RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on hyvä penkkivideo, jossa nostetaan siististi ja perse penkissä eikä egoilla:
http://www.youtube.com/watch?v=DkAyiwMf60A

Eikö ollutkin vitun hyvää matskua, kun jotkut osaa sentään nostaa puhtaastikin :rock:?

Mä selaan kohta vähän lisää youtubea ja linkkaan tänne kymmenen samanlaista pätkää teidän palvottavaksi. Freddi ja muut egopainoilijat taas voisivat painua täältä vaikka aloittelijoiden osiolle lukemaan penkkitekniikkaketjuja, että oppis nostamaan oikein:david:.
 
Tuo oli hyvä video! Oikein mieltä lämmitti, kun oli niin kaunista nostamista:hyper:.
 
Lopetetaan nyt noi paskanjauhannat. Fredi ja kumppanit maamme kovimpia penkkimiehiä. Jos joku teistä valittajista joskus 200kg raw ottaa niin hattua nostan. Eli vain asiallisia kirjoituksia. Tsemppiä Fredin ja muiden treeneihin
 
Laitan videoita nettiin koska mun yhteistyökumppani Sakke Selkäinaho sanoi aikonaan että on hyvä jos kuvat treeniäsi ja laitat nettiin.
muuten en voi ymmärä mitä tossa sarjassa on niin ruma? Pomppu ja viimeisellä nuosee perse.
Kun otan normi-penkki perse pysyy aina penkillä mutta sielläkin otan pienella pompulla. Ihan normaali touhua monille nostajille. Olisi eri asia jos body-lavat olisivat mielessäni...
Olen näyttännyt IPFn nostolavoilla että treenitapani toimii, se riittää minulle.
 
Ei helvetti, työpaikan salilla käynyt pari kertaa joku ihan tosissaan punttaava jannu, nimeä en tiedä mutta kuulemma valmistautuu johonkin skaboihin. Tyyppi punnertaa penkistä 3x8 sarjoja 160:lla ja jaloistakin löytyy jerkkua about vastaavanlaisesti, tanko vaan taipuu kyykätessä ja maastavetäessä. Mikä hirveintä, niin mies ei ole edes mikään järkäle, vaan lihaksikkaan "tavallisen" ihmisen kokoinen ja painanee varmaan jotain reilut 80kg. Todella jäätävää menoa, ei voi kuin ihmetellä.
 
Laitan videoita nettiin koska mun yhteistyökumppani Sakke Selkäinaho sanoi aikonaan että on hyvä jos kuvat treeniäsi ja laitat nettiin.
muuten en voi ymmärä mitä tossa sarjassa on niin ruma? Pomppu ja viimeisellä nuosee perse.
Kun otan normi-penkki perse pysyy aina penkillä mutta sielläkin otan pienella pompulla. Ihan normaali touhua monille nostajille. Olisi eri asia jos body-lavat olisivat mielessäni...
Olen näyttännyt IPFn nostolavoilla että treenitapani toimii, se riittää minulle.

Niin kuin jo edellä moneen kertaan tulikin esille, niin ei siinä kommentissa ollut mitään järkeä: ei edes kommentoijan itsensä mielestä. Nämä väheksyvät kommentit taitaa tulla vaan siksi, kun jengi ei meinaa uskoa, että joku voi olla noin vahva, kehittyä koko ajan ja nostaa vieläpä IPF:ssä. Pitää vaan yrittää keksiä jotain, että ei tuo nyt niiiin kova suoritus ole...
 
Laitan videoita nettiin koska mun yhteistyökumppani Sakke Selkäinaho sanoi aikonaan että on hyvä jos kuvat treeniäsi ja laitat nettiin.
muuten en voi ymmärä mitä tossa sarjassa on niin ruma? Pomppu ja viimeisellä nuosee perse.
Kun otan normi-penkki perse pysyy aina penkillä mutta sielläkin otan pienella pompulla. Ihan normaali touhua monille nostajille. Olisi eri asia jos body-lavat olisivat mielessäni...
Olen näyttännyt IPFn nostolavoilla että treenitapani toimii, se riittää minulle.

Nimenomaan oli vähän väsynyt kommentti multa, sorry vielä! Mutta tota pomppua lähinnä tarkoitinkin. Olet tosiaan lavalla todistanut että treenitapasi todella toimii, haluaisinkin kysyä että kun paidalla nostetaan niin onko silloin parempikin treenata pompulla, kun paidasta saa kuitenkin tukea noston alkuun?
 
Joo, sanotaanko näin että pomppu ei ainakin on haitaksi jos tavoite om paitapenkki. Muuten otan pompulla koska Ove Lehto "opetti" mulle että kannattaa ottaa nostot räjähtävästi ja vauhdilla. Sama Ove joka nosti 250kg merkistä SPssä. ;) Ove jos joku pomppasi/pomppaa kun treenaa.
 
Miksei Ovella enää kulje treenit? Eikai se dietti noin paljon voimia syö...
 
On pakko laittaa omasta puolesta vielä kerran tämä video tähän threadiin kun oli tekniikasta puhetta:

http://www.youtube.com/watch?v=SkK5MTdg1XQ Siinä mun täydellisen tekniikan käsitys:worship:

Toi video on mun tietääkseni ollut aivan ensin mun toimesta ja sitten joku toinen lisäsi sen tänne ja nyt taas minä.

Ettei joku ihmettele :D

Eli, vaikka tollanen kohtuu kireä tyyppi nostelee tommosia rautoja niin kyllä freddi on aika äijä kun uskaltaa paukuttaa +200kg painoja rintaan, ja saa ne niin nopeasti ylös. Pompun liike-energia ei kuitenkaan voi riittää liikkeen loppuun asti eli ojentajissa on pakko olla hävyttömästi ruutia loppuojennukseen :puntti:
 
Ja kyllä varmasti vaikka pomputtelisi sarjat treeneissä, niin ykkösmaksimi ihan stopilla olisi silti hyvää luokkaa. Syö vaan ihan liikaa sarjapainoja jos isoilla raudoilla tekis jokaisen toiston "hitaasti alas" periaatteella.
 
tyylejä on monia, jotku pomputtaa jotkut ei. Varmasti voimat kasvaa nolempia tyylejä käyttämällä.
Tommin 11x200kg.Pitkäseltä en ole nähnyt yhtään nostoa jossa pompauttelis ja silti näyttää rauta nousevan.
Edit. Mikähän Tommia on tuossa videolla lapsettanut kun on ranteisiinsa jotkut rätit sitonut? Yleensähän miehellä ei ole mitään.
 
Joo, sanotaanko näin että pomppu ei ainakin on haitaksi jos tavoite om paitapenkki.
Mites jos tavoitteena on raw penkki?
Ite olen nyt jonku yli puol vuotta tehnyt penkissä joka toiston stopilla myös vinopenkissä, kapeessa, vastaotteella tehdyssä. Jääny jotenki takaraivoon tämä pysäytys vimma.. Ainut missä teen "vauhdilla" vinopenkki kässäreillä.. Miten alan huiput raaka penkkaajat tekevät?
 
Kertookapas mikä on kaikkien aikojen kovin RAW-penkkitulos? James Hendersonin 711 vai Scot Mendelsonin 715? Onko nuo vertailukelpoisia keskenään edes ollenkaan?
 
Back
Ylös Bottom