Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei salilla, mutta se että jatkuvasti huomautellaan työpaikalla kun syö 90% samoja eväitä ruokatauolla ja naureskellaan asialle. Tätä jatkunut jo 2 vuotta. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppua.
Ei se siitä parane kolmenkaan vuoden jälkeen.. joka ruokkis ihmetellään miten jaksaa vetää samaa kamaa :D tosin itseäni se ei haittaa kun valmistus simppeliä ja todennut hyväksi ravinnon ja muun kannalta :)

Ei se siitä parane kolmenkaan vuoden jälkeen.. joka ruokkis ihmetellään miten jaksaa vetää samaa kamaa :D tosin itseäni se ei haittaa kun valmistus simppeliä ja todennut hyväksi ravinnon ja muun kannalta :)

Joo veikkaan että saan kuulla siitä kauan vielä ja onhan tuohon osittain jo tottunutkin. Joskus pistää vaan kismittämään. Itse olen tuota perustellut lähinnä sillä että se on hyvää ja ei jaksa nähdä sen kummemmin vaivaa ruoanlaitossa. Mitä nopeammin saa ruoat tehtyä sitä parempi. Jaksa alkaa selittämään tarkemminkaan mistään bodariruokavalioista varsinkaan sellasille ketkä ei asiasta yhtään mitään ymmärräkään ja varsinkaan sellasille ketkä ei edes halua ymmärtää. Parempi olla vain hiljaa :D

Sama homma täälläkin. Töissä ihmettelevät mite jaksaa samoja ruokia syödä vuodesta toiseen. Jatkuvasti saa kuulla tutuilta "Pakko nostaa hattua että jaksat syödä noin tarkasti" "Mää en tollaseen pystyis", kun tuo on itselle täysin normaalia, eikä sitä näe mitenkään suorituksena:cautious: Sitten joka maanantai kysellään "Mitä söit viikonloppuna? Meikä veti tosta hesen kautta redneckiin ja hain 40kpl wingsejä" "kanaa ja riisiä.." :david:

Sitten joka maanantai kysellään "Mitä söit viikonloppuna? Meikä veti tosta hesen kautta redneckiin ja hain 40kpl wingsejä" "kanaa ja riisiä..
Joo tää on maanantain paras osuus kun muut herrat kertoo kuinka on juotu kaljaa ja syöty makkaraa ja itse on lähinnä vetänyt samaa mitä viikollakin ja kun ei tuo alkoholikaan maistu :D Sitten ne parrat ihmettelee miten voi elää samalla ruokavaliolla seittemässä päivässä viikossa. Ja sitä laskemistakin ihmetellään, mutta sitä pystyy puolustelemaan rutiinilla ettei tarvitse itse ainakaan enään niin laskea ja kalorit menee +- 20 suuntaan ateriaan kuin ateriaan :)

Kesäloma vituttaa salilla käynnissä eniten. Sitä huomaa aina lomalla miten tärkeitä rutiinit on mulle. Kun ei ole päivärutiinia, niin koko äijä vetelöityy eikä mitään saa aikaan. Salille saa repiä itsensä väkisin jos sinne pääsee ollenkaan. Ja ruokavalio... No, se ei ole mikään ruokavalio, vaan syön mitä sattuu milloin sattuu kun ei vain kiinnosta.

Oon kyllä jo kirjoittanut aiemmin mun suurimmat vitutukset, mutta yksi isoista: tää läppä mitä jengi joka ei oikeasti oo koskaan kunnolla aloittanut pohjalta hokee "vanhat tulee nopeammin takas"... VITUT, aloitustaso voi olla korkeampi kuin ihan alussa oli, mutta kun se voimien raja löytyy niin
joka saatanan harjoituksen ja piikkauksen joutuu tekemään uusiksi siitä eteenpäin. Kolmatta kertaa lähdössä, 6vko harjoituksia takana, tangoista pienillä korotuksilla menty ja rajat alkaa tulemaan vastaan... onneksi rakastan punttaamista sinäänsä ja nautin harjoituksen jälkeen oloista, mutta nyt taas kenkuttaa 5v +54kg tauko hetkellisesti kun alkaa kovat harjoitukset ja vitusti heikompana kuin teini-ikäisenä.

