RAW-penkki

Tarvitaankos niitä jotain lisenssi maksuja ja pitääkö kuulua johonkin voimanosto liittoon ennen kuin pääsee kisaamaan vai miten se homma etenee?

Kiitän vastauksista

Nämäkin on joku kysynyt varmaan pariin otteeseen...:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy kuulua johonkin :z Pakkotoistolla oli joskus joku mihin pysty liittymään mutta en tiedä onko tälle vuodelle maksettu.
 
Mulla on tuota ongelmaa, milläköhän sitä voisi korjata? Penkissä saa hyvän (kavereiden mielestä mahdottoman :D) kaaren. Maastaveto ei tee pahaa, mutta kyykky ottaa aika ikävästi alaselkään, vaikka tekniikkakin on kutakuinkin kunnossa. Onko tuota mahdollista korjata? Olisi mukava päästä kyykkäämään kovaa ilman selkäkipuja.

http://www.akupunktio.net sanoi:
Lannenotko pelkästään aiheuttaa usein pahimman kivun keskelle selkää aivan lannerangan ja ristiluun väliin (L5-S1), johtuen liian suuresta paineesta (kuormituksesta), liian pieneen pinta-alaan nähden.

Yleinen hoito-ohje tähän(kin) virheasentoon on vatsa ja selkälihasten treenaaminen. Syvien lihasten kunnon ylläpitäminen onkin tärkeää , mutta useinkaan kovallakaan työllä (venytys-vahvistaminen), ei saada toivottua tulosta lantion virheasentojen korjaamisessa. Tämä johtuu siitä, että nivelet täytyy ennen treenamista saada oikeaan asentoon, ja tämä saadaan aikaan vain ulkopuolisella voiman käytöllä (manuaalinen terapia). Nivelet ovat usein menneet virheasentoon jonkin ulkopuolisen äkillisen voima-impulssin seurauksena (kaatuminen, nostot, kiertoliikkeet, urheilu-suoritus yms), joten on luonnollista ettei keho pysty korjaamaan virheasentoa itsestään.

Jep elikkä itse kärsin samoista ongelmista ja voimanostoa olen nyt puolisen vuotta harrastanut.
Tuossa ylhäällä tietoa minkä löysin akupunktio.netistä.

Omista kokemuksista sen verran, että kyykyssä on pari kertaa "niksahtanut" tuolta häntä luun kohalta joku, ja pari vk on pitänyt maastavedossa ottaa vähän kevyemmin, niin on hiljalleen lähtenyt kivut.
 
nyt kannattaa Freddi lopettaa nuo hurjimpien videoiden laitto nettiin, tai kohta menee viimeisetkin natu juttuihin uskojat ;) on hirveät sarjat
 
Onneks joku sentään on noin kovalla tasolla natuna, löytyyköhän maailmasta edes kymmentä natuna saman verran/enemmin penkkaavaa?:whip:
 
Toivon että tästä ei tulee nyt kiistaa siitä mitä syön tai en syö.
On niitä jotka ovat jopa uhkanneet minua kun olen sanonnut olevani natuna.
Sanon vielä että olen mutta kuten sanon en halua että ihmiset täällä itkee sen puolesta tai vastaan.

Kiitoksia kaikkille jotka tykkävät mun nostamisesta!
 
kiitoksia. Tuo uhkaus asiasta en kerro mitään sen enempää.

No mitäs uhkaamista tuossa nyt on... eikös se nyt ole jokaisen oma asia. Sanoihan hiihtäjätkin Lahdessa 2001, ¨että kiistän kaiken¨.

Natu tai ei. Kovia punnerruksia. En pystyisi, vaikka miten myrkyttäisin ! Sen verran kovia ovat.

Tsemppiä treeneihin !!!
 
Vituttaa edes laittaa näitä ylistysviestejä kun freddikin saa niitä jatkuvaan kuulla mutta:

AIVAN JÄÄTÄVÄN KOVA SUORITUS!

Erittäin hurja (väkivahva) kaveri olet!
 
Nimenomaan. Alkaa olla kyllä niin järkyttäviä, siis jopa tolkuttomia nuo raudat, että kieltämättä noissa voi jo pieni loukkaantumisen riski olla. Aivan mahtavaa penkkaamista! Ainahan niitä inisijöitä tuommosista raudoista on, mutta elä niistä välitä. Kato lahjattomat jauhaa paskaa, sie sen kun penkkaat.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom