Kyllähän Sarychev on penkin kuningas. Kirillin valmentaja Sheiko taisi jossain haastattelussa puhua 350kg tavoitteesta. Sarychev vetää myös maasta likemmäs 400kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näissä on paria eri koulukuntaa. Mikä sun perustelu on viimeisen toiston pysäyttämiselle? Mitäs jos mä sanon, että pysäyttää sen ensimmäisen toiston? Perusteluna se, että sarjassa se on kaikista lähimpänä sitä kisatapahtuman nostoa, ainoastaan räkkiin vienti puuttuu.
Kirjoitinkin että Vaikka viimeinen toisto stopilla.. Pääasia että sitä stoppailua tulee myös reenattua tarpeeksi, sitä en tiedä onko se jotenkin tehokkaampaa ottaa vika ku eka vai kaikki. Ainakin viimeisessä on etukäteisväsytystä ja mennään siten epämukavuus alueelle. Mikä on usein vain hyväksi.
300KG kerholaisia-varmaan muitakin löytyy,mutta kiva näitä on katella,ilman että äijä kokovartalo 'balsamoitu'
The biggest RAW bench press in the World 300kg+ - YouTube
Ei sitä tarvi epäillä, tossa taitaa olla parhaassa kunnossaan ja kunnon pompulla. Jo vuonna -94 Järvenpäässä penkin MM-kisoissa yritti 300kg, harmi ettei koskaan sitä kisassa pystynyt tekemään, 285kg kovin kisatulos.
Joo, selvä paussi kumminkin, ei jää jossittelua. Huikea nosto on siinäkin mielessä, että ainakin mun silmiin näyttää ukko olevan aika lahnana, kädet eivät maksimileveydellä ja nostomatka on pitkä. Tai sitten Hokkanen on vain niin iso ukko, että näyttää tolta. :DIPF WORLD RECORD RAW BENCH PRESS -120kg 235kg Timo Hokkanen - YouTube
Hieno ja tyylikäs nosto ja hyvää tuomarityöskentelyä, ei mitään minuutin paussia rinnalla.
Kirill Sarychev 326 kg. Aika saakelin nätti nosto!
Joo, selvä paussi kumminkin, ei jää jossittelua. Huikea nosto on siinäkin mielessä, että ainakin mun silmiin näyttää ukko olevan aika lahnana, kädet eivät maksimileveydellä ja nostomatka on pitkä. Tai sitten Hokkanen on vain niin iso ukko, että näyttää tolta. :D