RAW-penkki

Naurattaa aina vaan enemmän tämä touhu!Muuten näin äsken lentäviä lehmiä ihmeitten aika ei ole vielä ohi:hyper:
Topicissa 200 kiloa natuna olen itse sitä mieltä että 300 kiloa on aivan mahdollista tehdä natuna. Sinun vastauksesi oli tämä:Raw 300kg natuna herää ny hyvä mies unestas. Tiedän ettet arvosta paljon muita kuin IPF-veteraaneja mutta luulis jotain arvostusta löytyvän saman liiton miehelle jota on usein testattu. Ehkä kannattaisi sinun käydä jossain testeissä kanssa jos kerran lehmiä näet taivaalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Topicissa 200 kiloa natuna olen itse sitä mieltä että 300 kiloa on aivan mahdollista tehdä natuna. Sinun vastauksesi oli tämä:Raw 300kg natuna herää ny hyvä mies unestas. Tiedän ettet arvosta paljon muita kuin IPF-veteraaneja mutta luulis jotain arvostusta löytyvän saman liiton miehelle jota on usein testattu. Ehkä kannattaisi sinun käydä jossain testeissä kanssa jos kerran lehmiä näet taivaalla.
Niin arvostuksen kanssa näillä asiolla ei ole mitään tekemistä,mutta en jaksa samasta asioista vämmätä,toivotaan korkia-aholle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea terveyttä elämässä ja hyviä onnistuneita kisoja.
 
Ei jumalauta. Kai se nyt sitten on niin et 300 penkkikin on jo luomunosto. Maailmassa ei ole montaa ukkoa joka sellaiseen pystyisi kaikki mahdollisen soosit päällä, niin me kaivetaan täältä suomalainen luomunostaja, joka lykkää sen puhtaana. No onhan Jenkeilläkin Coleman.. luomu kehonrakentaja. Ei jaksais lukea näitä juttuja, kun jos ei asioista tiedetä niin jättäis kommentoimatta.
 
Johan tollasesta 150kg+ läskimahasta saa saman pompun kun slingshotilla :hyper:


Mä en syyttele itse ketään roinaamisesta, ei siinä mitään pahaa ole mut onhan se aika huvittavaa kun hehkutetaan sitä natuutta ja haukutaan roinaajia ja isketään ite sitä pikatestoa perseeseen jossain pimeessä nurkassa ja toivotaan ettei adt oo kohta ovella. Ihan sama mitä kukakin väittää, mut natuna ei kukaan mitään 300kg raakapenkkejä ota.
 
Kiinnostaa ihan vitusti teidän spekulaatiot. Jospa aihe palaisi takaisin RAW -penailuun. Eipä siinä, ei tässä munkaan postissa ollut pahemmin sisältöä liittyen threadin otsikkoon.
 
Ei jumalauta. Kai se nyt sitten on niin et 300 penkkikin on jo luomunosto. Maailmassa ei ole montaa ukkoa joka sellaiseen pystyisi kaikki mahdollisen soosit päällä, niin me kaivetaan täältä suomalainen luomunostaja, joka lykkää sen puhtaana. No onhan Jenkeilläkin Coleman.. luomu kehonrakentaja. Ei jaksais lukea näitä juttuja, kun jos ei asioista tiedetä niin jättäis kommentoimatta.
:hyper:
 
olen sitä mieltä että näitä kaikkia netin foorumeja pitäisi muuttaa siten että tänne voisi kirjoittaa ainoastaan omalla nimellä ja kuvalla rekisteröityneet niin LOPPUISI ASIATTOMAT PASKAKIRJOITUKSET ja kiitos;ei aivottomia kommentointeja tähän
 
Ylipäätänsä sormella osottelu ja roinaajaksi leimaaminen on naurettavaa. Toiset vaan on lahjakkaampia kuin toiset ja sitä on turha millään roinalla tai muulla selitellä.
lainaan erään entisen lajissaan maailman parhaan urheilijan sanomaa:" en usko lahjakkuuksiin vaan erittäin kovaan työhön"
 
Itse uskon että kovaan tulokseen tuomas pääsee natunakin ison painonsa takia itse nostan noin 80kg penkistä enemmän mitä painan itse, lähelle 200kg... tuomaksen tapauksessa jos kaveri painaa sen 160kg ja siihen lyödään se noin 80 kg lisää niin tulokset on kovia.
 
lainaan erään entisen lajissaan maailman parhaan urheilijan sanomaa:" en usko lahjakkuuksiin vaan erittäin kovaan työhön"

Tuo nyt ainakin on silkkaa soopaa. Ei tarvi ku miettiä vaikka pakkiksen Warrenfania, 16-vuotiaana noin 200 kilon penkki ja jos en väärin muista niiin 14- tai 15-vuotiaana jo yli 50cm hauis mielestäni ilman sen kummempia rasvamääriä. Ei tommoseen ihan kuka tahansa pysty.
 
Nii ja sitten oli vielä tämä Kristian Niemi, joka on myös 94 syntynyt. Hänen yli vuoden vanhat ovat sitten ihan omaa luokkaansa. Penkki: 165 Ja kyykky: 240 mave: 260-270 =DDD Ja oma paino sitten 80kg =D
 
Hieman offtopiccina: Ulkomaisia treenifoorumeitakin säännöllisesti lukevana on välillä huvittavaa seurata tätä perisuomalaista kateutta ilmiönä! Se on vaan niin satasen tosi juttu...
 
Hieman offtopiccina: Ulkomaisia treenifoorumeitakin säännöllisesti lukevana on välillä huvittavaa seurata tätä perisuomalaista kateutta ilmiönä! Se on vaan niin satasen tosi juttu...
Ja ulkomailla säännöllisesti käyvänä,on huvittavaa seurata tätä natujen määrää suomessa,esim ison veden takana,ei edes keskustella mistään natuista,kun siellä tiedetään aivan sata varmasti,että huippunostajat käyttävät douppinginaineita.Mutta hienoahan se on,että suomalaiset on,niin vahvaa kansaa ihan natunakin:hyper:
 
Meille riittää täällä Palokan peräkylässä, että täällä tiedetään kuka Tuomas on miehiään. Muut saa sanoa mitä sanoo. Uskomattoman kunnianhimoinen ja ennen kaikkea nöyrä urheilija. Ei muuten edes tuulettanut 300kg työntöä millään lailla.
 
Ehkä antti65:ta vain harmittaa, ettei ole omasta roinaamisestaan huolimatta ole tullut kovemmaksi penkkaajaksi?
Kuuleppas poju,onneksi on aina ollut järkeä,niin paljon päässä ettei ole myrkkyihin tarvinnu sekaantua.Ainut kerta,kun on tullut edes ajateltua kyseisiä myrkkyjä "siinä mielessä",oli toisen lajin parissa,kun oli puoltavuotta aikaisemmin vienyt kavereita ku pässiä narussa ja sitten huomasit,että olikin yhtä-äkkiä jäänyt voimissa jälkeen,kun selvisi että kaverien voiman lisäys oli tullut lääkepurkista,kävi nuorella miehellä hetken mielessä jospa minäkin.Kiitän aina sen aikaista valmentajaani jolla oli asioihin ehdoton kanta,että omilla voimilla mennään ja katsotaan mihinkä se riittää ja jokainenhan asioista tietävä sen ymmärtää et mailman huippua ei tulla koskaan missään fyysisessä lajissa saavuttamaan ilman myrkkyjä.
 
Back
Ylös Bottom