RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkää sarjaa lähinnä tullut hinkattua. En varmaan tällä hetkellä pystyisi ennätyksiin kummassakaan liikkeessä. Seuraava viikko vielä ja sitten alkaa tavallisemmat treenit. Penkki kulkee, koska mun oli tarkoitus osallistua penkin SM-kisaan pari viikkoa sitten. Aloituspainon olin jo miettinyt ja koittanut ja se olisi ollut 200,5kg. Kyynärpää sitten kipeytyi viikkoa ennen kisaa eikä aivan ehtinyt parantua ajoissa.

Mikä on muuten Thompzonin paino tällä hetkellä? Pitääkö jutut -105kg sarjaan siirtymisestä paikkansa?
 
Mikä siinä tuntuu olevan, että monet noista +250kg kerholaisista nostaa ihan lahnana ja melko kapealla otteella? Esim. ylläolevan äijjän penkki vastaa lähes mun kapeaa penkkiä, vaikkei normipenkkinikään ole mikään maksimileveä.
Luulisi että kunnon kaarella ja 10-20cm leveämmällä otteella sais nostomatkasta puolet pois, ja näin ollen reilusti rautaa tankoon lisää. Vai onko noilla sit vaan jotenki ylivahvat ojentajat suhteessa rintalihaksiin...
Freddillä tosin on mielestäni loistotekniikka, ja myös sarychevillä isoksi mieheksi hyvä kaari.
 
Mitä vittua :D :D en ole aikoihin hajonnut näin rajusti :D heti putkeen vielä uusi yritys... 100kg pois painoista ja tuskin olis ollut vieläkään lähellä.
 
Hahah. Hitto, kaveri avustaa telineistä irti kun ei itse saa ja kun irrottaa otteen niin putoaa saman tien alas:D
Usko omiin kykyihin kohillaan.
 
Back
Ylös Bottom