Keskustelua otevoimailusta

post-11605-0-81361600-1406596512.jpg

25.10.2014

Suomen osakilpailu: Epana, Kirkkonummi

Events:

•One Hand Pinch Deadlift (Euro Device)
•One Hand Axle Deadlift (Ironmind Apollon's Axle)
•Ironmind Hub
•Ironmind Little Big Horn

Weight Classes:

•Men: 59kg / 66kg / 74kg / 83kg / 93kg / 105kg / 120kg / 120+kg
•Women: Open

Prizes:

•Medals for the top three finishers in each class
•Medals for the top lift in each event
•Award for the overall champion plus the title of "The King Kong of Grip"

Tuli eilen taas koitettua Mb barbellin 50kg levypainoa, musta helvetin levee kuminen. Jumalauta vieny mua ny 3 = 0 jo. On se vaan saatana paha nostettava :D 2x15kg leokoja eilen säädin, ilmaan asti tuli mutta jäi lukitus uupumaan, en vaivautunut ottamaan edes videolle.. Aikapitoa piti niillä ottaa. Nooh, katsotaan kuhan saan tuolla toisella salilla pari treeniä alle niin :puntti:

Hyvä meininki Juhan videoissa!

Pittää varmaan joskus tulla jossain otevoimakisoissa käymään kun tuntuu gripin maksimivoima ihan hyvin kehittyvän. Kestovoima taas ei tunnu kehittyvän ollenkaan :D

Pittää varmaan joskus tulla jossain otevoimakisoissa käymään kun tuntuu gripin maksimivoima ihan hyvin kehittyvän. Kestovoima taas ei tunnu kehittyvän ollenkaan :D

Kiitti.

Huomenna olis Epanalla kisa : Grip Monsters :: 2014 International King Kong Grip Challenge - October 25th

Tänään pistettiin Tankin kanssa painetta uusilla 50mm pyörivillä laakerikahvoilla. Pari settiä otettiin nauhalle.
Triviaalia: Kumpi vetää enemmän noilla kahvoilla mavessa? Mun raakakunto on tällä hetkellä +300kg ja Tankilla karvan vähemmän??? :puntti::puntti::puntti:

Laitan tähän myös mun tämänhetkisen treeniohjelman kun se kerran kiinnostaa:

GripMonster_Training_Method_2014.pdf

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ei muuta kuin kokeileen vain. Säkin oot sen verran roikkunut vaikka mistä että pohja pitäs olla kohillaan :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom