Kyllä se on niin että jos tauko venyy 95 sekuntiin niin voit heittää saliurallesi hyvästit.
Jos sulla kerkee kunnolla palautuu tässä ohjelmassa 95 sekunnissa... Ei taida olla hirveesti lihasta mikä palautuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on niin että jos tauko venyy 95 sekuntiin niin voit heittää saliurallesi hyvästit.
Jos sulla kerkee kunnolla palautuu tässä ohjelmassa 95 sekunnissa... Ei taida olla hirveesti lihasta mikä palautuu
En tiedä pitäisikö tämä postata tänne vai salikomediaa-ketjuun. Olen nimittäin tehnyt ohjelman viisi ensimmäistä treeniä, ja vasta nyt luin ohjelman ohjeet täältä: http://www.timinvermont.com/fitness/benchpgm.htm
Huomasin vasta nyt, että siinä Excel-taulukossa olikin toinen välilehti, josta löytyy tehtävien sarjojen määrät. Olen tähän asti tehnyt vain yhden sarjan per harjoituspaino, yhteensä kolme sarjaa per treeni. Toisessa välilehdessä lukikin tehtävien sarjojen määrä, eli yleensä sarjoja on viisi per treeni. :face: Postasin tämän tänne, että muut ohjelman juuri aloittaneet eivät tekisi samaa mokaa...
Oisko jollain kilogrammoille tehtyä excel-taulukkoa? Olen laiska paska enkä jaksa muuntaa paunoja kiloiksi.
Mitä olette tehnyt apuliikkeinä penan jälkeen ja millaset toistot/sarjat.. Kerta 2xviikkoo toi pena on niin tuskin kauheasti apuliikkeissä kantsii rehkiä??

Maanantai treenissä viparit sivulle, käsipenkki ja ranskis.
Perjantain treenissä Dippi ja kiertäjäkalvosimet![]()