RAW-penkki

Ymmärtääkseni aika moni seura maksaa nuo lisenssit nostajien puolesta. Ainakin silloin kun itse kisasin
niin seura hoiti lisenssit ja osallistumismaksut kisoihin yms. Trikoon saa parilla kympillä että kisoihin vaan mars, mars.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanotaan ettei ole tyhmiä kysymyksiä, joten semmoinen tuli mieleen että eihän MASSin kreatiini, protsku tai malto sisällä mitään sellaisia aineita, jotka laskettais doping aineiksi?
 
Mitä Freddi tarkoitat tuolla että nostotapaa ei arvosteta? Ai kumilenkkien käyttöä? Arvostan muuten suuresti että nyt taustalla soi Hammerfallin herkkä ballaadi.
 
Oletko mitannut paljonko kumin vastus muuttuu noston aikana?
En, mutta veikkan että se on ainakin 20kg rinnallakin kun nostomatkani ei ole niin pitkä.

Mitä Freddi tarkoitat tuolla että nostotapaa ei arvosteta? Ai kumilenkkien käyttöä? Arvostan muuten suuresti että nyt taustalla soi Hammerfallin herkkä ballaadi.

Tarkoitan että monet arvostavat esm. 3x220kg raw-penkki korkeamalle kuin 3x207,5+60. Vaikka se kumisarja vaatii niin paljon enemmän.

Hammerfall toimii näköjään yhtä hyvin kuin Ukkometso. Pitää maanantaina tehdä empiirinen tutkimus aiheesta.
 
Tarkoitan että monet arvostavat esm. 3x220kg raw-penkki korkeamalle kuin 3x207,5+60. Vaikka se kumisarja vaatii niin paljon enemmän.

Itsekin olin aikaisemmin ennakkoluuloinen kuminauhojen suhteen, mutta kun olen nähnyt niiden hyödyn muilla, niin käsitykseni on muuttunut. Ehkä alan joskus itsekin testailemaan. Ei Freddi muiden arvostuksista tarvi piitata. Jos tulosta tulee, niin se riittää.
 
Tekisi kyllä mieli sanoa, että Kemppainen on lahjakkain IPF-punnertaja Suomessa lähivuosien osalta selvästi. Harmi ettei ole vissiinkään tänä vuonna kisaillut.

Raakaa voimaa älyttömästi, ja paitapenkkikin käsittämättömän kova kun huomioi välitykset.
 
En, mutta veikkan että se on ainakin 20kg rinnallakin kun nostomatkani ei ole niin pitkä.

On varmaan enemmänkin vastusta rinnalla. Kannattaa mitata niin selviää, nopea hommahan se on. Ite tein taulukot paperille että minkä verran mikäkin kumi tuo omalla nostomatkallani ala- ja yläasennossa lisää vastusta.
 
Tuli tuota videota katsellen mielee kysymys, että mikä on naturaalina olevan kehonrankentajan/voimailijan tms penkkimaksimi? Geeneistäkihä se o kii, mut mil rajoil se kulkee, jos sellast on tiedos?
 
Back
Ylös Bottom