RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä freddillä on tuota räjähtävää voimaa!!
 
Saisi Tommi päivitellä kyllä kuulumisiaan.
edit. Melko järkyttävä rinta Tommilla kun katsoo miehen blogiin laittamaa rintasivulta kuvaa. Joku voisi kuvan linkittää tänne jos se jotenkin onnistuu.
tais samasessa blogissa hiljattain olla että olis salilla ottanu 280 raakana jos en väärin muista
 

Siinon VOIMAA!!!!! Lähes lahnana mennään eikä ole edes vyötä miehellä. Sanattomaksi vetää.
toinen kuvakulma samalle nostolle

tais samasessa blogissa hiljattain olla että olis salilla ottanu 280 raakana jos en väärin muista
Juu oli näköjään päivittänyt, 280kg:n stopiton penkki voi lupailla kisoihinkin uutta ennätystä, jospa se 260kg nousisi.
 
Nyt kauhean hakkeroimisen jälkeen sain kuvan tänne. Ei se ole ihme että näillä jalkapallon puolikkailla penkki kulkee? :rock:
 

Liitteet

  • Tommi rintasivulta.jpg
    Tommi rintasivulta.jpg
    226,9 KB · Katsottu: 2 966
Pikkasen tosiaan! Saatanan härskin näkönen, ei osu enää ees perse penkkiin.:hyvä:

6x200kg vinopenkki oma paino 134,7kg http://www.youtube.com/watch?v=pnJPbXxYSXQ
On ihan vitun rumia nostoja, mun mielestä näitä vastaavia on hirvee katella. Siis normi treeneissä ihan ok, ei mitään väliä, mut jos haluaa johonkin noita videoita laittaa ni eiks vois tehä vaikka 20 kiloo pienemmillä painoilla et ne ois siistejä. On mun mielestä ihan vitun riski jätkä ja kova sarja, ite en saman painoisena vois kun kuolata tollasille painoille, mut mun mielestä 6x180kg edes vähän siistimmin ois jopa "kovempi"
 
Pikkasen tosiaan! Saatanan härskin näkönen, ei osu enää ees perse penkkiin.:hyvä:


On ihan vitun rumia nostoja, mun mielestä näitä vastaavia on hirvee katella. Siis normi treeneissä ihan ok, ei mitään väliä, mut jos haluaa johonkin noita videoita laittaa ni eiks vois tehä vaikka 20 kiloo pienemmillä painoilla et ne ois siistejä. On mun mielestä ihan vitun riski jätkä ja kova sarja, ite en saman painoisena vois kun kuolata tollasille painoille, mut mun mielestä 6x180kg edes vähän siistimmin ois jopa "kovempi"

samaa mieltä että ku siistimmin tekis toistot videolle pysyis raudat edelleen vitun kovina mutta myös suoritustekniikka ois puhas ni ois vielä kovempi suoritus
 
Pikkasen tosiaan! Saatanan härskin näkönen, ei osu enää ees perse penkkiin.:hyvä:


On ihan vitun rumia nostoja, mun mielestä näitä vastaavia on hirvee katella. Siis normi treeneissä ihan ok, ei mitään väliä, mut jos haluaa johonkin noita videoita laittaa ni eiks vois tehä vaikka 20 kiloo pienemmillä painoilla et ne ois siistejä. On mun mielestä ihan vitun riski jätkä ja kova sarja, ite en saman painoisena vois kun kuolata tollasille painoille, mut mun mielestä 6x180kg edes vähän siistimmin ois jopa "kovempi"

Mikä noissa on vikana? Ei pahemmin perse eikä muutakaan ihmeellistä. Kovia nostoja Freddi!
 
On ihan vitun rumia nostoja, mun mielestä näitä vastaavia on hirvee katella. Siis normi treeneissä ihan ok, ei mitään väliä, mut jos haluaa johonkin noita videoita laittaa ni eiks vois tehä vaikka 20 kiloo pienemmillä painoilla et ne ois siistejä. On mun mielestä ihan vitun riski jätkä ja kova sarja, ite en saman painoisena vois kun kuolata tollasille painoille, mut mun mielestä 6x180kg edes vähän siistimmin ois jopa "kovempi"

Tämä on kyllä minusta urpoin kommentti pakkiksella pitkään aikaan. Minkä takia kaiken nettiin upattavan pitäis olla jollain kliinisellä tekniikalla suoritettuja nostoja? Noihan oli kaikenlisäksi vielä aika siistejä nostoja, eikä todellakaan mitään vitun rumia, niinkuin sinä sanot. Toki kaikkia nostoja voi kritisoida halutessaan, mutta aika hassua haukkua videota jossa nostaja ei edes halua vetää täysin puhtaasti. Haluaa kuitenkin uppailla jatkuvasti järkyttäviä rautoja nähtäväksi meille kuolevaisille. Heikot vinettää ja vahvat kehittyy.
 
Nii tarkotin että olis kauniimpaa kateltavaa :) No mutta eipä niitä videoita oikeesti todellakaan tarvi laittaa ajatellen sitä mitä joku saatanan sunnuntai-punttaaja niistä ajattelee, mutta kerroin vaan että mun mielestä on maukavampi kattoo sellasia suht siistejä sarjoja ja niistä jää jostain syystä vaikutelma että on vahvempi, vaikka painoa on tangossa vähemmän. Korostan: vaikutelma. Ei oo todellakaan tarkotus (ja vielä vähemmän varaa) dissata täällä netissä yli kolmen markan penkkaajia. Nii ja oot oikeassa se "vitun rumia" oli yliampuva.
 
Ja kun nuohan on vielä varsin siistejä nostoja. Ihme vinkumista taas. Hyvä Freddi, lisää videoita vaan. Mukava katella, kun jätkät leikkii semmosilla painoilla, mistä ei ite voi kun haaveilla.
 
Back
Ylös Bottom