnitellä. Sais tämä Stefan tullä käymään täällä Kuusamossa myös niin meikäläinenkin oppis penkkaamaan, onhan tässä jo harjoiteltukin 25 vuotta. Jalkoja en osaa käyttää yhtään enkä juuri mitään muutakaan ruumiinosaa, käsiä ehkä pikkasen :) Muutenkin tämä on aika outo laji kun euroopanmestariksi pääsee tällainen joka ei tiedä kellä on voimat kasvaneet ja kellä ei :D ( olihan Freddi varmasti vahvempi kun painoi 140kg verrattuna nykyiseen, tarkoitus oli vain tsempata miestä )
 
Olkapään kuntoutus onnistunut hyvin! Penkistä tuli jo 190kg, tosihelppo mutta vielä pitää säästellä olkapäätä, 9kk ilman punnerruksia ollut! Omapaino tosiaan oli tänäaamuna 91,4kg joten suurin osa tuskin edes tunnistaisi jos näkisi =) oli kuitenkin kesällä 09 +140kg
Pikkuhiljaa takaisin kuvioihin takaisin.
Onko tässä kyseessä RAW-nosto? Mikäli on, niin pitää kyllä hattua nostaa ja korkealle.
 
Back
Ylös Bottom