Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Snadisti ärsyttävää kun menet laittamaan kamasi kaappiin ja avattuasi oven huomaat, että kaapissa onkin jonkun kamat. Vähän aikaa sitten kävin 5 tai 6 kaapilla ennen kuin löysin tyhjän kaapin. Eihän ne lukot nyt niin paljoa maksa.

Ja kun pukuhuoneissa on käynyt varkaita niin tuollaisissa tapauksissa on ihan turha mennä valittamaan asiasta henkilökunnalla.

En tykkää valittaa, mut vähä meinaa pänniä.
Alkaa loppua ideat mitä salilla tehdä enää.
Jalat romuna ja niille ei mitää reeniks kutsuttavaa kykene tekee. Lähinnä jotai mikä ei satu iha vitusti. Molemmat olkapäät päreinä, minkä vuoks ei punnerrella juurikaan. Rintaki revenny pahasti. Oikea kyynärpää ja ojentaja vihloo niin että järki lähtee rasittues. Ja vasemman olan kiertäjän mentyä, hauis ei toiminu enää kunnolla. Sitte repes jotai kädestä ja hauiksen reenaus yhä vaikeempaa ja kivuliaampaa. Ja ny si joku hauiksen jännekki repes, lekuri epäili lyhyttä päätä. 😕

Tää pitäs olla kaikilla saleilla näkyvällä paikalla.
Yks uus nuori jamppa ilmesty salille ja se tietysti jätti aina painot laitteisiin. Oli sitten jalkaprässi, kulmasoutu, vatsalaite tms. Mä vetelin ristitaljaa ja tää juippi jätti jalkaprässiin painot ja siirty seuraavaan laitteeseen. Menin kysyyn, että teekkö vielä jalkaprässiä? En, se sano. Menin sitten sopivan teatraalisesti ottaan painot ja laitoin ne pois sopivan kovalla kolinalla takasi telineisiinsä ja lähin meneen. Sen jälkeen ei oo tää jättäny painoja koneisiin.

Liitteet

• rerack-weights.webp
    rerack-weights.webp
    49,2 KB · Katsottu: 47
Tää pitäs olla kaikilla saleilla näkyvällä paikalla.
Yks uus nuori jamppa ilmesty salille ja se tietysti jätti aina painot laitteisiin. Oli sitten jalkaprässi, kulmasoutu, vatsalaite tms. Mä vetelin ristitaljaa ja tää juippi jätti jalkaprässiin painot ja siirty seuraavaan laitteeseen. Menin kysyyn, että teekkö vielä jalkaprässiä? En, se sano. Menin sitten sopivan teatraalisesti ottaan painot ja laitoin ne pois sopivan kovalla kolinalla takasi telineisiinsä ja lähin meneen. Sen jälkeen ei oo tää jättäny painoja koneisiin.
Toi mitää auta, monella salilla noita ja ei auta vittuakaan. Joka salilla on joka päivä useemmas laittees painot.
Oon useesti todistanu tilanteita, jossa esim nuori nainen oikein vilkuili lopettaessaan, ettei kukaan kato ja si äkkiä lähti pois purkamatta. Ja jatkuvasti teki tätä.
Valitettavan isolla osalla tota asennevammaa, ettei pureta. Ja se on nimenomaan tarkotuksellista.

Näin kun äkkiseltään miettii niin ei mikään :) . Salille on aina kiva mennä ja mulle on ihan sama ketä muita on treenaamassa ja miten ne treenaa, koska keskityn vain ja ainoastaan omaan treeniin.

Köyhät lähinnä vituttaa. Eli maksetaan viisikymppiä jäsenmaksua kuussa, mutta ei ole varaa ostaa sitä parin euron omaa lukkoa. Joutuu sitten usein käymään monta kaappia läpi ennen kuin löytää sen oikeasti tyhjän.
Samaten vessan vetäminen tuntuu olevan ihan ylettömän kallista, kun kusilasti odottaa suunnilleen joka toinen kerta ja jokusen kerran ollut ihan pökäleetkin jätetty sinne odottamaan.

Jep, mulla on sentään oma lukko kun Töölön kisahallilla treenaan. En vois kuvitella että jättäisin tavaroita kaappiin ilman lukkoa. :eek:

Ei voi sanoa, että vituttaa. Sanosin että ihmetyttää.
Yllättävän moni mies käyttää nostovyötä ja remmejä joka reenissä aina ja ihan joka kerta.
Ja en puhu jalkareenistä missä vyölle voi olla paikkansa, vaan kun tehdään pienillä painoilla tuetuissa laitteissa selkää, rintaa, olkapäitä ja jopa vitun ranteita.
Ja jos aikunen mies tarvii remmit tehdessään ylätaljassa 40kg:lla muutaman toiston. 🙄 ja ne remmit on joka liikkeessä joka sarjassa aina

Jep, mulla on sentään oma lukko kun Töölön kisahallilla treenaan. En vois kuvitella että jättäisin tavaroita kaappiin ilman lukkoa. :eek:
Vois kyllä alkaa vituttelemaan ihmisten epärehellisyys jos asuisi isolla kirkolla. Että kaikki pitää olla lukkojen takana. Täällä saa olla kamat naulakossa treenin ajan.

Vois kyllä alkaa vituttelemaan ihmisten epärehellisyys jos asuisi isolla kirkolla. Että kaikki pitää olla lukkojen takana. Täällä saa olla kamat naulakossa treenin ajan.
Kyl ne useimmilla saleilla naulakos pysyy. Lähes joka salilla löytyy naulakon täydeltä käytettyjä alkkareita ja haisevia pyyhkeitä.
Kaappeihin en kyl luota vaikka olis lukko.
Mut mä en luotakkaa ihmisiin.

Yllättävän moni mies käyttää nostovyötä ja remmejä joka reenissä aina ja ihan joka kerta.
Ja en puhu jalkareenistä missä vyölle voi olla paikkansa, vaan kun tehdään pienillä painoilla tuetuissa laitteissa selkää, rintaa, olkapäitä ja jopa vitun ranteita.
Ja jos aikunen mies tarvii remmit tehdessään ylätaljassa 40kg:lla muutaman toiston. 🙄 ja ne remmit on joka liikkeessä joka sarjassa aina
Jos olis oma ketju "Mikä ihmetyttää salilla eniten", niin tuo remmien käyttö olis ykkössijalla omassakin listauksessa. Kulmasoutu 30kg kässäreillä ja ekaksi minuutin verran kiedotaan remmejä paikalleen.

Jep, ei pitäisi kyllä potuttaa toisten remmien käyttö.
Ehkäpä enempi voisi ihmetyttää.
Mutta omalla kohdalla tuli ajankohtaiseksi rientää kauppaan ostamaan remmejä kun onnistuin saamaan aikaiseksi tennis kyynärpään. Viheliäinen vaiva, mut remmien kanssa sentään pystyi jatkaa treenejä ja nykyään käytän aika usein remmejä ennalta ehkäistäekseni tenniskyynärpäätä.
Toki en käytä lämmittely painoissa, mut tiukempiin sarjoihin laitan suosiolla ennen kuin on myöhäistä.

Luulin Lähi-Idän rakettitohtoreiden olevan toiseksi pahiten pihalla salietiketistä, mutta kyllä se palli menee inkkareille. Voi jumalauta!

Ja jos ihmettelette mikä on pahin sakki niin se on salin omat PT:eet.

Tähän vastattava kun olen varmaan semmoinen joka aiheuttaa ihmettelijöille ihmetystä. Remmejä käytän lähes kaikessa. Siihen syynä että treenaan erikseen otevoimailua ja olen huomannut sen kulkevan paremmin kun minimoin forkkujen rasituksen salitreeneissä. Salitreeni saa aikaan paljon roskavolyymia otevoimatreeniä ajatellen. Tämmöistä toisen lajin optimointia. Toki en usko että ihan kaikilla remmeilijöillä samat tarkoitusperät.

Tähän vastattava kun olen varmaan semmoinen joka aiheuttaa ihmettelijöille ihmetystä.
Ehkäpä suurimman osan salitreenaajista olisikin parempi vain keskittyä omaan treeniinsä, turha noita on miettiä. Niin kummallisia juttuja parinkymmenen vuoden aikana tullut nähtyä, ja joskus aikoinaan saatoin sivusta jotain sanoakin, mutta enimmäkseen se on ihan turhaa.

Ehkäpä suurimman osan salitreenaajista olisikin parempi vain keskittyä omaan treeniinsä, turha noita on miettiä. Niin kummallisia juttuja parinkymmenen vuoden aikana tullut nähtyä, ja joskus aikoinaan saatoin sivusta jotain sanoakin, mutta enimmäkseen se on ihan turhaa.
Mä o jaksanu kellekkää mitään sanoa vuoskymmeneen. Sillo joskus kysyin saako antaa vinkin, jos näytti vammaantumisen lähestyvän. Yleensä se on täysin turhaa.
Nykysin saatan vilasta jos jotain oikeen outoa, ehkä mietin sitä pari sekunttia, si jatkan junppaa. Jos näyttää että polvet paukkuu jollain kohta, vaihan ennemmin huonetta, en kaipaa niitä ääniä enää. 😁

Jokin jos viime aikoina ärsyttänyt, niin kuvaaminen salilla. Eikä kyse ole mistään tekniikan tai kovan suorituksen kuvaamisesta vaan teinien machoilusta. Ruuhka-aikaan jotain max 18v junnuja tulee käsipainoalueelle ja aletaan vääntää hauiskääntöä ottaen paita pois sarjan ajaksi samalla kuvaten sivullisia siinä ohessa. Harva haluaa tuommoisille videoille taustalle päätyä kun video varmasti menossa johonkin instagramiin tai tiktokkiin.

@kysyvaan Mulla hieman sama. Päälaji on kalliokiipeily ja otevoimaa tulee treenattua tuntitolkulla viikossa. Sen takia remmit on puntilla käytössä raskaammissa jutuissa. Se on ikäänkuin lepopäivä :giggle: Toki sali, missä käyn on aito old school hardcore sali :heart:, missä ihmiset treenaa, eikä mussuta toisten tekemisistä.

Back
Ylös Bottom