Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eka treeni takana ja viimenen sarja eli 2x4 jäi vajaaksi hieman, eka nelonen tuli ja toka sarjassa vika toisto ihan hiiren verran kevennettynä ylös, eli tuskin tuo ens viikon 2x4 tulee kerta painoakin näyttäs olevan pari kiloa enemmän..

Kannattaisiko laskea hieman sarjapainoja vai puskea vaan eteenpäin..

Eka treeni takana ja viimenen sarja eli 2x4 jäi vajaaksi hieman, eka nelonen tuli ja toka sarjassa vika toisto ihan hiiren verran kevennettynä ylös, eli tuskin tuo ens viikon 2x4 tulee kerta painoakin näyttäs olevan pari kiloa enemmän..

No tolla tyylillä kehitys pysähtyy aika nopeasti ja tuskimpa tulee seuraavalla treenikerralla 2x4, jos nostat painoja vielä. Sinne "pohjalle" kannattaisi ottaa niitä toistoja, jos meinaat kehittyä. Eli kannattaa nyt asettaa ne painot niin, että vaikka pari ensimmäistä kertaa tulee ns. "kevyesti". Ainakin itselläni näin toiminut 2x6 systeemillä.

voi olla päivästäkin kiinni. Ei kannata pelästyy vielä 1 treenistä, jatka samalla vaan. Mutta jos seuraava ei onnistu nii sit lasket painoja.

voi olla päivästäkin kiinni. Ei kannata pelästyy vielä 1 treenistä, jatka samalla vaan. Mutta jos seuraava ei onnistu nii sit lasket painoja.

Okei.. Tuosta seuraavan treenin vikasta sarjasta eli 2x4 (sama mistä ylempänä kerroin) ei välttämättä mene, mutta tuosta ekasta (niin monta toistoa kun saa) testistä olen varma että menee ainakin tuo 2 toistoa merkatulla painolla..

Äskön toka treeni takana ja läpi meni.. Tuossa nega suorituksessa olis hyvä laskea tanko mahd hitaasti rinnalle, tyyliin 10 sekunnin mittainen?

Okei.. Tuosta seuraavan treenin vikasta sarjasta eli 2x4 (sama mistä ylempänä kerroin) ei välttämättä mene, mutta tuosta ekasta (niin monta toistoa kun saa) testistä olen varma että menee ainakin tuo 2 toistoa merkatulla painolla..

Äskön toka treeni takana ja läpi meni.. Tuossa nega suorituksessa olis hyvä laskea tanko mahd hitaasti rinnalle, tyyliin 10 sekunnin mittainen?

No kannattaa pikkasen nopeuttaa,eihän siula muuten happi riitä suorituksen ajaksi :)
Jos saat sen 3-4sek sisälle niin välttää aivan varmasti.

Itse oon tehnyt tän sillee, että niin hitaasti kun pystyn. paitsi että aivan alhaalla NN 5cm rinnan yläpuolella se laskeutuu pakostikkin nopeemmin, ainakin itsellä.

No kannattaa pikkasen nopeuttaa,eihän siula muuten happi riitä suorituksen ajaksi :)
Jos saat sen 3-4sek sisälle niin välttää aivan varmasti.

No joo olet varmasti oikeassa, mutta uskoisin että hitaamman laskun saa tehtyä kun 3-4sec, hyödyistä pidempään laskuun en osaa sanoa mitään mutta teempä seuraavan kerran mahd hitaasti laskien.. =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nopea kysymys johon saan toivottavasti nopean vastauksen;

Tehdäänkö kohdassa "neg" vain yksi hidas negatiivinen toisto? Ainakin alkuperäisestä englanninkielisestä ohjeesta olin ymmärtävinäni näin?

Mites ootte muuten reenannu tän ohjelman kylessä muuta roppaa...

Ma: Penkki ja avut
Ti:Selkää
Ke:lepoa
To:Penkki ja avut
Pe tai La: Mavea ja kyykkyä..
?

Eilen erehdyin innostuksissanu jumppailemaan mavea ja kyykkyä eikä ollu kyllä hyvä idea katsoen tän päivän penkki treeniä!

Mites ootte muuten reenannu tän ohjelman kylessä muuta roppaa...

?

Eilen erehdyin innostuksissanu jumppailemaan mavea ja kyykkyä eikä ollu kyllä hyvä idea katsoen tän päivän penkki treeniä!

:D itsellä on kyykky lauantaina ja selkä myös, hauiksille riittää vaa 3 sarjaa tangolla + painot.. Eikä kyllä kerenny palautuu, jalat vieläki sairaan arat.

Itse tein viime la selän ja ei ollut hyvä juttu katsoen tämän päivän penkki treeniä.

Joten taidampa testata tuota:

Toinen vaihtoehto olisi tehdä Ti: Mave selän yhteydessä ja Pe: Kyykky ja jalat kunnolla läpi.. Saattaa olla kyllä jo liikaa rasitusta kun kunnollinen ruokailukin voi unohtua jostain syystä..

Ite tulee käytettyä suoraan ainoastaan tuota penkkiä koskevaa ohjelmaa, muuten mennään totutulla (kylläkin aika samankaltasella) ohjelmalla etiäpäin.

Treenimäärät on siellä 4-5 kertaa viikossa, ja penkkipäivinä on paukutettu rintaa aika reilusti muutenkin. 3. setti takana ja rupee kyllä tuntumaan olka- ja kyynärpäissä jonkun verran.
Reilusti tuota penkkiä on tullut hiulattua aiemminki, mutta pidemmillä sarjoilla. Varmaan pakko pitää ylimääräistä paussia muutama päivä, tai jonkunnäköstä tulehdusta tulee pukkaamaan päälle :down:

Oon nyt tehny 4 ensimmäist. Aluks kulki hyvi mut nyt 2 viimesimmäs eioo menny puhtaastiku on joutunu esimerkiks laittaa 65 koska en oo keksiny miten saisin tasan 64 tai 59 jne. Entiiä oonko vaa tyhmä etten keksi mitään noihi mut ärsyttä ku ei mee puhtasti sen takii et joutuu laittaa vähä yläkanttii :(

Tänään lähtee kaverin kanssa taas pomminvarma ohjelma käyttöön.
Ohjelmat tehdään 107,5kg ja 150kg taulukon mukaan.
Saas nähdä mitä tuleman pitää kun ohjlema on käsitelty,viimeksi ainakin tuli kivat n.10kg.

Oon nyt tehny 4 ensimmäist. Aluks kulki hyvi mut nyt 2 viimesimmäs eioo menny puhtaastiku on joutunu esimerkiks laittaa 65 koska en oo keksiny miten saisin tasan 64 tai 59 jne. Entiiä oonko vaa tyhmä etten keksi mitään noihi mut ärsyttä ku ei mee puhtasti sen takii et joutuu laittaa vähä yläkanttii :(

Ite teen 2,5kg tarkuudella, usein ylöspäin pyöristäen.. tossahan alkaa tulla niitä failureen asti sarjoja niin sillonhan voi katsoa onko oikean taulukon mukaan menty..
7. treeni lähtee tänään. ohjelman mukaan mennyt, jossain vaiheessa voi tulla "seinä" vastaan..

Back
Ylös Bottom