RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
936415_1375206442695158_344347716_n.jpg
 
En tiärä onko tämä raakapenkki, mutta ehkä kovin juttu mitä oon ikinä nähäny!!

498 lbs Raw Bench @ 148 - Lei Liu (226@67.5kgs) (All-Time Raw WR) - YouTube

Oli joku muuki jo postannu tämän erelliselle sivulle, jos niitä syitä ettii näihin rautoohin niin:

Yhyren jutun luin joskus Afrikkalaasesta (ehkä Nigeria???) penkkimiähestä joka tais nostaa johonaki kärpääs sarias 48kg tai 56kg, joka tapaukses kolome kertaa omapaino tais olla paperia. Sillä oli sellaanen tarina jotta oli joutunu parikymppiseksi kävellä käsillä ku ei ollu rullatualihin varaa, siinä taitaa tulla pikkuusen pohojaa ku käy naapurikyläs kävellen (tuskin oli tiä yhtä tasaanen ku voimistelusalin laattia), ei tuu varmahan ensimmääsenä miälehen ku teköö 3x3 tai 5x5 jotta menöö ylikuntohon :D
 
Alle 110kg nostaa Treella. Mielenkiintoinen mies samassa kisassa on alke 125kg Sami Tiilikainen. GPA kisoissa Hyvinkäällä 250kg oli leikintekoa. Jos on terveenä ollut voisin kuvitella 270kg tulosta. Onko täällä miehen tuntevia? Eli onko tietoa kunnosta.

Treeneissä Sami on tehnyt kovia sarjoja mutta kipeä olkapää vähän vaivaa. Varmasti parantaa edellisen kisan tulosta jos olkapää sallii punnertaa täysillä.
 
Sami on kyllä työnnellyt kovia rautoja jo vuosia. Ja nättejä nostoja. Eikös se jossain välissä punnertanut 270kg? Ruokaa ja sponssit, niin oiskohan 300kg tulokseen mahollisuuksia vielä vai onko ehtoopuolella?
 
Tosi kova nosto, mut ihmettelen suuresti, että meni läpi :rolleyes:
 

sieltä se 300 kg RAW lähestyy, purkkiin kuseminen ku huomioidaan ni ihan tajuton rauta toi 268. Ku ei oo kovin moni pilipali- liitoissakaan tota ota vaikka on gemmi kaupalla kaasuu vapaasti kierros! Onnittelut Freddi!! Juotko litrakaupalla maitoa päiväs niinku Hautalakin vai mikä on voiman salaisuus?? :)
 
Joo oli kyllä ruma nosto, mutta syy siihen on. Saan aina joskus kun levän muutamaa päivää extraa niin oikea lapa menee jumiin ja siksi oikea käden punnerusvoimat tökkää yhtäkkiä kun seinään. Sitten joudun hakemaan oikoteitä oikean käden kanssa.
Toisella 267,5 niin vasen souristui mutta oikea jäi rinnalle. 268 nostossa olin vaan päättänyt että ylös runnottaan sitä vaikka soutuliikeellä.

harmi juttu tuo koska olin helvetin kovassa kunnossa, 272,5 olisi voinnut tulla nätisti jos niska/lapa olisi pysynyt terveenä mutta ens kisoissa sitten.
 
joo se alotusrauta tuli niin lujaa ylös, että gäddanki leuka tipahti :) herkkää hommaa ku rajoilla liikutaan. en ihmettelis, et enkat paukkuu piankin.
 
sieltä se 300 kg RAW lähestyy, purkkiin kuseminen ku huomioidaan ni ihan tajuton rauta toi 268. Ku ei oo kovin moni pilipali- liitoissakaan tota ota vaikka on gemmi kaupalla kaasuu vapaasti kierros! Onnittelut Freddi!! Juotko litrakaupalla maitoa päiväs niinku Hautalakin vai mikä on voiman salaisuus?? :)

300kg oli kyllä niin paljon että en uskalla edes puhua siitä. sanotaanko että 20kg vielä ehkä sitten on kyllä mun rajat saavutettu.
Voiman salaisuus on se että nostin 105kg kapeapenkkissä lahnana kun aloitin 14v. Sitten intohimoinen harjoittelu,kauheat läskit ja paraantunut teknikka sen päälle on tehnyt ihmeitä.

- - - Updated - - -

joo se alotusrauta tuli niin lujaa ylös, että gäddanki leuka tipahti :) herkkää hommaa ku rajoilla liikutaan. en ihmettelis, et enkat paukkuu piankin.

Eli kuuluisa jto oli Gäddan suomenkielinen ystävä! Jos olisin sen teinnyt olisin kummartunut :)
Enkka tulikin mutta lian rumasti ja lian vähän.
 
hahaha joo karmeen kuuluisa. kyl se kumarrus on mun puolella :) vaikka mun laji on toinen, aina huippusuoritukset on inspiroivaa katottavaa! eiköhän täs vielä joskus törmäillä, niin voidaan kumarrella :)
 
Back
Ylös Bottom