Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ääsjoella on normaalia. Se on pelkkää lakeuden tasaista flättiä, ei näköalapaikkoja ollenkaan -> näköalaton elmä.
Äläny. On täällä tekojärven (meinasin kirjoittaa tekojärjen :unsure: ) lisäksi tekovuori. Niin korkea, että vaikka olen vuoren naapurissa niin en näe sitä puiden takaa.

Äläny. On täällä tekojärven (meinasin kirjoittaa tekojärjen :unsure: ) lisäksi tekovuori. Niin korkea, että vaikka olen vuoren naapurissa niin en näe sitä puiden takaa.
Kävin pari suvea sitten siellä kukkulan päällä tähyilemässä maisemia. Luulin nähneeni tohtorin mahan mutta se olikin joku kuplahalli.

Tissiä, hauberia ja saksalaista tanssimusiikkia.
Kyllä kelpaa.

IMG-2460.jpg

Ilottomuus ja näköalattomuus on osa normaalia elämää. Siis osa, ei koko elämä.
Elämä on suurelta osin joko tylsää tai vittumaista. Innostus on lyhytkestoinen kokemus, joka syntyy kun tylsyys on juuri vaihtumassa vittumaisuudeksi. Tyytyväisyys häilähtää päinvastaisessa transitiovaiheessa.

Elämä on valtaosin aivan ihanaa❤️.
Just näin. Tiedän, että olen tarinoinut sydäristä ja vituikseen menneestä ohitusleikkauksen toipumisesta jo liikaa, mutta eipä sen episodin jälkeen ole turhat asiat vituttaneet.

Turhat asiat esim. stressaaminen töistä (voi duunin hoitaa hyvin vaikkei stressaakkaan), välittäminen jostain paskanjauhannasta politiikasta (asioita voi seurata ilman somea), onks tukka hyvin (kello saa näkyä), saako autolainan lyhennettyä arvonalenemaa nopeammin 😀

Kun on siinä tilassa, että roskien vieminen ilman kävelykeppiä on voitto, niin elämä on ihanaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom