RAW-penkki

Kuuleppas poju,onneksi on aina ollut järkeä,niin paljon päässä ettei ole myrkkyihin tarvinnu sekaantua...

Joopa joo. Todistappa tuo väite. 10 dopingtestiä vuodessa ei riitä alkuunkaan kuten ei itsellesikään. Eli ts. varmana et ole natu ellei toisin todisteta - eikä ikinä todisteta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bill Kazmaier ja 338kg penkki stopista, ajassa 3:10:


Joku laittoi tämän jo tuonne voimannosto videoita -trediin ja ihmettelin miten on mahdollista että tämä sai niin vähän huomiota. Tässä olisi kevyesti uusi maailmanennätys ilman Ted Arcinia. Lisäksi vielä pitää ottaa huomioon, että tuosta on pystäri ja maastaveto jo alla.

Tämä oli kyllä ihan helvetin hauska. PIti katsoa monta kertaa. Sitä vanhaa kunnon meininkiä ja vanhan liiton nostajat.
 
Joopa joo. Todistappa tuo väite. 10 dopingtestiä vuodessa ei riitä alkuunkaan kuten ei itsellesikään. Eli ts. varmana et ole natu ellei toisin todisteta - eikä ikinä todisteta.

En nyt ihan tajunnut, että mikä toi sun väite tossa on. Tämäkö:

"Todista, että et oo koskaan juonnut viinaa". Eli koska en pysty tota todistamaan, niin lähetään siitä, että varmana olen teininä juonnut. Ainakin joskus. Varmaan salaa.
 
Joo ihmisillä ei taas mitään järkeä keskusteluissa. Jostaki myrkyistä puhutaan yms yms.

Aivan mutu tuntumalla heitän mutta onkohan ollut 20 ihmistä jotka on tuon 300 kg rawina ottanut... Tuskin ainakaan montaa enempää epäilen että täyttyykö edes tuo luku jotain käsitystä kuinka helvetinmoinen suoritus tuo on.

Suomessa 3 ihmistä tuohon pystynyt.........

Haluisitko kertoa, Riku Kiri ja ketkä 2 muuta? En oo oikein perillä näistä voimalupuolen kuvioista.
 
Kyllä itsekin tulee treenattua paljon kaseja,kymppejä jne jne.. Mukavaa vaihtelua iän ikuiselle hermotukselle. Ja mitä enemmän tuleee pattia, sitä helpompi sitä on kroppaa hermottaa nostaa suuria rautoja kun on lihaksia mitkä nostaa.
 
Kylläpä täällä aihe mennyt metsään.... Voisiko tämän ketjun pitää ihan raw-penkki aiheisena ilman mitään douppi ym. kahnauksia??

Omakohtaisesti olen siirtynyt paitapenkistä raw-puolelle, kun en saanut minkäänlaisesta paidasta kuin max 20kg apuja.Koitin tekniikassa ja paidoissa kaiken mahdollisen ja nostoja tuli vuosien mittaan paljon. Silti ei lähtenyt meneen.... Nyttemmin huomannut raw-nostamisen riemun. En käytä mitään tukia nostoissani. Syksyllä sitten kokeilen mitä nostaa raw-kisoissa. Omakohtaisesti huomannut raw ykköseen tähtäävän harjoittelun vieneen miehen mennessään.

Täällä paljon keskusteltu nostajan painosta/reilusta ylipainosta tuloskeitykseen. Kyllä se painon lisääntyminen vie tulosta ylöspäin. Itse arvoston enemmin tuloksia, jotka tehdään kunnossa, jossa nostaja "urheilijan" näköinen. Tällä en provosoi, vaan puhtaasti oma mielipide. Silti arvoston "paksujen poikien" nostoja.

Huomannut, että on tuolla ruokapuolella merkitystä kovasti silloin tässä raw-penkkitouhussa, kun yritetään hinata tulosta ylöspäin ja pitää oma paino kurissa.
Itse vannon raw-penkissä volyymiharjoittelun nimeen. Kiitos siitä ohjelmantekijälle kenen avustuksella saatu huima kehitys=)

Isoa rautaa kaikille:)
 
Haluisitko kertoa, Riku Kiri ja ketkä 2 muuta? En oo oikein perillä näistä voimalupuolen kuvioista.

Riki Kiri, Jari Sjöman ja Tuomas Korkia-aho.

Tulevaisuudessa nähdään mihin Tuomas pystyy kisoissa, raavina

"Tulen jatkossa kilpailemaan sekä paidalla että ilman. On tosi hyvä juttu että raw-touhu on saanut nostetta. Siellä nähdään kenellä on oikeaa voimaa ja kenellä ei. Toivottavasti tajuaisivat IPF:ssä ottaa raw penkin mm-kisat kalenteriin mukaan."
 
Mun mielestä tuo Kirin 302,5kg on vielä ihan omaa luokkaansa kuin ne muut - kuinka moni 300kg penkkaaja on vetänyt 400kg maasta... (Kazmaier taitaa olla ainut Kirin lisäksi) Eikös yleensä penkki ole lyhytkätisten laji ja veto just toisinpäin?
 
Mun mielestä tuo Kirin 302,5kg on vielä ihan omaa luokkaansa kuin ne muut - kuinka moni 300kg penkkaaja on vetänyt 400kg maasta... (Kazmaier taitaa olla ainut Kirin lisäksi) Eikös yleensä penkki ole lyhytkätisten laji ja veto just toisinpäin?

Näihä son.
 
Älkää nyt herranjumala ottako tota Arcidin ja Kazmaierin showhommaa tosissanne, painot ihan yhtä aidot ku sillä Venäjän sirkusmiehellä!

Eihän sitä kukaan tosissaan otakkaan. Huippupätkä silti.
Olisi aika HC jos oikeasti kesken 338kg penkin joku tulis heittämään magnesiumia silmiin ja kävisi mätkimään turpaan.
 
Mun mielestä tuo Kirin 302,5kg on vielä ihan omaa luokkaansa kuin ne muut - kuinka moni 300kg penkkaaja on vetänyt 400kg maasta... (Kazmaier taitaa olla ainut Kirin lisäksi) Eikös yleensä penkki ole lyhytkätisten laji ja veto just toisinpäin?
tietämätön haluaisi tietää missä ja milloin kiri on vetänyt 400 maasta???
 
Kiri oli kyllä parhaimmillaan selvästi yli 400 vetokunnossa, mutta takareidet repesivät aina aikaisemmin.

"Riku Kiri pystyi parhaassa iskussaan vetämään 8 x 350, mutta kun laitettiin 380 tankoon, niin takareidet toistuvasti repesivät.

8*350 tai 7*352,5, sama se, pitkälti yli 400 vetovoimat.
 
Kiri oli kyllä parhaimmillaan selvästi yli 400 vetokunnossa, mutta takareidet repesivät aina aikaisemmin.

"Riku Kiri pystyi parhaassa iskussaan vetämään 8 x 350, mutta kun laitettiin 380 tankoon, niin takareidet toistuvasti repesivät.

8*350 tai 7*352,5, sama se, pitkälti yli 400 vetovoimat.
Juuri näin,kiri olisi vetänyt pitkälti yli 400,mutta takareidet alkoivat repeilemään.
 
Back
Ylös Bottom