RAW-penkki

Muistan lukeneeni ketjun alussa joltain sivulta, että Ano Turtiainen olisi penkkipunnertanut 220kg-250kg ilman penkkipaitaa, ennenkuin loukkasi ojentajansa. Onko jollain tietoa tästä?
Itse en ole Anon nähnyt ottavan kun 180kg rawina, mutta siitä on valovuosi aikaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikä ole paljon huonompi Mike Bridges joka teki 82,5 kg yht 940kg penkin ollessa 240? ! Tämä oli siis silloin joskus 80 luvulla ! Voi ola että muistan kiloja ylöspäin mutta on silloin tehty aika runsaita tuloksia !
 
On kyllä uskomaton tuo Bridgesin yt alle 82.5kg sarjaan. Ja penkkiote taisi olla minimaalisen kapea.

Kyykkytyyli oli ns. "Bridges Flares" tms, aikamoinen pyllistys, joka nähtävästi toimi hänellä.

Oli kova nostaja, mutta toki hänelläkin tulokset MM-kisoissa tipahtivat pahasti, kun IPF otti ensi kertaa MM-kisoissa doping-testit käyttöön, oliko se nyt 1982 Kalkuttan skandaalimaisissa MM-kisoissa...hitto kun tulee vanhaksi ja unohtaa pikkutarkkusasiat.

Tuolla kalkuttassahan moni antoi positiivisen näytteen, mm. Kiviranta, mutta myöhemmin kaikki testit muistaakseni hylättiiin epäselvien testausolosuhteiden vuoksi.

Kuka muistaa paremmin, korjatkoon hatarat muistikuvani.

Edit. taisihan ne testit olla jo 81 Göteborgissakin...
 
1981 kisat oli Kalkuttassa, siellä teki 942,5kg. 1982 Munchenissa sata kiloa vähemmän ja 83 Ruotsissa "enää" 807,5kg. Seuraavana vuonna voittaja olikin muuan Coan. Enkä ulkoa muista näitä tuloksia, ne on mulla tulostettuna voimakansiossa:)
 
1981 kisat oli Kalkuttassa, siellä teki 942,5kg. 1982 Munchenissa sata kiloa vähemmän ja 83 Ruotsissa "enää" 807,5kg. Seuraavana vuonna voittaja olikin muuan Coan. Enkä ulkoa muista näitä tuloksia, ne on mulla tulostettuna voimakansiossa:)

Ölet oikein kävelevä voimanoston tietosanakirja. Kiitos ja kumarrus.

- - - Updated - - -

Näkyy olevan hyvässä kunnossa vielä iäkkäänäkin äijänä.

P.S. Miksen muistanut että -83 oli nuo Göteborgin kisat? Olin ite paikalla, mutta niin vaan tarkat vuosiluvut unohtuu...no, unohtu se viimeksi hääpäiväkin ja se olikin jo vakavampi juttu :face:
 
Kiitoksia. Kisan Vaasassa 7.12.2013. Tavoite on 267kg eli parantaa om SE-lukemat. Mutta haarukassa on 600lbs eli 272,5 jos kaikki menee nappiin.
Reenan penkkiä nyt 4 kertaa viikkossa ja tuo 260 tehtiin nejännen reenin loppussa 3x227,5 ja 2x240 jälkeen. Toki merkki ei ole kisatyylinen ja perse saattaa olla jonkuinen milli ilmassa, tai en tiedä...
 
Kiitoksia. Kisan Vaasassa 7.12.2013. Tavoite on 267kg eli parantaa om SE-lukemat. Mutta haarukassa on 600lbs eli 272,5 jos kaikki menee nappiin.
Reenan penkkiä nyt 4 kertaa viikkossa ja tuo 260 tehtiin nejännen reenin loppussa 3x227,5 ja 2x240 jälkeen. Toki merkki ei ole kisatyylinen ja perse saattaa olla jonkuinen milli ilmassa, tai en tiedä...

Millos 300 salipenkki?
 
Back
Ylös Bottom