RAW-penkki

300 olisi mennyt puhki ja monella kilolla tolla otteella. En tiedä mitä reeninosto normiotteella on tällä hetkellä mutta toivon että 290+
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ma,ti,to,pe teen 81cm otteella. Sitten jos on näytös tai kisan jälkisena viikkona voin tehdä ylileveellä kun olen vahvempi sillä otteella. Siis 82-84cm oteella.
Keskiviikkoisin teen pystypunnerus kapealla otteella ja penkki mediumotteella ja hidas lasku.
 
ma,ti,to,pe teen 81cm otteella. Sitten jos on näytös tai kisan jälkisena viikkona voin tehdä ylileveellä kun olen vahvempi sillä otteella. Siis 82-84cm oteella.
Keskiviikkoisin teen pystypunnerus kapealla otteella ja penkki mediumotteella ja hidas lasku.

Et tee ns. kapeeta penkkiä lainkaan?

Ot: Hienoa seurata sun ja Thompzonin videoita, säännöllisin väliajoin tulee video, jossa ihan selvä kehitys edelliseen videoon. Ja kun taso on vielä molemmilla jo erittäin kova, niin ei voi kun ihmetellä miten kehitys vaan jatkuu jatkumistaan :thumbs:
Maailma kyl romahtais täysin jos jompikumpi joskus käryäisi testeissä :D lopettaisin voimailun ja alkaisin pelaamaan shakkia...
 
tosi vähän. 3-4 kertaa vuodessa. Mutta tyylillä millä teen pystypunnerusta reena käsiä tosi paljon kun pidän paino käsillä koko ajan. Ja teen nauhapunnerukisa ym loppuojennusvoimalle.

Ei tuu käryjä ainakin minun puolesta. Thompzoni en tunne mutta hän taittaa sanoa saman niin sun maailma on turvattu tulevaisuudessakin.
 
Tanko oli joku PN-tanko tai vastaava. Ote luultavasti 1-2cm lian leveä. Nosto tehtiin rakennusmessulla Mustasaaressa tänään.

Vaikuttaako muuten tuollaisessa painonnostotangossa se tangon joustaminen itse nostosuoritukseen? Itse kun olen käsittänyt että voimanostotangot joustaisi vähemmän. Itse en voi tuota juuri kokeilemalla testailla kun omat penkkipainot on max 135kg.
 
En tiedä vaikkuttaako tuo tangon pehmeys muuten kun negatiivisesti mulle. Mutta se että on ylileveä ote vaikuttaa kun saan lavat yhteen aivan eri tavalla ja siitä enemmän potkua tisseista.

Tänään 6x250,5 5x253 ja 5x260. Lauantaina voimailu-demo Kuortaneen voimaseminaarilla. Kova juttu minulle ja toivottavasti voimannostolle että pääsemme Suomalaisen huippuurheilun "mekkaan" tekemään näytöstä ja puhua reenistä ja sen kautta vaikuttaa muihin urheilulajeihin. Eikö? Tai sitten minulla on (taas) lian suuria ajatuksia ittestäni. :)
https://www.youtube.com/watch?v=5QdPkKLl6Qc&list=UUd9FV5qDsy88GEJqbNNcq1w
 
Veikkaan että painoa on aika paljon mutta myös pituutta. Venäläiset PRO-nostajat ovat näyttänneet ettei pitkä varsi on este kovaan penkkitulokseen.

Myös esm. CYC IPF puolella on näyttänyt saman.
 
Jennifer Thompsonilta tyylikäs penkki(ei akrobaatti)punnerrus sarja 5 X 125KG.Monelle pojallekkin tekemistä!?
275lb. Bench Press Sets - YouTube

Toistan nyt äsköistä kommenttia, mut mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu!?!? :D Tää suoritus nousee mun top-penkkaukset listalla ihan sinne ylärekisteriin. Nimeomaan vielä senkin takia, et kaari oli melko pieni ja liikerata kohtuu pitkä! Näyttää itseasiassa meikäläisen penkkaamiselta melko paljon, mikä sit taas valaa uskoa siihen, et voi joskus itekin liikutella isoja rautoja isosta liikeradasta ja jäätävän massan puuttesta huolimatta. NICE!
 
Back
Ylös Bottom