RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tulee vitun tyhmä kyssäri, mutta syökös Rahman kaurapuuronsa voisilmän vai vesilasin kera? :face: Kun nuo jalat ottaa pois niin meikällä ei enää tutka pelaa ja en osaa suhteuttaa tuloksia.
 


Tomppa se vaan penaa entistä kovempia rautoja!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja jotkut ihan tosissaan hämmästelee, kun minä punnerran sitä sataa kiloani ilman rannesiteitä. Pystyisköhän ne edes katsomaan tota videota?
 


Tomppa se vaan penaa entistä kovempia rautoja!


vaikka on isohko mies, niin silti tekniikka mielestäni huippuluokkaa! yleensä mitä isompi mies, sen vähemmän kaarta yms (poislukien freddi :))
haluuko thompzoni kertoo miten penkkiä treenaa tällähetkellä? paljonko työsarjoja tulee per kerta?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vaikka on isohko mies, niin silti tekniikka mielestäni huippuluokkaa! yleensä mitä isompi mies, sen vähemmän kaarta yms (poislukien freddi :))
haluuko thompzoni kertoo miten penkkiä treenaa tällähetkellä? paljonko työsarjoja tulee per kerta?
Smolovin "base mesocykle" osuutta on tullut hinkattua paljon. Neljä penkkitreeniä viikossa, 4x9, 5x7, 7x5 ja 10x3. Pysäytyksillä normaalisti kaikki.
 
Smolovin "base mesocykle" osuutta on tullut hinkattua paljon. Neljä penkkitreeniä viikossa, 4x9, 5x7, 7x5 ja 10x3. Pysäytyksillä normaalisti kaikki.

Mites mave ja kyykkä kulkee at the moment?
 
Mites mave ja kyykkä kulkee at the moment?
Pitkää sarjaa lähinnä tullut hinkattua. En varmaan tällä hetkellä pystyisi ennätyksiin kummassakaan liikkeessä. Seuraava viikko vielä ja sitten alkaa tavallisemmat treenit. Penkki kulkee, koska mun oli tarkoitus osallistua penkin SM-kisaan pari viikkoa sitten. Aloituspainon olin jo miettinyt ja koittanut ja se olisi ollut 200,5kg. Kyynärpää sitten kipeytyi viikkoa ennen kisaa eikä aivan ehtinyt parantua ajoissa.
 
Joo eli meinasit et herra penkkaa (mahdollisesti) natuna ja ilman jalkoja tuloksia joita pidettäisiin maailman huipputasona vaikka hän omistaisi jalat ja lääkekaapin?

Siis nimenomaan ilman jalkojahan nuo tulokset paranee jostain syystä. Ja siis joo en ole ihan perillä näistä tuloksista. Mutta eihän tyhmiä kysymyksiä ole vaan vain tyhmiä kysyjiä :D
 
Back
Ylös Bottom