RAW-penkki

Riski jullikka oot.. en jaksa kelata threadia taaksepäin, niin paljonkos raw ykkönen tällä hetkellä? ja minkä ikänen kaveri oot?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole kokeillut muuta kuin 242,5kg lyhyestä merkistä ja todella kevyt. raw-1 ei kiinosta. Nää raw penkit otan vain että mieli pysyy.
Olen noin 140 kiloa ja täytän kesäkuussa 26.
 
En ole kokeillut muuta kuin 242,5kg lyhyestä merkistä ja todella kevyt. raw-1 ei kiinosta. Nää raw penkit otan vain että mieli pysyy.
Olen noin 140 kiloa ja täytän kesäkuussa 26.

Elä Freddi selitä, et uskalla vaan ottaa sitä RAW-1 kun sitten täällä aletaan vertailu muihin tämän hetken maan huippuihin ja kauhea tappelu kuka se on ketäkin kovempi.
Kovat on kuitenkin miehellä raudat :kippis1:
 
Ihan oikeesti se raw-1 ei kiinosta melkein yhtään. Rintaa menee vain rikki jos kokeilen. Korotan pikku hiljaa ne rawraudat mutta se ei ole mun päätavoite.
Ja voin sanoa että luulen että Suomessa löytyy monta jotka pieksevät minua raw-penkkissä...
 
Ihan oikeesti se raw-1 ei kiinosta melkein yhtään. Rintaa menee vain rikki jos kokeilen. Korotan pikku hiljaa ne rawraudat mutta se ei ole mun päätavoite.
Ja voin sanoa että luulen että Suomessa löytyy monta jotka pieksevät minua raw-penkkissä...

Jep. Uskotaan sitten. Ei sillä että epäilen että olet sinä sen raw-1 kokeillut mutta et sitä meille vaan kerro ;)
 
Siinä oli kunnon penkkisarja! Älä Freddi kuitenkaan innostu liikaa, ettei tule tissiin pipi :) .
 
On kyllä todella mukava seurata noita Freddin treenejä, kun kehitystä tulee koko ajan ja jo aivan huippuraudoilla vieläpä. Eikä Suomessa ole todellakaan montaa tyyppiä ollut jotka ottaa penkistä esim. 15x200 tai vaikka tuon 5x232,5. Saa nähdä mihin asti pääset vai tuleeko ne rajat vastaan ollenkaan :rock:
 
Kyllähän se Freddin kehitys käy aika hyvin ilmi vanhemmista videoista ja kun lueskelee Kolozzeumin ja voimaharjoittelun treenipäivyriä..

Mutta kyllä äijä ottaa muutaman vuoden päästä sen sen 300kg raakana sitten kun on saanut paita tulokset pois alta.. Ja varoo loukkaantumista.. ei siihen sellainen kiire ole.. :)
 
Nostin 105kg eka kertaa kun kokeilin 14vuotiaana. Sen jälkeen kehitys on ollut tasainen ja se on enemän teknikka joka on parantunnut kuin voimat...
 
Ei löydy sinun ikäisiäsi. Kuin kauan olet treenannut kovaa? Otit varmaan kovia kiloja jo parikymppisenä tai nuorempana..

Eiköhän se paras kunto ole voimanostossakin/penkkipunnerruksessa mahdollista saavuttaa 25-30 vuoden iässä, naturaalina. Hormonitaso alkaa laskea jo siellä 26-27 ikävuoden tuntumassa, jonka jälkeen kehittyminen on entistä hankalampaa.

Se on sitten eri asia, jos lääkitykset kohillaan. Tommi Pitkänen on kovempi raw-mies omaan painoonsa nähden ainakin reippaasti, mutta luulen että Freddi on kovimpia ellei kovin IPF-nostaja raw-penkissäkin.
 
Eiköhän se paras kunto ole voimanostossakin/penkkipunnerruksessa mahdollista saavuttaa 25-30 vuoden iässä, naturaalina. Hormonitaso alkaa laskea jo siellä 26-27 ikävuoden tuntumassa, jonka jälkeen kehittyminen on entistä hankalampaa.

Se on sitten eri asia, jos lääkitykset kohillaan. Tommi Pitkänen on kovempi raw-mies omaan painoonsa nähden ainakin reippaasti, mutta luulen että Freddi on kovimpia ellei kovin IPF-nostaja raw-penkissäkin.

On sinänsä aika surkuhupaisaa luettavaa että 18 vuotias-poitsu (70kg) kertoo voimailuun liittyvien lääkkeiden käytöstä ja niiden merkityksestä:D Niin ja vieläkään jos sitä koitit vihjata ne ipf-nostajat on paljonkin puhtaampia kuin raw-nostajat niin aina paranee:lol2:
 
On sinänsä aika surkuhupaisaa luettavaa että 18 vuotias-poitsu (70kg) kertoo voimailuun liittyvien lääkkeiden käytöstä ja niiden merkityksestä:D Niin ja vieläkään jos sitä koitit vihjata ne ipf-nostajat on paljonkin puhtaampia kuin raw-nostajat niin aina paranee:lol2:

niin just hei, miten joku voi olla niin pihalla et luulee että isoja rautoja vois nostaa naturaalina :david:
 
Eiköhän se paras kunto ole voimanostossakin/penkkipunnerruksessa mahdollista saavuttaa 25-30 vuoden iässä, naturaalina. Hormonitaso alkaa laskea jo siellä 26-27 ikävuoden tuntumassa, jonka jälkeen kehittyminen on entistä hankalampaa.

Hermotus ominaisuutena kestää ajan hammasta pidempään kuin muut. Jatkuvalla harjoittelulla huippukunto on lähempänä 40 ikävuotta.
 
hormonitasot ei laske ollenkaan automaattisesti, jos treenaa fiksusti. eikä siinä koskaan mitään dramaattista droppia tule olemaan, minkä huomaa..."juu 14.6.2007 se oli...oisko ollu klo 15.20 tai 15.25, kun ne tipahti..." :) lihakset pysyy myös, kunhan niitä käyttää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom