Tuollainen penkki oli mennyt itseltä ihan ohi.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KYSYMYS:
Oon tehnyt RAW-penkkiä aika kovaa viime aikoina. Nyt on viikko/pari penkkitulos ollut selkeesti laskussa ja esim. 80kg painaa ihan helvetisti, maksimissaan sain sen 7 kertaa väännettyä rumasti ylös, vaikka parhaimmillaan kuukausi sitten oon ottanut sillä 9 kevyemmin kun ton seiskan. Sarjojen jälkeen huomaa, että kroppa ei ehdi palautuun entisellä tavalla vaikka pitäisi yli 5 minuutinkin taukoja. 1 tai maksimissaan 2 sarjaa menee suht. hyvin ja loput sitten läsähtää kun pannukakku. Saman homman huomasin maastavedossa tällä viikolla. Oon ilmeisestikin jonkinlaisessa ylirasitustilassa, kannattasko siis pitää ens viikko ihan totaalitaukoo kun toi sali on muutenkin niin huonosti kiinni? Ei vaan sopis tähän omaan dieettiin, kun oon nyt nelisen viikkoa dieettaillut ja painoa on pudonnut sen 4 kiloa (< tälläkin varmasti oma osansa voimatasojen laskussa, mutta rauta myös tuntuu erilaiselta, en tunne hallitsevani sitä). Painoa on tällä hetkellä 79 kiloa ja ikää 16 vuotta.
Laiskan? Minusta niissä ennen kaikkea parasta on elastisuus ja äärimmäinen räjähtävyys ilman minkäänlaista tutinaa/tärinää. Harvoin isoilla ukoilla moisia ominaisuuksia näkee.
Freddillä kova kunto päällä.. jumalauta