Tää näyttäs toimivan http://www.timinvermont.com/fitness/benchpgm.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää monella ohjelma toimineen, joten kiinostus olisi kova ohjelmaa kohtaan. Yksi ongelma vaan tuli ei tuo ekalla sivulla oleva linkki aukea. Eikä millään viittis ettii kaikilta noilta sivuilta, että onko postattu ohjelmaa sinne. Jos joku vaikka viittis postaa ohjelman ni olisin hyvin kiitollinen.
Vinkki jos tulee joskus sama ongelma. Hae ketjusta sanalla linkki. Heti tulee joku viesti jossa joku sanoo ettei linkki toimi, seuraavaan viestiin ohjelma on taas postattu ;)
Kyseinen ohjelmahan vaikutti niin kiinnostavalta, niin oli se itsekin pakko aloittaa. Tänään oli eka treeni ja kunniallahan se läpi meni. (1rm 86kg taulukosta) 178cm/72kg
Parin viikon päästä sitte uutta viestiä että miten on mennyt ja miten se failure-testi meni. Salilla säännöllisesti käymisen olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, joten tulokset ovat toivottavasti sen mukaiset.
Noniin, ekaa postausta pakkikselle
Treeniä noin vuosi takana, penkin maksimi on jo keväältä joten roimallekin kehitykselle olisi varmasti tilaa. Tätä ohjelmaa on nyt kaksi treeniä takana ja vielä ainakin tuntuu erittäin hyvältä.
En onnistunut löytämään ohjelmasta mitään suositusta tauoista. Itse teen 90 sekunnin tauolla, liekö liian tiukka tahti? Ja hieman yleisemmin, mitä yleensä lasketaan taukoon? Pitäisikö tauon loputtua jo raudan nousta ilmaan vai vasta perseen osua penkkiin?
Kyllä se on niin että jos tauko venyy 95 sekuntiin niin voit heittää saliurallesi hyvästit.
Jos sulla kerkee kunnolla palautuu tässä ohjelmassa 95 sekunnissa... Ei taida olla hirveesti lihasta mikä palautuu
En tiedä pitäisikö tämä postata tänne vai salikomediaa-ketjuun. Olen nimittäin tehnyt ohjelman viisi ensimmäistä treeniä, ja vasta nyt luin ohjelman ohjeet täältä: http://www.timinvermont.com/fitness/benchpgm.htm
Huomasin vasta nyt, että siinä Excel-taulukossa olikin toinen välilehti, josta löytyy tehtävien sarjojen määrät. Olen tähän asti tehnyt vain yhden sarjan per harjoituspaino, yhteensä kolme sarjaa per treeni. Toisessa välilehdessä lukikin tehtävien sarjojen määrä, eli yleensä sarjoja on viisi per treeni. :face: Postasin tämän tänne, että muut ohjelman juuri aloittaneet eivät tekisi samaa mokaa...