Se kun levypaino menee poikki maastavetoa tehdessä kotisalilla. Ei kestä valurautapainot ei paukuttelua. Eipä tuo sinäänsä vituttanut mutta kun sarja jäi armottomasti puolitiehen. Pitää keksiä joku taso tangolle että levypainot on juuri ja juuri ilmassa.

Kesäloma vituttaa salilla käynnissä eniten. Sitä huomaa aina lomalla miten tärkeitä rutiinit on mulle. Kun ei ole päivärutiinia, niin koko äijä vetelöityy eikä mitään saa aikaan. Salille saa repiä itsensä väkisin jos sinne pääsee ollenkaan. Ja ruokavalio... No, se ei ole mikään ruokavalio, vaan syön mitä sattuu milloin sattuu kun ei vain kiinnosta.
Itsellä menee täysin päinvastoin. Kesälomalla kehityn varmaan enemmän kun muuten koko vuonna. Lomalla enemmän aikaa panostaa, kun taas opiskelussa/töissä niin paljon hommaa että ei jaksa ja kerkeä treenata/nukkua/syödä kunnolla.

Kuulostaa tutulta. Kolme viikkoa meni kesämökillä ja sinä aikana vain kerran kävin testaamassa mökkipaikkakunnan pienen salin. Nyt kun työt taas alkoivat niin onhan tuossa oma hommansa totutella treenirutiiniin. Hirveät domssit ensimmäisen kerran jälkeen, nyt jo vähän helpottaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Yhtä jeba kun yhdellä jantterilla oli valkonen tanktop, selkä kukki aikalailla ja yks iso paise tais purskahtaa hajalle siellä paidan alla. Oli siistii katella kun se teki penkkiä ja se kudosnesteen ja finnimönjän sekainen neste tuli siitä paidasta läpi ja jätti semmosen ihanan tahmeen tahran penkkiin.

Yhtä jeba kun yhdellä jantterilla oli valkonen tanktop, selkä kukki aikalailla ja yks iso paise tais purskahtaa hajalle siellä paidan alla. Oli siistii katella kun se teki penkkiä ja se kudosnesteen ja finnimönjän sekainen neste tuli siitä paidasta läpi ja jätti semmosen ihanan tahmeen tahran penkkiin.
Tämä muistutti mua lisää siitä miten paljon vihaan ihmisiä.

1990-luvulla eräällä voimanoston maailmanmestarilla oli myös "jostain syystä" selässään oikein hyvinkehittynyt akne. Vetotreenin jälkeen herran valkoisen t-paidan selkämys oli kuin haulikolla ammuttu:sick:

Mä olin ihan varma et kaverukset tänää tai ainakin samaan aikaan tulivat salille että tyypit rupee tappelee keskenään.

Oli kyllä sellasta se meno et, äiti ois hakenu kotiin jos ois tienny..

Töihin on päästy taas ja samalla on päästy salille. Kuudes treenipäivä putkeen, joka päivä joku iso pääliike tai kaksi, eli penkki, kyykky tai mave tai niiden ylikuormittava variaatio ja apuliikkeet päälle. Nyt alkaa olla vähän takki tyhjä. Viikonlopun lepään ja ensi viikon otan normaalisti, eli neljä treeniä.

Yleisesti ihmetystä herättää se miten (pieni) osa salillakävijöistä käsittelee esimerkiksi tankoja, esim. usein tehdään räkissä vetoja pinnoilta siten, että tanko päästetään lähestulkoon vapaapudotusta pinnoille.
Tuo ei tee millekään tangolle hyvää, eikä myöskään räkin pinnoille, joita ei ole tarkoitettu tuohon. Eikö välineitä olisi hyvä kohdella kuten ne olisi omia ja ajatella että toisetkin niitä käyttävät? Pahasti vääntynyt
tanko voi olla jopa vaarallinen penkatessa ja kyykätessä. Toivoisin, että porukat miettisivät toimintaansa myös salinpitäjän kannalta - ei ole varmastikaan kovin kivaa uusia varsinkaan kalliita voimanostotankoja
em. toiminnan vuoksi. Mainittakoon, että valmistajat, esim. Rogue, ei tule korvaamaan takuuseen edellämainitun kaltaisesta väärästä käytöstä johtuvia vaurioita / vääntymistä tangossa (mm. Ohio Power Bar).

