RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uskon että tulos olisi kovempi nyt kun olen 5kg kevyempi ja 20-30kg vahvempi

Komiastihan videossa maha pöllöttää huomaa että on nykyään tehty fitness liikkeitä =). No otahan seuraavissa reeneissä meille uusi solttupena video. eiköhän se sen yli 30 kertaa nytten mene?
 
Winters on huippukova punnertaja, mutta miksi nuo näytösnostot pitää pilata sillä, että käsilleantaja pitää tangosta kiinni? Tuo reilu 300kg:n touch'n go -penkki on sen sijaan selkeä homma. Winters on muistaakseni parhaillaan nostanut kisoissa stopista päälle 280kg eli yksi parhaista maailmassa.
 
http://www.youtube.com/watch?v=IeQ1ufmY0bU&feature=related

Kooste raw-penkkipunnerruksista. Suurin osa vanhoja clippejä, mutta mukana muutamia joita en ainakaan itse ollut aikaisemmin nähnyt. Esim. Kravtsovin 290kg on ollut mukana muutamilla listoilla ja eipä tuossakaan mitään stoppia ollut tai sitten tuo oli joku näytösnosto vaan. Kiriltä ei se 302,5kg ollut jostain syystä päässyt mukaan, se olisikin ollut ainoa yli 300kg:n stopista otettu nosto.
 
saako täällä kertoa omia raw-penkki tuloksia? ainakin se näyttäs otsikkona olevan.
toissa viikolla kokeilin ekaa kertaa neljään kuukauteen maksimia. 220kg tuli mukavasti ylös, 5-10kg jäi ehkä varaakin. oon oikeen tyytyväinen kun ottaa huomioon et pitkä tauko johtu pahasta loukkaantumisesta (selkä) jonka takia treenit on vedetty penkissäkin vähän puoliteholla. nyt kun pääsee taas täysteholla vääntämään niin tulokset toivottavasti nousee vielä tuosta ja voi alkaa selailemaan svnl:n kisakalenteria... :rock:

mainitsen vielä että olen ehdottomasti dopingia vastaan, natuna olen nykyisen kunnon saavuttanut ja natuna tulen myös jatkossa puurtamaan, mihin se sit riittää niin aika näyttää ja mä tyydyn siihen.
 
saako täällä kertoa omia raw-penkki tuloksia? ainakin se näyttäs otsikkona olevan.
toissa viikolla kokeilin ekaa kertaa neljään kuukauteen maksimia. 220kg tuli mukavasti ylös, 5-10kg jäi ehkä varaakin. oon oikeen tyytyväinen kun ottaa huomioon et pitkä tauko johtu pahasta loukkaantumisesta (selkä) jonka takia treenit on vedetty penkissäkin vähän puoliteholla. nyt kun pääsee taas täysteholla vääntämään niin tulokset toivottavasti nousee vielä tuosta ja voi alkaa selailemaan svnl:n kisakalenteria... :rock:

mainitsen vielä että olen ehdottomasti dopingia vastaan, natuna olen nykyisen kunnon saavuttanut ja natuna tulen myös jatkossa puurtamaan, mihin se sit riittää niin aika näyttää ja mä tyydyn siihen.
Hatunnosto tosta suorituksesta :worship:. Ite oon salilla saanu 217,5 oman painon ollessa 99-102. Ja kun niistä nimimerkeistä oli puhe niin tämän takaa löytyy Hokkanen Timo. Nähdään svnl kisoissa.
 
Herrat Deadbar ja pena79 ovat kovia poikia!
Kuinka paljon Deadbar painaa? Nähdään kisoissa!

tällä hetkellä n.120kg. katotaan josko tässä sais muutaman kilon hankittua lisää niin voisin ens vuoden sm-kisoihin tulla sun kans samaan sarjaan taistelemaan voitosta... tai sitten sijoista 9-10 :nolo:
 
Koskas Freddi oot alottanut penkkitreenin vakavissasi ja onko sulla tullut treenitaukoja ihan mielenkiinnon puutteesta?

Sellanenkin tuli mieleen että onko isoilla painoilla tiukan sarjan vääntämisessä juuri tuo rinnan revähtämisriski kun nosto kestää "liian kauan" eli lopetatko sen takia noston kesken parissa videossa vaikka se näyttää tulevan helposti vähän matkaa?
 
Olen treenannut 11 vuotta. Aina on ollut yhtä vakava/löysä treeni, mutta ehkä nyt tämä viimeinen vuosi olen enemän suunitellut treeniä. Pidin 4kk taukoa armeijassa tai voi melkein sanoa että koko 12kk oli taukoa.
Se että tanko pysähtyy kuin seinään on se että pelkän vammoja mutta olen myös räjähtävä nostaja että kun seinä tulee vastaan niin se tulee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom