Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on hyvä penkkivideo, jossa nostetaan siististi ja perse penkissä eikä egoilla:
http://www.youtube.com/watch?v=DkAyiwMf60A
Laitan videoita nettiin koska mun yhteistyökumppani Sakke Selkäinaho sanoi aikonaan että on hyvä jos kuvat treeniäsi ja laitat nettiin.
muuten en voi ymmärä mitä tossa sarjassa on niin ruma? Pomppu ja viimeisellä nuosee perse.
Kun otan normi-penkki perse pysyy aina penkillä mutta sielläkin otan pienella pompulla. Ihan normaali touhua monille nostajille. Olisi eri asia jos body-lavat olisivat mielessäni...
Olen näyttännyt IPFn nostolavoilla että treenitapani toimii, se riittää minulle.
Laitan videoita nettiin koska mun yhteistyökumppani Sakke Selkäinaho sanoi aikonaan että on hyvä jos kuvat treeniäsi ja laitat nettiin.
muuten en voi ymmärä mitä tossa sarjassa on niin ruma? Pomppu ja viimeisellä nuosee perse.
Kun otan normi-penkki perse pysyy aina penkillä mutta sielläkin otan pienella pompulla. Ihan normaali touhua monille nostajille. Olisi eri asia jos body-lavat olisivat mielessäni...
Olen näyttännyt IPFn nostolavoilla että treenitapani toimii, se riittää minulle.
Miksei Ovella enää kulje treenit? Eikai se dietti noin paljon voimia syö...
Mites jos tavoitteena on raw penkki?Joo, sanotaanko näin että pomppu ei ainakin on haitaksi jos tavoite om paitapenkki.
Kertookapas mikä on kaikkien aikojen kovin RAW-penkkitulos? James Hendersonin 711 vai Scot Mendelsonin 715? Onko nuo vertailukelpoisia keskenään edes ollenkaan?