Mikäli salilta löytyy erikorkuisia pukkeja, olisi parempi käyttää niitä, mutta usein näin ei kuitenkaan näy tehtävän.

Usein em. räkkivetotapauksissa veto lähtee polvista tai polven yläpuolelta, josta kammetaan (liian isot) painot ylös jä rämäytetään alas. Tätä usein perustellaan heikon loppuvedon parantamisella. Itse en helpolla
osta tuota ajatusta (varsinkaan jos tehdään huomattavalla ylikuormalla kuten usein näkyy tehtävän), vaan lähtisin ensin hakemaan ratkaisua:
a) tekniikasta, onko siinä puutteita, jonka vuoksi loppuveto on hankala.
b) kiihtyykö veto lattiasta lähdön jälkeen. Mikäli ei, tämä on yksi todennäköinen syy, miksi loppuveto
on vaikea.
c) edellisten yhdistelmä.

Korjaavana toimenpiteenä loppuvedon hankaluuteen käyttäisin mieluummin.
1) korokevetoja (nostaja itse korokkeella, n. 5 - 10cm) - tämä pakottaa vetämään tehokkaammin ja kiihdyttämään
nostoa irrotuksen jälkeen.
2) stoppivedot ongelmakohdssa / hieman sen alapuolella.

Yleisesti ihmetystä herättää se miten (pieni) osa salillakävijöistä käsittelee esimerkiksi tankoja, esim. usein tehdään räkissä vetoja pinnoilta siten, että tanko päästetään lähestulkoon vapaapudotusta pinnoille.
Tuo ei tee millekään tangolle hyvää, eikä myöskään räkin pinnoille, joita ei ole tarkoitettu tuohon. Eikö välineitä olisi hyvä kohdella kuten ne olisi omia ja ajatella että toisetkin niitä käyttävät? Pahasti vääntynyt
tanko voi olla jopa vaarallinen penkatessa ja kyykätessä. Toivoisin, että porukat miettisivät toimintaansa myös salinpitäjän kannalta - ei ole varmastikaan kovin kivaa uusia varsinkaan kalliita voimanostotankoja
em. toiminnan vuoksi. Mainittakoon, että valmistajat, esim. Rogue, ei tule korvaamaan takuuseen edellämainitun kaltaisesta väärästä käytöstä johtuvia vaurioita / vääntymistä tangossa (mm. Ohio Power Bar).

Mikäli salilta löytyy erikorkuisia pukkeja, olisi parempi käyttää niitä, mutta usein näin ei kuitenkaan näy tehtävän.

Usein em. räkkivetotapauksissa veto lähtee polvista tai polven yläpuolelta, josta kammetaan (liian isot) painot ylös jä rämäytetään alas. Tätä usein perustellaan heikon loppuvedon parantamisella. Itse en helpolla
osta tuota ajatusta (varsinkaan jos tehdään huomattavalla ylikuormalla kuten usein näkyy tehtävän), vaan lähtisin ensin hakemaan ratkaisua:
a) tekniikasta, onko siinä puutteita, jonka vuoksi loppuveto on hankala.
b) kiihtyykö veto lattiasta lähdön jälkeen. Mikäli ei, tämä on yksi todennäköinen syy, miksi loppuveto
on vaikea.
c) edellisten yhdistelmä.

Korjaavana toimenpiteenä loppuvedon hankaluuteen käyttäisin mieluummin.
1) korokevetoja (nostaja itse korokkeella, n. 5 - 10cm) - tämä pakottaa vetämään tehokkaammin ja kiihdyttämään
nostoa irrotuksen jälkeen.
2) stoppivedot ongelmakohdssa / hieman sen alapuolella.
Täältäkin on monelta salilta pilattu tangot tyhmillä räkkivedoilla. Tais joku sali jo kieltää koko räkkivedot kun porukka ei halua ymmärtää asiaa. Tangot sen verran kalliita että ymmärrän salin omistajia täysin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom