Keskustelua otevoimailusta

Ei tartte Juha sunkaan enään kauaa jatkaa yksinpuheluas, 2 viikon sisällä postaan itte videon ;) Koskien tuota hyvin hyvin hyvin ilkeää vihreää asiaa.

Tässä vähän erilaista reenaamista jos kaipaa vaihtelua gripperi harjoitteluun.
https://www.youtube.com/watch?v=_XsIDndAJMQ
Enhän minä tiedä auttaako se mutta saahan sitä ihminen kokkeilla.

Annoit vähän Z4:lle kyytiä! :puntti:

- - - Updated - - -

Tässä hubi nostoja, 40kg tavoitteeksi tähän.

https://m.youtube.com/watch?v=gHeJe1ZMbfk

Hyvä Petri.

Tätä menoa kaikki Suomalaisetkin voi laittaa Kongin aloitukseen hubissa yli virallisen WR romun.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mötikkä on haettu navetanvintiltä, sitä on rälläköity varovasti, hiottu, ajettu yli, hakattu ja pesty. Maalia viä pintaan ni pääsee treenaamaan. Nyt ku ton pesi kunnolla ja hioi ni perkele ku on helppo nostella. Katsotaan mitä on kun maalit on heitetty päälle :D

Hommat etenee mallikkaasti. Kolmas nosto oli niin räjähtävä että uskon jos siinä olisi ollut 2x25kg niin olis tullut ylös asti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ootko Juha koittanu tilata jostain vielä sitä 100kg INCHiä? Meni sulla muistaakseni vituilleen se viimetilaus :P

Ootko Juha koittanu tilata jostain vielä sitä 100kg INCHiä? Meni sulla muistaakseni vituilleen se viimetilaus :P

Joo niin meni. Vieläkin ihmettelen kun piti olla niin helppo homma hoitaa semmoinen mulle mutta ei sitten ottanut tulta alle kun oli sen aika. :wtf:

Koitan nyt rypistellä menemään noilla "hiluilla" :D

Josko sitä pääsis joku päivä johonkin sitä millenniumia kokeilee........... :jahas:

Koitan Juha pistää leokovideoo jokupäivä (mitä lupasin), mutta tässä videoo vaihteluksi: https://www.youtube.com/watch?v=KVnUY53R_gY

Testasin kun mahdollisuus oli, 5x5 riittää käsi vielä ympärille muttei ole voimaa (testasin ja totesin), 6x5 ei riitä enään käsi ympärille :D

+ en siis oo treenaillu yhtään näitä "leveitä nostoja", lähinnä rajottunu leokoon yms. kapeisiin kahvoihin/esineisiin.

3x10kg on jo kova juttu perus-sukankuluttajalle. Netistä löytää juttuja missä nostellaan levyjä niin että kantit on ulospäin yms... kannattaa jättää ne omaan arvoonsa, niillä ei ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa.

Hähä, pitihän tuota 3x10kg kantit sisäänpäin sitten kokeilla eilen. Ei mihinkään, ei edes luvannut! :D Joten 3x5kg ja siihen ketjulla killumaan 1.25kg pikkulättyjä yksitellen lisää, kunnes ei enää pysynyt hyppysissä. Ja nyt päivää myöhemmin on jälkikivut... tuo peukalon tyven (pinch?) lihas esim aivan juntturassa ja kosketusarka.

Mä kun luulin että jotain tolkkua olisi, kun tässä coc 3:sta kohden mennään, 2.5 on suljettu ja nipistystreeniä imtugeilla tehty. Mutta aivan eri touhua tuntuu olevan tämä levyjen puristelu... varsinkin nämä jälkikivut oli yllätys. Toisaalta tuli niitä sarjojakin tehtyä innostuksissa ihan muutama.

Tässä ketjussa tulee muuten vähän sellainen olo kuin menisi usain boltin & co blogiin kertomaan että joo, mä sain tänään juostua satasen alle 13sec helvetillisessä myötätuulessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom