Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen menestyksekkäästi kokeillut penkkiin Russian Squat Generatoria. Kuuden viikon ohjelma. Aikanaan sain rikottua omat pitkään junnanneet enkat 150, 160 ja 180 kyseisellä metodilla. Tein pariksi kuuden viikon leuanveto-ohjelman, joka mukavasti tehtiin kanssa kolmesti viikossa. Oli kiva pamauttaa kuuden viikon jälkeen 150 penkistä ja 19 leukaa (@105kg). Ohjelman päälle 3*8-10 vipareita, hauista ja taljassa ojentajaa, yhden liikkeen kussakin treenissä. Tuolloin tuli pyöräiltyä paljon, joten jaloille en kuuden viikon jakson aikana tehnyt erikseen harjotteita. 150 -> 160 tein niin, että pidin välissä kevennysviikon ja aloitin suoraan 6*6 kohdasta, hyvin rokkasi!

ExRx.net : "Russian" Squat Program Generator

Itse olen menestyksekkäästi kokeillut penkkiin Russian Squat Generatoria. Kuuden viikon ohjelma. Aikanaan sain rikottua omat pitkään junnanneet enkat 150, 160 ja 180 kyseisellä metodilla. Tein pariksi kuuden viikon leuanveto-ohjelman, joka mukavasti tehtiin kanssa kolmesti viikossa. Oli kiva pamauttaa kuuden viikon jälkeen 150 penkistä ja 19 leukaa (@105kg). Ohjelman päälle 3*8-10 vipareita, hauista ja taljassa ojentajaa, yhden liikkeen kussakin treenissä. Tuolloin tuli pyöräiltyä paljon, joten jaloille en kuuden viikon jakson aikana tehnyt erikseen harjotteita. 150 -> 160 tein niin, että pidin välissä kevennysviikon ja aloitin suoraan 6*6 kohdasta, hyvin rokkasi!

ExRx.net : "Russian" Squat Program Generator
Itsekin tullut tätä tehtyä ja voin sanoa, että toimii.

Löytyiskö jostain toimivaksi todettu "ohjelma" penkkimaksimin kokeilemiseksi? Siis ihan ykkösen nostoa varten, kun on ensiksi tehnyt tuollaisen esim. 7 viikon ohjelman läpi.

Siis tarkoitan sellaista, että ois nostoprosentit laadittu lämmittelyä varten. Itsellä tuntuu olevan aina ongelmana, että pitäis ennen ykköstä saada tuntumaa painaviin rautoihin, mutta ei kuitenkaan väsyttää niissä itseä, jotta riittää paukkuja nostaa se ykkönenkin.

Hyvää penkkiohjelmaa itsekin olen etsimässä. Onko kellään tämän threadin alun ohjelmaa? Tai muuta millä nostetaan penkkitulosta.

Back
Ylös Bottom