Keskustelua otevoimailusta

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Apinaotteella varmaan nousis varmaan vääntäjillä helpommin:unsure:
Onko noista muuten jotain tutkimusta että helpottaako apinaote tietyillä ranne/sormivoimilla? 😄

Apinaotteella saa rannetta koukistettua enemmän ja peukalo on lisätuki. Treenitaustasta riippuu, onko parempi ote. Kädenvääntäjille yleensä on, ku sitä ranteen koukistusta tehdään treeneissä paljon vrt. esim kiipeilijät, joilla fokus on enempi sormenpääpaineisissa otteitta.

Hei,

Olen tehnyt Heavy Grip 200 -puristimella 10-15 toistoa per sarja. Tarkoitus olisi ostaa jäykempi puristin Captain of Crushilta, jolla kehittää voimaa. Mikä voisi olla sopiva seuraava steppi CoC -vahvuuksista. 2,5? 3?

Hei,

Olen tehnyt Heavy Grip 200 -puristimella 10-15 toistoa per sarja. Tarkoitus olisi ostaa jäykempi puristin Captain of Crushilta, jolla kehittää voimaa. Mikä voisi olla sopiva seuraava steppi CoC -vahvuuksista. 2,5? 3?
2,5 coc vastaa heavy grip 250. Mutta noissa on rakenteellisia eroja, joten COC 2,5 saattaa yllättää jos kevyemmällä 200 HG:lla oot kymppejä tehnyt. Että saat tyytyä tekeen 1-3 maksimia. HG on ohuempi.

Tasaisuudessa taas HG ei kovin ylistäviä kommentteja ole saanut. Että 200 voi olla enemmän tai vähemmän.

Joskus nuorempana tuli kättä väänneltyä ja jonkinmoista kilpailuviettiä tuntuis vielä olevan. Onko Tampereen seudulla jotain otevoimaan keskittynyttä seuraa, vai onko tämän lajin tekijät vain itsekseen puurtavia yksinäisiä susia?

Hei,

Moro. Mulla on ollut molempia eli heavy grip ja coc puristimia. Ainakin omat heavy gripit on kevyempiä suhteessa captains of crusheihin. Siten menee mulla että HG 200 saan kiinni ainakin 50 toiston sarjan ja 250 menee kiinni 10+ kertaa ja HG 300 olen saanut kolmosen tai nelosen kiini. En ole satavarma noista sarjoista mutta menee ainakin lähelle. Captains of crush taas olen saanut kiinni n. 10x coc2, 4-5x coc 2.5 ja 1x coc3. Eli oma kokemus sanoo että Captains of crusheissa saat kiinni nro 2 ja 2.5 voi olla liikaa. Erojahan noitten jäykkyyksissä on kuten Mike sanoi. Jopa eroja Coc gripperien välillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom