minä otan ronskimmalla tekniikalla silloin tällöin ja se tekee hyvää. tulee kunnolla paikat kipeiksi verrattuna tikkusuorassa/täydellä liikeradalla ähertämiseeen joita kuitenkin teen kyllä paljon enemmän(ehkä n,70-80% kaikesta reenamisesta), kun nuita ronskimmalla tekniikalla tehtäviä. sillä ronskilla tekniikalla tekeminen on äärimmäisen kuluttavaa touhua. minä suosittelen kaikkia(paitsi en aloittelijoille missään nimessä) kokeilemaan aina silloin tällöin vähän raisumpaa tyyliä, mutta sillain että se tuntuu kuitenkin reenattavassa lihaksessa(sen pitäis olla jo sanomattakin selvää), sillä saa mukavan ärsykkeen/paikat kunnolla reeni kipeiksi jostain syystä. pumppeja sillä tyylillä ei juurikaan tule, mutta paikat menee kunnolla jumiin. minulla ainakin kehitys selvästi nopeutui kun olen ottanut ronskimmalla tekniikalla välillä verrattuna siihen kun tein kaikki lähes heilumatta/fuskaamatta tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään.Akkeli sanoi:.
Te jotka teette niitä vajaita liikeratoja kokeilkaa joskus ihan huviksenne tehdä täydellä liikeradalla kyseisiä liikkeitä pitemmän aikaa (eli tyyliin 3+ kk) ja voin vaikka vannoa että liikkeen alku alkaa sujua huomattavasti paremmin ja pääsette hyvin nopeasti lähelle niitä aiempia sarjapainoja tai jopa ylikin niiden (mikä mulla tapahtui scott- käännöissä reilussa kuukaudesa).
ei oo muuten pahasti mennyt off topikiksi tää tredi:D
edit: ja mitä nuilla kaupallisilla saleilla katselee niin ei se mun "fuskaus" kyllä mitään kovin pahaa ole jos vertaa monen ns normaali reenaamiseen, on jos jonkin näköstä heilujaa.