Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitit varmaan "275kg 4,5cm lankulta".
Tänään piti olla kevyt viimeistelytreeni mutta mutta... :oops:
5x232,5kg http://www.youtube.com/watch?v=xC6OCiZtnUg
8x200kg kapea ote http://www.youtube.com/watch?v=FYKuE2W42qs
En ole kokeillut muuta kuin 242,5kg lyhyestä merkistä ja todella kevyt. raw-1 ei kiinosta. Nää raw penkit otan vain että mieli pysyy.
Olen noin 140 kiloa ja täytän kesäkuussa 26.
Ihan oikeesti se raw-1 ei kiinosta melkein yhtään. Rintaa menee vain rikki jos kokeilen. Korotan pikku hiljaa ne rawraudat mutta se ei ole mun päätavoite.
Ja voin sanoa että luulen että Suomessa löytyy monta jotka pieksevät minua raw-penkkissä...
Eiköhän se tuo nouse. Tsemppiä. mies on luotu penkkaamaan =)Ainakin 255 uskon että otan.
Ja voin sanoa että luulen että Suomessa löytyy monta jotka pieksevät minua raw-penkkissä...
Ei löydy sinun ikäisiäsi. Kuin kauan olet treenannut kovaa? Otit varmaan kovia kiloja jo parikymppisenä tai nuorempana..
Eiköhän se paras kunto ole voimanostossakin/penkkipunnerruksessa mahdollista saavuttaa 25-30 vuoden iässä, naturaalina. Hormonitaso alkaa laskea jo siellä 26-27 ikävuoden tuntumassa, jonka jälkeen kehittyminen on entistä hankalampaa.
Se on sitten eri asia, jos lääkitykset kohillaan. Tommi Pitkänen on kovempi raw-mies omaan painoonsa nähden ainakin reippaasti, mutta luulen että Freddi on kovimpia ellei kovin IPF-nostaja raw-penkissäkin.
On sinänsä aika surkuhupaisaa luettavaa että 18 vuotias-poitsu (70kg) kertoo voimailuun liittyvien lääkkeiden käytöstä ja niiden merkityksestä:D Niin ja vieläkään jos sitä koitit vihjata ne ipf-nostajat on paljonkin puhtaampia kuin raw-nostajat niin aina paranee:lol2:
Eiköhän se paras kunto ole voimanostossakin/penkkipunnerruksessa mahdollista saavuttaa 25-30 vuoden iässä, naturaalina. Hormonitaso alkaa laskea jo siellä 26-27 ikävuoden tuntumassa, jonka jälkeen kehittyminen on entistä hankalampaa.