RAW-penkki

Toivon että tästä ei tulee nyt kiistaa siitä mitä syön tai en syö.
On niitä jotka ovat jopa uhkanneet minua kun olen sanonnut olevani natuna.
Sanon vielä että olen mutta kuten sanon en halua että ihmiset täällä itkee sen puolesta tai vastaan.

Kiitoksia kaikkille jotka tykkävät mun nostamisesta!

" Koirat haukkuu, karavaani kulkee "

Olet Freddi ihan omaa luokkaasi tässä maassa/ kohta koko maailmassa. Silloin ei voi välttyä kaikilta esimerkiksi kateellisilta huutelijoilta... Tsemppiä ja kovia treenejä !!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh, aina vaan hurjempaa settiä. Laita Freddi videoita vaan lisää jatkossakin, ainakin minulle niistä on ollut hyötyä kadonneen motivaation löytämisessä.
 
kiitoksia kaikkille!

Tässä on viime viikolta käsipainopenkki. En tiedä jos se on yhtä "kova" kun mun normipenkkit. 9 toistoja ja käsipainot painavat 82,5kg http://www.youtube.com/watch?v=eia-rvUcJ0E
Treenan ehkä penkki käsipainoilla kerran joka toinen kuukausi. Ehkä SMin jälkeen kokeilen 90 kiloiset ja tavoite on siellä 8-10 välillä kun tämä sarja ei ollut ihan tappiin asti.
 
otin tuon jälkeen 375kg 4,5cm lankulta ja tanko ei taipunnut olenkaan vaikka käytin kumikiekkoja, eli tanko oli täynnä. Kaikkilla muilla tangoilla tanko taipuu ja tärisee.
 
Mistä löytyisi suomalaisten nostajien RAW-penkkituloksia viime vuosilta? Myös kyykky ja maastanostotulokset (ilman pukuja) kiinnostaisivat.
 
Tässä on tuo 260kg nosto,vaik lukeekin 270,kun mä täällä sähellän tän koneen kanssa.joo koitan olla rikkomatta paikkoja,vaik en kyl olekkaan ottanut,kun kerran viikkoon penkkiä bodytreenin ohessa,niinkuin tekniikastakin näkyy ei hirveemmin ole sitäkään hiottu vaik kyl oli tarkoitus ottaa enempi penkkiä,mut se on vaan jotenkin jäänyt tossa muun treenin ohessa.mut viel on aikaa pari kuukautta. olen kyl joinakin viikkoina ottanut muutaman ylimmääräisen sarjan jonain muuna päivänä,mut nekin on yleensä jotain 8-12 toiston sarjoja.


http://www.youtube.com/watch?v=vNoFhAjpLfA


Joko Tommilla mennyt tuo 260kg merkistä kisoissa? Paljon on aikomus v-loppuna nostaa jyskylässä?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom