Vähemmän kännykän räpläystä ja enemmän töitä vittu! Pääsee muutki reenaamaan saatana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän kukaan tiedä että käyt salilla, jos et joka liikkeen välissä ota siel selfietä!Vähemmän kännykän räpläystä ja enemmän töitä vittu! Pääsee muutki reenaamaan saatana!
Toi mitää auta, monella salilla noita ja ei auta vittuakaan. Joka salilla on joka päivä useemmas laittees painot.Tää pitäs olla kaikilla saleilla näkyvällä paikalla.
Yks uus nuori jamppa ilmesty salille ja se tietysti jätti aina painot laitteisiin. Oli sitten jalkaprässi, kulmasoutu, vatsalaite tms. Mä vetelin ristitaljaa ja tää juippi jätti jalkaprässiin painot ja siirty seuraavaan laitteeseen. Menin kysyyn, että teekkö vielä jalkaprässiä? En, se sano. Menin sitten sopivan teatraalisesti ottaan painot ja laitoin ne pois sopivan kovalla kolinalla takasi telineisiinsä ja lähin meneen. Sen jälkeen ei oo tää jättäny painoja koneisiin.
. Salille on aina kiva mennä ja mulle on ihan sama ketä muita on treenaamassa ja miten ne treenaa, koska keskityn vain ja ainoastaan omaan treeniin.
Vois kyllä alkaa vituttelemaan ihmisten epärehellisyys jos asuisi isolla kirkolla. Että kaikki pitää olla lukkojen takana. Täällä saa olla kamat naulakossa treenin ajan.Jep, mulla on sentään oma lukko kun Töölön kisahallilla treenaan. En vois kuvitella että jättäisin tavaroita kaappiin ilman lukkoa.![]()
Kyl ne useimmilla saleilla naulakos pysyy. Lähes joka salilla löytyy naulakon täydeltä käytettyjä alkkareita ja haisevia pyyhkeitä.Vois kyllä alkaa vituttelemaan ihmisten epärehellisyys jos asuisi isolla kirkolla. Että kaikki pitää olla lukkojen takana. Täällä saa olla kamat naulakossa treenin ajan.
Jos olis oma ketju "Mikä ihmetyttää salilla eniten", niin tuo remmien käyttö olis ykkössijalla omassakin listauksessa. Kulmasoutu 30kg kässäreillä ja ekaksi minuutin verran kiedotaan remmejä paikalleen.Ei voi sanoa, että vituttaa. Sanosin että ihmetyttää.
Yllättävän moni mies käyttää nostovyötä ja remmejä joka reenissä aina ja ihan joka kerta.
Ja en puhu jalkareenistä missä vyölle voi olla paikkansa, vaan kun tehdään pienillä painoilla tuetuissa laitteissa selkää, rintaa, olkapäitä ja jopa vitun ranteita.
Ja jos aikunen mies tarvii remmit tehdessään ylätaljassa 40kg:lla muutaman toiston.ja ne remmit on joka liikkeessä joka sarjassa aina
Ei voi sanoa, että vituttaa. Sanosin että ihmetyttää.
Yllättävän moni mies käyttää nostovyötä ja remmejä joka reenissä aina ja ihan joka kerta.
Ja en puhu jalkareenistä missä vyölle voi olla paikkansa, vaan kun tehdään pienillä painoilla tuetuissa laitteissa selkää, rintaa, olkapäitä ja jopa vitun ranteita.
Ja jos aikunen mies tarvii remmit tehdessään ylätaljassa 40kg:lla muutaman toiston.ja ne remmit on joka liikkeessä joka sarjassa aina
Ehkäpä suurimman osan salitreenaajista olisikin parempi vain keskittyä omaan treeniinsä, turha noita on miettiä. Niin kummallisia juttuja parinkymmenen vuoden aikana tullut nähtyä, ja joskus aikoinaan saatoin sivusta jotain sanoakin, mutta enimmäkseen se on ihan turhaa.Tähän vastattava kun olen varmaan semmoinen joka aiheuttaa ihmettelijöille ihmetystä.
Mä o jaksanu kellekkää mitään sanoa vuoskymmeneen. Sillo joskus kysyin saako antaa vinkin, jos näytti vammaantumisen lähestyvän. Yleensä se on täysin turhaa.Ehkäpä suurimman osan salitreenaajista olisikin parempi vain keskittyä omaan treeniinsä, turha noita on miettiä. Niin kummallisia juttuja parinkymmenen vuoden aikana tullut nähtyä, ja joskus aikoinaan saatoin sivusta jotain sanoakin, mutta enimmäkseen se on ihan turhaa.
, missä ihmiset treenaa, eikä mussuta toisten tekemisistä.